User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 09:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hennesi
Newbie
_
18. elokuuta 2008 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Stream Type

Actual Data Rate

Upstream

128 (Kbps.)

Downstream

2432 (Kbps.)

Miten voi olla mahollista mun 2M/1M Netillä?

aa
Member

3 tuotearviota
_
26. elokuuta 2008 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se voikkaan olla :D
2/1m ei lataa noin kovaa eikä ainakaan pitäisi uppia noin hiljaa, joten jokin on perseellään...
Milläs tuon testin teit? Itse olen huomannut, että jotkin paikat/ohjelmat näyttävät tulokset päin persettä joten kokeileppa tuota:
http://www.speedtest.net/ ja laita kuva tänne niin uskon, että sinulla todella on ongelma :D

Esim:

Senior Member

3 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytti muuten toi Speedtest.nettikin tossa hiljattain ihan uskomattomia lukuja 2M/512k netillä :D

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/8/559377#4217407

Eli kuten sanottua, ei noi testit aina ihan luotettavia ole :)

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 00:11

Mainos
_
__

_
starma
Junior Member
_
27. elokuuta 2008 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hennesi:
Stream Type

Actual Data Rate

Upstream

128 (Kbps.)

Downstream

2432 (Kbps.)

Miten voi olla mahollista mun 2M/1M Netillä?
Koita jos mahdollista toisella modeemilla, arvojen perusteella kuparista toinen säie poikki. tai jopa dslampaikkavika. eli operaattoriin vaan yhteyttä, ne näkee nuo samat arvot ja laittaa asentajan kentälle.

Oletan siis että kyseessä ADSL.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy