User Käyttäjä Salasana  

tiistai 26.8.2025 / 15:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone ei käynnisty
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone ei käynnisty
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JussiAM
Member
_
13. elokuuta 2008 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmani on aiheessa. Kone ei käynnisty tarpeaksi paljon että pääsisin BIOSseihin katsomaan olisiko ongelma siellä. Valot syttyvät alle sekunniksi ja sitten kone sammuu. Tuulettimet kaikki pyörivät ja liitokset ovat kaikki kiinni. Kone ei pitänyt minkään näköistä ääntä kun sen viimeisen kerran sammutin tai edes päästänyt hajuja. Mikä voisi olla ongelman syynä?
AfterDawn Addict
_
13. elokuuta 2008 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensiksi tulis mieleen että virtalähde on sanonut yhteistyösopimuksen irti."sulake palanut"tjm.

Onko jännitemittaria,että saisit mitattua,onko piuhoissa jännitettä.
JussiAM
Member
_
13. elokuuta 2008 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:
Ensiksi tulis mieleen että virtalähde on sanonut yhteistyösopimuksen irti."sulake palanut"tjm.

Tarkoitat varmaan virtalähteen jännitettä. Ei minulla ole mutta kyllä seillaisen löydän. Onko muita ehdotuksia miksi tämä kone ei voisi toimia? Kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan koska itse en tiedä paljon mitään PC raudasta.
JussiAM
Member
_
13. elokuuta 2008 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JussiAM:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120:

Tarkoitat varmaan virtalähteen jännitettä. Ei minulla ole mutta kyllä seillaisen löydän. Onko muita ehdotuksia miksi tämä kone ei voisi toimia? Kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan koska itse en tiedä paljon mitään PC raudasta.
Ja vielä tahtoisin udella, mistä piuhoista minun pitäisi katsoa jännitteet? Jokaista liitosta kohti on n. 4 eriväristä.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
13. elokuuta 2008 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niistä molex piuhoista mistä menee virrat romppuasemaan,kintolevyyn.
Samalla,kun avaat kotelon,niin katso myös,onko emolevyssä mitään kärähtänyt,palaneita / vuotavia konkkia.
Vikaa voi olla myös emolevyssä.
Onko vanha vai uudempi kone.

Saatko tähän hätään mistään lainattua toista virtalähdettä,niin voisit koittaa myös sillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2008 @ 19:31

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone ei käynnisty

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy