User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 06:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > asus 22" näyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus 22" Näyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

7 tuotearviota
_
19. elokuuta 2008 @ 01:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=MK221H&b=1

Elikka ajattelin tilata tuon näytön kun vanha hajosi
Mite mieltä olette ?

Sopiiko pelaamiseen ja myös elokuvan katselemiseen.

( kaveri nyt sano että asukseen tulee usein haamukuvia onko totta ? )
pappa48
Newbie
_
19. elokuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
silloinhan kannattaa uskoa kaveria, jos hänellä on kokemusta asiasta.
noin vinkkinä: sinuna tilaisin tietoasemalta näytön, sieltä saa aina lisänä 3 vuoden 100%:n pikselitakuun, mitä muualta ei saa.
koulukatu
Junior Member

8 tuotearviota
_
19. elokuuta 2008 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut kohta puoli vuotta Asuksen VW222U DVI-liitännällä eikä ole mitään haamukuvia näkynyt. Olen yhden LCD-näytön tämän takia kauppaan palauttanutkin, joten väittäisin olevani aika tarkka asian suhteen.

Ainoa huono puoli omistamassani Asuksessa on paska jalusta, joka oli kaiken lisäksi muutaman millin vino. Siitä selvittiin laittamalla huovanpalanen jalustan toisen reunan alle. Itse näyttö kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan hyvä ja plussana vielä 3 vuoden noutotakuu.
Junior Member

7 tuotearviota
_
20. elokuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei kiitos vastauksista :)

No tossakin nyt vain oli kaverin kaveri sanonut että asuksen tuotteet todella huonoja...

Kummiskin pistin ton tilaukseen :D
Mainos
_
__

_
koulukatu
Junior Member

8 tuotearviota
_
22. elokuuta 2008 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no minä ostin Asuksen koska ATK-alan kaupan omistava kaverini sitä suositteli. Acerin näyttöjä taas haukkui. Voihan siinä olla takana sekin, että Asuksesta saa paremmat katteet, mutta ainakin toistaiseksi olen hyvinkin tyytyväinen näyttöön.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > asus 22" näyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy