User Käyttäjä Salasana  

tiistai 26.8.2025 / 15:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pikaisen avun tarpeessa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pikaisen avun tarpeessa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kuutio9
Newbie
_
20. elokuuta 2008 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kasaamassa konetta. Msi P-43 Neo-F emoks ja prossuks e8500. vanhast koneest oon ottamas kovalevyjä mut tartteeko mun asentaa emon ja näyttiksen ajurit noilt cd levyilt vai saanko ne jotenkin netist?
anttifast
Member
_
20. elokuuta 2008 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paras on, kun teet puhtaan käyttis-asennuksen tyhjälle kovolle/taikka tyhjälle osiolle. Uusimmat ajurit löydät netistä, valmistajien kotisivuilta.
kuutio9
Newbie
_
21. elokuuta 2008 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olishan se tietty ollut paras vaihtoehto mut eipä tullut tehtyä. Ja siitä syystä sitten tulikin ongelmia. Asensin näyttiksen uudet ajurit ja emolevyn verkkokortin ajurit ni kaikki oli viel kunnossa. Sen jälkeen asensin emon äänikortti ajurit ja ton Intel INF Update?? ja sit häviskin kaikki USB portit. Laitehallinnast ku kattoo ni kaikin o joku 49. virhe ja keltases pallos huutomerkki. mitä pitäis tehdä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pikaisen avun tarpeessa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy