User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 16:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows asennus ei onnistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows asennus ei onnistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vihta123
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2008 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneessa on Shuttle MK35VN emolevy siinä oli XP Pro tyhjensin koneen minkä jälkeen olen yrittäny laittaa XP:n takasi, lataus kaatuu sen jälkeen kun on tutkinu koneen. Virhe raportti ilmottaa ei yhteensopivat laitteet Audio ja USP2 ne on intekroitu emolle.
4ng3l
Newbie
_
24. elokuuta 2008 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko tästä apua, mutta minulla kävi samantapainen juttu kun asentelin windowsia ekoja kertoja. Tosin minulla ilmoitus oli että koneesta ei löydy yhdään kovoa :D.

Noh minulla auttoi että tein emon cd:ltä sellaisen "käynnistys" levyn jonka sitten laitoin sisään heti kun aloitin asennuksen cd:ltä. Minulla ei missään vaiheessa kysellyt mitään levykkeitä, mutta ilman sitä ei asennus onnistunut. Emolevyn ohjekirjasesta löytyi ohjeet tuon levykkeen tekoon.

Jos löytyy ohjekirjanen niin siitä kannattaa vilkaista josko olisi mainintaa asiasta. Kuitenkin kun molemmat on sinulla integroitu emoon niin saattaa tarvita erillisen "käynnistys levyn" asennukseen.

En ole asiantuntija mutta toivottavasti tästä olisi jotain apua :)
vihta123
_
26. elokuuta 2008 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko samanlainen emolevy Suhttele MK35VN en löytäny manuaalista sellasta kohtaa missä toi korppu tehään.
core2
_
26. elokuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kait sulla ole langaton näppis/hiiri koneessa kinni silloin käy näin.

Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet hyödy siitä!
vihta123
_
26. elokuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole, vaan on ihan langalliset.
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. elokuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota kaikki ylimääräset lisä laitteet pois, mm. usb-paikat tyhjiksi ja ota koneen kylki auki ja sieltä pci-väylistä semmoset laitteet pois mitä et siinä asennuksessa tarvitse esim äänikortti,sekä jos sulla on enemmän kuin yksi muisti kampa niin ota muut pois(ja koita kokeilla kummallakin erikseen),ja sit kun olet saanu xp:n aennettua laita ne laitteet takasin tai sit voit kokeilla poistella niitä yksitellen ja aina välissä kokeilla jatkaa xp:n asennusta. jos et noilla saa sitä asennettua niin sit sulla on melko varmaa emolevy saanu kipeetä (siis toi oli mun arvioni)

EDIT: 4ng3l:n ongelmassa oli varmaankin kyse siitä että asennus levyllä ei ollut sata ajureita ja jos on sata levy käytössä niin winukka ei tunnista sitä vaan ne pitää joko integroida siihen asennus levyyn tai sitten xp:n asennuksen alussa painaa F6:sta ja laittaa ne korpulta siihen,tässä ei ole siitä kyse.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2008 @ 18:49

Mainos
_
__

_
vihta123
_
30. elokuuta 2008 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä emolla on intekroitu kaikki laitteet. Kokeilin otin USB ja Audion piuhat irti emola sekä biosista kytkin laitteet pois ei auta. Win98:lla laitteet toimii eli ei niissä pitäsi olla vikaa. Luulisin että minun pitää saada sellanen madia missä on ps1 ainakin mukana.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows asennus ei onnistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy