Uutta rautaa alle 500?
|
|
Moderator
14 tuotearviota
|
22. elokuuta 2008 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
blindpeer
Member
2 tuotearviota
|
22. elokuuta 2008 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ottaisin kyllä toiset 2GB muistia. Välttämätön ainakin jos Vistalla meinasi ajella, muuten ei nyt niin välttämätöntä. Prosessoriksi E8500, pienen hintaeron, suuremman kellotaajuuden ja paremman kellotettavuuden takia.
blind_peer
|
Member
4 tuotearviota
|
22. elokuuta 2008 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, nuo on hyvät osaset. Ei kyllä taida alle 500 eurolla noita saada, ainakaan Suomesta. Nettorissa kustantaa nuo osat (PQI:n muisteilla ja Club3D:n näyttiksellä) 515.71? + pk 15?. Toki jos vaihdat vaikka powerin halvempaan Corsair 550W:hen (80?), niin sitten pääset vähän alle budjetin, jos postikuluja ei lasketa mukaan.
;-0
|
Moderator
14 tuotearviota
|
22. elokuuta 2008 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Hinta nyt on vaan sellanen NOIN juttu, rahaa kun voisi muuhunkin käyttää. Poweri saa olla tuo. 4 Gb muistia houkuttelee, mutta käyttiksenä on Vista Home Premium 32-bit...
EDIT: Ja tuo nettori.org menee mulla siihen "ei tuolta" kategoriaan, kun ei ole kauppa kenenkään yhteystietojakaan laittanut sivuille.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2008 @ 21:39
|
Member
4 tuotearviota
|
22. elokuuta 2008 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Selvä. Sitten varmaan kannattaa Multitronicilta tilata.
;-0
|
Junior Member
|
24. elokuuta 2008 @ 23:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Anteeksi Quiote lainaan vähän threadiasi. Onko Nettorissa koneen Kasaus mahdollisuutta?
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
25. elokuuta 2008 @ 00:37 |
Linkki tähän viestiin
|
On, mutta se on tarkoituksella hinnoiteltu yli sataan euroon, etteivät poropeukalot moista liikaa kyselisi. Suosittelen kokoamaan itse, vaikeaahan se ei missään nimessä ole.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
Mainos
|
|
|
blindpeer
Member
2 tuotearviota
|
25. elokuuta 2008 @ 03:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä myös ääni itse kokoamiselle! Ei todellakaan ole vaikeaa ja osien mukana tulee selkeät asennusohjeet. Samalla oppii kasauksesta ja seuraavalla kerralla kasaus menee lähes silmät kiinni. ;)
blind_peer
|