User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modaamaton ps2 v3 pyörittää dvd-r-leffaa, normaaliako?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Modaamaton PS2 v3 pyörittää dvd-r-leffaa, normaaliako?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
EvoQ
Newbie
_
1. helmikuuta 2004 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tuli ostettua tuollainen pioneerin dvd-kärytin ja nyt levyn poltettuani kokeilin sitä pleikkarissa vaikka olin lähes varma ettei se toimi. No se kuitenkin toimi. Olen ollut siinä käsityksessä, että vasta ne uusimmat mallit toimivat omien dvd-/+ levyjen kanssa.
Pyörittävätkö muiden vanhemmat modaamattomat PS2:et kotipolttoisia leffoja, vai onko minun koneeni "erikoistapaus"?
Senior Member

5 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2004 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne pyörittää.
Aika paljon vaikuttaa median laatu.
Esim.vahha vihreä bulkpaq ei näy minulla mutta o1ne:n levyt näkyy kaikki.
Moderator
_
1. helmikuuta 2004 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep, median laatu vaikutaa paljon. esim. Verbatim pyörii, mutta esim. Datawriten levyistä jotkut -r pyörii, toiset taas ei.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modaamaton ps2 v3 pyörittää dvd-r-leffaa, normaaliako?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy