User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 09:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kuinka saan äänen ja kuvan siirrettyä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka saan äänen ja kuvan siirrettyä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
digimoko
Newbie
_
15. elokuuta 2008 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siirsin maximum 8000 ohjelma koneelle ja käsittelin sen projekt-X:llä eli sain kaksi raitaa ääni ja kuva. Kysymys kuinka saan ne yhdistettyä samaksi tiedostoksi? jotta voin lähettää video klipsin vaik e-maililla. Kiitos vastauksista
Senior Member
_
15. elokuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
foorumilta haettua...

eli olet tehnyt tämän linkki
ja etten päin pääset kun teet tämän (ohjeet viidelle eri softalle kuinka yhdistää mpv ja mpa tiedostot....)

"Reiskalle terveisiä :D" (inside juttu....).

"Experientia docet stultos"
juliuz10
Member
_
15. elokuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on topfield boxi josta joskus siirtelen koneelle ja päin vastoin käyttäen ohjelmaa , super build.24 , eikä tarvitse "yhdistellä" mitään kokeile (ilmainen) T.JULIUZ

juliuz
digimoko
Newbie
_
15. elokuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok! Kiitos nopeasta vastauksesta, rupean tuumasta toimeen...
digimoko
Newbie
_
28. elokuuta 2008 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep eli olen saanut hyvin siirrettyä tiedostot boksilta tietokoneelle ja siellä olen muokannut project-x ja muxman ohjelmilla. Eli minulla on yksitiedosto noin 6 min missä on yhdistettynä kuva ja ääni. Tiedosto on malli VTS_01_0.IFO ja tämä toimii omalla koneella( Vista Ultimate). Mutta miten saan siirrettyä sähköpostilla, että aukeaa myös vastaanottajan koneella suurimmaksi osaksi win XP. Neuvoja kiitos
Mainos
_
__

_
juliuz10
Member
_
28. elokuuta 2008 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sorry ? olen itse joskus yrittänyt musiikia lähettää mutta en onnistunut
mutta jonkunsortin konstin löysin aikanani ja se on windows messenger yritä sitä kautta . T.julliuz

juliuz
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kuinka saan äänen ja kuvan siirrettyä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy