Morot kaikille.Olen tumpelo kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin joten sorry jo etukäteen linkin puutteesta.Mitä olette mieltä Arnada Silent-paketista?Osat näkyis olevan laadukkaita sen perusteella mitä olen viestiviidakkoja samoillessani havainnut.Onko hinta mielestänne kohdallaan?Kokoonpano olis aikalailla sellainen mitä olen sumplinut.
Komponenteissa ei pitäisi olla mitään vikaa, eikä pullonkaulojakaan esiinny. Koneen kotelo eristää ääntä sekä viilentää prosessoria hyvin, "upsidedown" rakennelmansa ansiosta. Koneen hinta/laatusuhde on kohdallaan joka on pakettikoneiden yhteydessä hyvin ällistyttävää. Itse kasaamalla kuitenkin säästäisit lantin tai pari, mutta jos raha ei ole ongelma...
Tälläisen kasaisin multitronicista, esiasennus on tuo 50?.
20? arnadan vastaavaa kalliimpi. Mutta parempi virtalähde jotta voit päivittää toisen hd4870 näyttiksen myöhemmin rinnalle crossfireen. Myös isompi 640gb kovo, joka on nopeampi 320gb plattereiden ansiosta. Myös erittäin hyvä cpu-cooleri Vendetta2, siinä missä arnadan paketissa intelin perus referenssijäähy. Prossu parempi e8500. Muuten tuo on koteloa myöten melkolailla sama, mutta on tämä tuon ehdottomasti tuon 20? panostuksen arvoinen.