Creative Zen X-Fi 16GB osto.
|
|
Member
1 tuotearvio
|
25. elokuuta 2008 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
niin eli tämmöinen on juuri tullut markkinoille.
Aiemmin omistin creative zen w ja nyt olen ajatellut ostaa tämän se korvaajaksi.zen w oli verkkovirtalaturi mukana ja sitä enimmäkseen käytin... Ongelmaksi silloin muodostuu se että tämän zen x-fi mukana ei tule verkkovirtalaturia vaan ihan pelkkä usb johto (korjatkaa jos olen väärässä) Mistähän tuollaisia verkkovirtalutureita tuohon saisi? Jos sopii niin linkkejä voi laitaa :D...
joniz123
|
pezkuu
Suspended permanently
|
25. elokuuta 2008 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
1 tuotearvio
|
25. elokuuta 2008 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
joniz123
|
pezkuu
Suspended permanently
|
25. elokuuta 2008 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu: Siin on kyl aika lyhyt se usb johto http://tekniikanihmelapsi.com/2008/07/14...kaistu/
tiesin tämän kyllä , mutta saisiko mistään tuohon sopivaa verkko virtalaturia?
En usko, että vielä saa ainakaa Suomesta
|
Member
1 tuotearvio
|
26. elokuuta 2008 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu: Siin on kyl aika lyhyt se usb johto http://tekniikanihmelapsi.com/2008/07/14...kaistu/
tiesin tämän kyllä , mutta saisiko mistään tuohon sopivaa verkko virtalaturia?
En usko, että vielä saa ainakaa Suomesta
joo varmaankaan creativen omaa ei saa , mutta toimisiko siinä tommonen philipsin yleisverkkovirta laturi? siinä x-fi on ilmeisesti paikka mini usb niin tosta philipsin yleis laturista löytyy semmonen pää , nii toimisiko se sillä? jos voisitte nopeasti vastata ko pitäs ostaa se ihan piakkoin!
joniz123
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2008 @ 19:14
|
Member
1 tuotearvio
|
28. elokuuta 2008 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
joniz123
|
Mainos
|
  |
|
aksu13524
Suspended due to non-functional email address
|
16. lokakuuta 2008 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
joo itekki oon ostamassa nyt on synttärit koht =D kyl sen pitäis toimii ku sii niin sanotaa en oo varma mut auttais muaki
|