User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 12:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > custom firmwaren/downgraden asennusongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Custom firmwaren/downgraden asennusongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MyHead
Newbie
_
22. elokuuta 2008 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olisi tällainen ongelma:
Sain nyt tollasen tool-akun ja oon yrittäny asentaa custom firmistä toho mun psp fattii totalnewbie-installerin avulla. Kaikki menee muuten hyvin kunnes oon päässy ohi kohdasta, jossa valitaan, mitä se ohjelma tonne kortille laittaa. Valitsin siis kohdan 4 niinkuin ohjeissa mainittiin. Jopa asennus näytti sujuvan hyvin mutta sitten tulee ilmoitus: Target Drive is 8
Check partation Sector
Cannot open device \\.\PHYSICALDRIVE8
Can't read partation sector

Sitten ohjelma sulkeutuu ihan normaalisti. Kun laitan tool-akun psp:hen sisään, psp:hen syttyy vihreä ledi, näytössä ei näy mitään myöskään muistikortin sisään laittamisen jälkeen. (eli mitään ei tapahdu)Psp:n muistikortilta löytyy kaiken tämän jälkeen Pandora's Battery Creator, Despertar del Cementerio ja yksi korruptoitunut data.

Eli osaisiko joku kertoa mitä toi punainen teksti tarkottaa käytännössä ja mitä pitäisi tässä tilanteessa tehdä?
suurimies
Member
_
23. elokuuta 2008 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koeta pistää jollain muulla ohjelmalla ne pandora tiedot sinne muistikortille.

PSP 2g+4g memorystick pandoras battery tool 3.90 m33 + kernel add on

FÖÖNI:nokian N91 musiikki puhelin
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2008 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistä googlee pandora box easier installer ja lataa se

SUL PITÄÄ OLLA XP
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2008 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpoiten se kyllä tuolla ohjelmalla sujuu. Eli sinulla saattaa olla vialla se että

1. Sinun pitää tehdä tuo homma järjestelmänvalvojalla jolla on kaikki oikeudet, jos yrität tehdä tuota normaalilla käyttäjällä jolle ei ole oikeuksia käy noin

2. Sinulla on Vista eikä Xp:tä koska tuo ohjelma toimii ainoastaan XPllä.
Mainos
_
__

_
MyHead
Newbie
_
28. elokuuta 2008 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kiitos vaan avusta. Sain homman toimimaan juuri xp:llä monen yrityksen jälkeen. Nyt mulla on kuitenkin jo customi koneessa ja kaikki näyttää toimivan mainiosti: )
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > custom firmwaren/downgraden asennusongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy