User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 23:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone saksasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi kone saksasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
16. elokuuta 2008 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen tässä miettinnyt,että hankkisin koneeni saksasta, mutta, kun saksaa en osaa niin jos ilmenee jotain vikja tai vastaavia, niin pitäisi lähettää takuuseen mutta miten se oonistuu ilman saksan kieltä ja mitä kauppa englanniksi jos tilaan netistä? kertokaa koska luulen teidän tietävän paremmin
oldiis
Junior Member
_
16. elokuuta 2008 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko sanoo et toi sun teksti on aika vaikeasti luettavaa. Mikset voinut kysyy tätä jossain sun kolmesta aikasemmassa topikissa täs osios..? Kysymykseen voisin vastata et aika tapaus kohtaista miten toi takuu palautukset onnistuu, mutta jos englantis on samaa tasoo kuin suomenkieles suosittelen suomesta tilaamista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2008 @ 15:51

Member
_
16. elokuuta 2008 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
turpa kii
Junior Member
_
16. elokuuta 2008 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Leksa94:
turpa kii

Luulen että tämmöisillä kommenteilla et kauheasti apua saa, ja tekstisi oli aika vaikeasti luettavaa ja virheitä paljon, mutta olen kuullut että esim HardwareVersand kaupalla on online chatti jossa voisi kysyä takuusta ja muista asioista jos sieltä tilaa ja tietääkseni suurinosa myyjistä osaa englantia, en ole koskaan kokeillut, mutta näin olen kuullut
Mainos
_
__

_
pclekuri
Member

2 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysy iskältä eiköhän se voi tilata sulle sieltä
tai sitte hakee anttilasta sulle paketti koneen
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone saksasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy