Gta San Andreas Ps2 ''Disc Read Error''
|
|
GTAMikzu
Newbie
|
13. elokuuta 2008 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Vapaa keskustelualue tästä useaan mainitusta errorista. Itsekin olen kuullut mikä on ongelman nimi. Ongelmahan on se, että peliin on ahdattu liian paljon tietoa (niin kuin pelissä huomaatte). Ainoa vaihtoehto on viedä kyseinen peli Sony- Liikkeeseen, tai ostaa peli ps2, PC:lle tai Xboxille. Ja ongelmahan on ilmennyt ainoastaan PS2:lla eli suosittelen ostamaan pelin PC:lle
|
25cc
Newbie
|
20. elokuuta 2008 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla ei ole ollut tuollaista ongelmaa, mulla tulee jos on naarmunen peli.
|
Juippi93
Member
|
22. elokuuta 2008 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
ei mulla san andreaksessa noin käy mutta jos lennän autolla (älkää kysykö miten) kovaa vaikka pari minsaa niin pleikkari ei kerkeä ladata ympäristöä ja voin törmätä puuhun jota ei ole ruudussa, se hatuttaa vitamiinipillerin verran
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
23. elokuuta 2008 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei tuu lentäessä, mutta jos nrg'llä ajaa täyttä vauhtia niin se nakkaa ton pariksi sekunniksi.
Ja aika paljon on naarmuja, kun ei osaa muut pleikkarinkäyttäjät perheessä laittaa pelejä koteloihin takaisin.
Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
|
Niitari
Newbie
|
27. elokuuta 2008 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla kun painaa jotain nappia pohjaan niin peli tilttaa tyystin.Kyllä se on tippunukki kerran plaeikan mukana lattialle kun oon sitä pelannu.Nyt siinä on vain pienet jäljet mutta ei silti toimi hyvin.
|
GTAMikzu
Newbie
|
1. syyskuuta 2008 @ 13:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 25cc: Minulla ei ole ollut tuollaista ongelmaa, mulla tulee jos on naarmunen peli.
no ei varmaan tule.
|
wulari
Suspended due to non-functional email address
|
4. lokakuuta 2008 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm. Yleensä kaikki puhuu että kun on päässyt gta santun läpi niin peli alkaa lagiin ihan hitosti esim.tiput autolla under worldiin.(pelin maan läpi alas) Jos aiotte pelata maissa ilman bugeja kannattaa ottaa save jossa ei oo peli läpi!
arttu helenius
|
Mana_89
Member
|
4. lokakuuta 2008 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin pelin käytettynä parilla eunukilla ja peli menee jumiin radiokanavien kanssa. Pohjassa hiusmainen naarmu joka ei korjautunut hammastahnakikalla.
|
Member
1 tuotearvio
|
4. lokakuuta 2008 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wulari: Hmm. Yleensä kaikki puhuu että kun on päässyt gta santun läpi niin peli alkaa lagiin ihan hitosti esim.tiput autolla under worldiin.(pelin maan läpi alas) Jos aiotte pelata maissa ilman bugeja kannattaa ottaa save jossa ei oo peli läpi!
Itse olen pelannut sanin 2-3 kertaa läpi eikä ole tuollaista tapahtunut kertaakaan.
Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
|
GTAMikzu
Newbie
|
8. lokakuuta 2008 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GTAMikzu: Vapaa keskustelualue tästä useaan mainitusta errorista. Itsekin olen kuullut mikä on ongelman nimi. Ongelmahan on se, että peliin on ahdattu liian paljon tietoa (niin kuin pelissä huomaatte). Ainoa vaihtoehto on viedä kyseinen peli Sony- Liikkeeseen, tai ostaa peli ps2, PC:lle tai Xboxille. Ja ongelmahan on ilmennyt ainoastaan PS2:lla eli suosittelen ostamaan pelin PC:lle
nii siis ku tää error tulee ni peli simahtaa tyystin, ei mitää mahdollisuutta enää saada pelii toimimaan. kone alkaa raksuttaa perhanasti.
|
Mainos
|
|
|
GTAMikzu
Newbie
|
8. lokakuuta 2008 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin tässä reilu kuukausi sitte sanden pleikkarille omaa tyhmyyttäni. Läpäsin koko pelin (End of the line 4/4 saakka) mutta ongelmaa ei oo tullu vieläkään. Ollako vai eikö olla, siinä pulma.
Ehkä kyse on vaan yksittäisistä sandeista. Puuh huuh, onneks ei oo viel tullu (ei ehkä ees tule jippi!!). Ostanu sanden kaks kertaa ja tullu sama vika koko ajan. vika ei oo pleikkarissa, 6 vuotta vanha.
(tai en tiiä XXDDDDD !!! lol) enhän tiiä missä problem on.
|