User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 07:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > paras 20" 300?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
paras 20" 300?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
patrikk
Account closed as per user's own request
_
17. elokuuta 2008 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkimassa uutta näyttöä pelailuun ja elokuvien katseluun jonka hinta saisi olla alle 300?.
Vaatimuksina on että näyttö on 20 tuumainen ja resoluutio 1680 x 1050, ja vielä semmmoinen juttu että näyttö saisi mieluiten olla musta väriltään, jotta on saman värinen kuin kotelo ja näppis.
Tiedän että googlettamallakin löydän tällaisia näyttöjä, mutta laatu ei ole aina taattua.

Jos joku viitsisi auttaa, niin olisin tosi kiitollinen :)
Senior Member
_
17. elokuuta 2008 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
18. elokuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
300?? Unohda 20" ja osta kunnon 22" kun niitä saa oikein hyviä tuolla hinnalla.

Oma ehdotukseni olisi SyncMaster 226BW.
Itse olen ollut tuohon tyytyväinen.

patrikk
Account closed as per user's own request
_
19. elokuuta 2008 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ainakaan tuohon Samsungiin en koske, koska en halua maksaa näytösta 300? jonka arvo voi olla lähemmäs 150? tuon paneeli-loton takia.
Ja siksi olen katellut 20 tuumaisia, koska niissä on sama reso kuin noissa 22 tuumaisissa, mutta ovat tarkempia.
Mutta kyllä tuo Eizo vaikuttaa ihan kelpo näytöltä :)
Mainos
_
__

_
JamiDaMan
Suspended due to non-functional email address
_
25. elokuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BenQ x2000W tai 24" x2400W

Tossa x2000W on DVi ja hdmi 2ms vaste aika ja 1680x1050 resoluutio

Itse ainakin ollu tyytyväinen.

Intel e8500(4Ghz), Corator DS, Kingston HyperX 2GB 1066MHz, Amd Radeon 5770, Asus P5Q Pro.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2008 @ 14:18

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > paras 20" 300?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy