User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kannattaako mun ostaa se psp?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako mun ostaa se Psp?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sanniih
Newbie
_
16. elokuuta 2008 @ 01:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa

Mä tarttisin jonkun laitteen jolla voisi katsoa videoita ja kuunnella musiikkia ja sitten kuvatkin on kiva.

Kannattaako siihen PSPhen laittaa se 80-120 euroa lisää verrattuna mp3soittimiin?

Videoissani on paljon pientä tekstiä, että näkyykö se teksti sitten psp:n näytöltä?

eli jos psp:llä ei pelaa, kannattaako suoraan ostaa vaan mp3 soitin?

kiitti
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
17. elokuuta 2008 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos pelit ei paljoa kiinnosta vaan musiikit yms. nii miks ihmeessä psptä ostais tai siis ite ostin psp 80? mutta suosittelen psptä koska se vaan on huippu
louis227
Member
_
23. elokuuta 2008 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla niin että Hyvä mp3 soitin maksaa 120 ? psp:tä enemmän muistarit mukaan laskettuna. Riippuen tietenkin ostatko Slimin vai Fatin...
Fat on parempi...
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. elokuuta 2008 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep fat on parempi ehdottomasti. slimissä on liian heppoinen rakenne ja huono ote käteen. Umd-asema on ihan naurettavan hepponen. en suosittele slimiä!
Senior Member

9 tuotearviota
_
23. elokuuta 2008 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fättejä myydään enään vain harvoissa paikoissa, ellei osta käytettyä tietenki.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Member

6 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen ostamaan, itse ostin käytetyn jossa ei mtn käytönjälkiä halvalla :D
Esystem
Suspended permanently
_
3. marraskuuta 2008 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei c'moon..slim on parempi....ei mittää fättii...on seeki kyl iha ok..mut silti slim..
jumbo1234
_
3. marraskuuta 2008 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
slim on köyhä...ei minkäänlaista pitoa ja fät on vaa parempi homebrewit toimii ongelmitta yms.

Mutta toki pitää huomioida että kyseessä on vain mielipidekysymys!!!!
Member

3 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2008 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ostat, osta LÄSKI.

(mun mielipide)

Esystem
Suspended permanently
_
4. marraskuuta 2008 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
fuck you :P....kyl on aika oudot kädet jos ette osaa pitää kiinni slimistä :D haha
jumbo1234
_
5. marraskuuta 2008 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se slim on niin outo etten menisi ostamaan sitä miettimättä jos tarjolla olisi läski. En ole varma siitä, että onko se nyt parempi vai ei sen tiedän, että se on kevyempi ja se laite on huono mun mielestä.

kuten mapesa sanoi jos ostat niin osta LÄSKI. totta joka sana
Senior Member

9 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2008 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni slimmi on ja se suorastaan on kuin lelu..

Muuten se on ihan ok mutta ei sillä voi pelata kuin ristinäppäimillä kun tatista ei saa edes otetta, peukalo vaan lipsuu..

Hankala jotain GTA'ta pelata, kun tottunut ps2 analogilla pelaamaan niin jollain nuolinäpysköillä, jes..

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2008 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, omasta mielestäni mp3-soittimeksi PSP on iso, painava ja sen akkujen kesto on huono. Pelikoneeksi se taas on melkoisen hyvä, ja kuvien ja videoiden katseluun ei näytön puolesta paljon parempaa löydä, ellei osta vähintään miniläppäriä. Nettisurffailuun sen käyttö taas on yhtä he***ttiä siihen käyttöön sopimattoman käyttöliittymän vuoksi.

Tekstit erottuvat PSP:n näytöllä paremmin kuin olisin itse uskonut. Ja jos niitä itse muokkaa, fontin kokoahan voi tietysti vähän suurentaa.

Fat, slim, no big deal.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2008 @ 15:54

Junior Member

1 tuotearvio
_
10. marraskuuta 2008 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä fat on ehdottomasti parempi... Aivan uskomaton, ei mitään ongelmia ollu fatin kanssa... Tai sillee on jos jotain en oo heti tajunnu miten asennetaan mut kuitenki. FAT ON PARAS! Toki hieman mielipide asia. Mut se slimi on todellakin hepponen D:

Kahteen psp:hen asennettu 3.71 m33-2 cfw. Itsellä modattu psp monella tapaa.
Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2008 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fätti on hyvä mut ite jouduin ostaa slimin ku ei löytyny fättiä oisin ostanu sen varmaa
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > kannattaako mun ostaa se psp?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy