User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 20:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer barracuda/steelseries 5h v2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Razer Barracuda/Steelseries 5h v2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kaluun
Junior Member
_
20. elokuuta 2008 @ 02:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli olen päättynyt näihin kahteen mutta en osaa päättää loppujen lopuksi kummat ottaisin.eli kommenttia ja apua please :D

Barracuda:100?
5h v2: 60?
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
20. elokuuta 2008 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Panosta kerralla laatuun ja osta sennheiser kuulokkeet ja irto minkki!

kaluun
Junior Member
_
20. elokuuta 2008 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähinnä pelaamisen olen kuulokkeita ostamassa ja tuo 100? olis varmaa max. kattelin kyllä noita pc 350 iha jees näyttää olevan mutta hinta:140?, mikkiä ei saa vissii irti ja yhtäkään oikeata arvostelua en löytänyt.
Senior Member

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos pelaamiseen ostat kuulokkeet, etkä ole hifisteljä, niin osta Creativen Fatalityt. Parasta näissä on tuo irrotettava mikki ja kyllähän näillä musiikkiakin kuuntelee. Hinta taitaa olla alle 30e.
kaluun
Junior Member
_
20. elokuuta 2008 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiedän kyllä kyseiset kuulokkeet ja en osta niitä eivät peitä korvia kokonaan ja muutenkin jos tiedätte mitä meinaan :D
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
20. elokuuta 2008 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten ostat kunnon sennheiser hifi kuulokkeet.. omasta kokemuksesta voin sanoa, että Hd555 mallit ovat hyvät.
Ja erillinen mikki siihen esim. zalmanilta, joka minullakin on.
On todella hyvä ja toimiva paketti.
Mikissä olisi hivenen toivomisen varaa, mutta toimii hyvin sekin!

kaluun
Junior Member
_
20. elokuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos jokku sennheiserin kuulokkeet ostaisin niin ne olis varmaa pc 350 mutta ne on vähän liian kalliit etc mitä olen jo sanonut niistä. hd 555 olen tutkiskellut myös ja tuntuu siltä ettei ihan mua varten tuo muotoilu ole ja pelaamiseen mostly olen ostamassa niitä.

tuntuu siltä ettei kukaan ole katsonut kyseisiä ehdottamiani kuulokkeita/omia kokemuksia löydy?
kaluun
Junior Member
_
20. elokuuta 2008 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja tässä razerin juuri löytämäni kuulokkeet ei huhhhuuuuh :D

http://www2.razerzone.com/Megalodon/

ei varmaa saa näitä oikeen mistään vielä :( ajattelin tällä viikolla laittaa tilaukseen jtn
Senior Member

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2008 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaluun:
tiedän kyllä kyseiset kuulokkeet ja en osta niitä eivät peitä korvia kokonaan ja muutenkin jos tiedätte mitä meinaan :D
Kyllä fatalityt peittävät korvat kokonaan. Toimii hyvin myös kuulosuojaimina.
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2008 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi Razerin megalodon luurit ois kyllä aika jees (7:1).
Mitään tietoa millon saapuu suomeen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer barracuda/steelseries 5h v2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy