User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 3.8.2025 / 21:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimms pc store ala-arvoista palvelua
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
jimms pc store ala-arvoista palvelua
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kyrpapa
Newbie
_
26. elokuuta 2008 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Ammatti ihmisten kautta jimms pc storesta n.1200e arvosta osia, prossu ja emolevy epäkunnossa, lähetin ja vaadin osat että korvaavat koska tarvin konee heti toimintaan, niillä meni takuu huollossa useita viikkoja, lähetti osat takas ja väitti että prossu toimii ja emolevy itse hajotettu, no sanoin että menen ulkopuoliselle mittaamaan prossun koska ei toimi ja te maksatte sen mittauksen että toteaavat että on rikki, koska te ette usko että rikki, lähetin uudestaan osat liikkeseen, meni muutama viikko tuli viesti että nyt prossu on nyt vasta rikki että ollaan muka se jollain saatu nyt sitten rikki, eivät edes ekalla kerralla kokeilleet että toimiiko, emolevyssä yksi piikki kärjestä litteän oloinen ja hieman huomaa että on vinossa ja toinen just ja just vinossa vähän matkan päässä, myyvät tässä firmassa paskaa tavaraa ja yrittää kusettaa ihmisiltä rahat, tosi törkeetä toimintaa, eivät vastaa puhelimeen, ÄLKÄÄ OSTAKO TÄSTÄ FIRMASTA MITÄÄN JOS ETTE HALUU MENETTÄÄ RAHOJANNE pitkäksi aikaan.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
26. elokuuta 2008 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiesik sää, että siinä pilkun vieressä on piste, sitä pistettä voi käyttää, niin ei tartte olla sitä pilkkua tunkemassa joka paikkaan, on aivan uskomattoman inhottava lukea, kun virke vaan jatkuu, YMMÄRSITKÖ?

Siksi toisekseen, itsellä on kyllä Jimmssistä täysin päinvastaisia kokemuksia. Ensinnäkin, eihän tuo heidän vikansa ole, jos satut saamaan maanantaikappaleen, ei liikkeet yleensä erikseen varmista, että jokainen myynnissä oleva tuote toimii. Toisekseen, tuo on valitettavaa, että jos komponentissa on piilevä vika, se tulee helposti huollosta takaisin, kun käy niin, että juuri sitten huollossa se vika ei ilmaannukaan. Trust me, olen itse huoltomekaanikko, en tosin tietokonepuolen.
Kolmannekseen, jos emosta oli joitakin piikkejä vääntynyt, niin ei ne itsellään väänny. Ettet vaan olisi kädettäny itse asennusvaiheessa.
Tuosta puhelimeen vastaamisesta en tiedä, kun olen aina hoitanut asioinnin Jimssin kanssa sähköpostilla ja se pelaa paremmin kun Buick. Karkeasti arvoituna klo 9-18 välillä vastaus mailiin tulee korkeintaan 30-45 minuutin viiveellä.

Eikä tämä sinun juttusi kuulosta edes pahalta, itse olen joutunut kokemaan paljon pahempaakin.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
26. elokuuta 2008 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jimms:stä on jo toinenkin ketju-> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/602832

Itsellä vain hyviä kokemuksia. Niin palvelusta liikkeessä ja takuuvaihdoista.

Puhelimeen vastaavat aika harvoin, mutta sen ymmärtää sillä, kun käy liikkeessä paikanpäällä. Yleensä aika paljon asiakkaita, niin eivät vissiin hirveästi vastaile silloin puhelimeen.


Senior Member

32 tuotearviota
_
26. elokuuta 2008 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Jimms:stä on jo toinenkin ketju-> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/602832

Itsellä vain hyviä kokemuksia. Niin palvelusta liikkeessä ja takuuvaihdoista.

Puhelimeen vastaavat aika harvoin, mutta sen ymmärtää sillä, kun käy liikkeessä paikanpäällä. Yleensä aika paljon asiakkaita, niin eivät vissiin hirveästi vastaile silloin puhelimeen.
Sama, pelkästään hyviä kokemuksia paikasta. Viim. 6kk aikana oon rampannu Helsingin Arabian liikkeessä varmaan 20krt ja aina on jonoa, joka taas tarkoittaa ettei puhelimeen aina keritä vastata. Nanoxian tuuletinta ja sen kierroksensäädintä vein muutaman kerran takuuseen ja kaikki toimi moitteita.
Se jos tuote on maanantai kappale ja saat sen jostain liikkeestä EI tarkoita että liikkeessä itsessään olisi jotain vikaa ja kuten teme565 jo totesi, että jos jtn piikkejä (konkkia?) on vinossa niin asennuksessa/asentajassa saattaapi olla se vika. Emot on sen verran hyvin pakattu, että pitää aika storyn läpi käydä siihen fyysiseen vahinkoon :P

Senior Member

7 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Tuosta puhelimeen vastaamisesta en tiedä, kun olen aina hoitanut asioinnin Jimssin kanssa sähköpostilla ja se pelaa paremmin kun Buick. Karkeasti arvoituna klo 9-18 välillä vastaus mailiin tulee korkeintaan 30-45 minuutin viiveellä.
Pakko tähän väliin todeta, että nyt viime kerralla, eli siis viime maanantaina kun tilasin Jimmssiltä tavaraa, niin sivuilla oli jotakin häiriötä jolloin näytti että tilaus ei kirjautunut järjestelmään, no mailia jimssille, mutta eipä mailit toimineetkaan kuin Buick. Yhteenkään mailiosoitteeseen mitä sivuilla oli ei mailit menneet lävitse. Puhelinsoittoa sitten perään ja vastattiin n.1min odottelun jälkeen. Tilaus oli kuitenkin kirjautunut niiden järjestelmään, ja mailiserveri oli alhaalla jolloin mailit eivät toimineet. Olishan sen voinut sivuilla ilmoittaa kun kuitenkin pidemmän aikaa oli serveri alhaalla. Muutoin asiointini Jimmssin kanssa on sujunut kuin nuoralla tanssi, ei minkäänmoisia ongelmia.
Sori..oli pakko päästä päteen ;) jatketaan nyt siellä vanhassa ketjussa.


Edit: Olenpas puusilmä..siellähän ne uutisissa sanottiin niinkuin Arto ao viestissä linkittää :/



AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 13:37

Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Puntsi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Tuosta puhelimeen vastaamisesta en tiedä, kun olen aina hoitanut asioinnin Jimssin kanssa sähköpostilla ja se pelaa paremmin kun Buick. Karkeasti arvoituna klo 9-18 välillä vastaus mailiin tulee korkeintaan 30-45 minuutin viiveellä.
Pakko tähän väliin todeta, että nyt viime kerralla, eli siis viime maanantaina kun tilasin Jimmssiltä tavaraa, niin sivuilla oli jotakin häiriötä jolloin näytti että tilaus ei kirjautunut järjestelmään, no mailia jimssille, mutta eipä mailit toimineetkaan kuin Buick. Yhteenkään mailiosoitteeseen mitä sivuilla oli ei mailit menneet lävitse. Puhelinsoittoa sitten perään ja vastattiin n.1min odottelun jälkeen. Tilaus oli kuitenkin kirjautunut niiden järjestelmään, ja mailiserveri oli alhaalla jolloin mailit eivät toimineet. Olishan sen voinut sivuilla ilmoittaa kun kuitenkin pidemmän aikaa oli serveri alhaalla. Muutoin asiointini Jimmssin kanssa on sujunut kuin nuoralla tanssi, ei minkäänmoisia ongelmia.
Sori..oli pakko päästä päteen ;) jatketaan nyt siellä vanhassa ketjussa.
http://www.jimmspc-store.fi/uutiset

Q9300 @ 3,1GHz, 8Gb 800MHz, nVidia GeForce 8800GTs 512mb, Abit Ip35, 500Gb+750Gb, Antec Sonata III + 500w
kyrpapa
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyse on Turun liikkeestä ei helsingin, ja jos emolevy on tossakunnossa että se yksipiikki sen näköinen että ei mene sellaiseksi kuin jollain puristelemalla. en tiedä lähettäävättekö jotain 2 luokan tavaraa ihmisille. pahinta että väittävät että itse hajotettu eivätkä halua korvata. mikään ei vituta enempää kuin se että maksat ja saat viallista kamaa. te jotka olette pärjänneet ilman ongelmia ostaessanne tavaraa on hyvä, turha puolustella tällästä paska toimintaa mitä nää turussa harrastaa, ja onhan teitäkin jotka ootte saaaneet myös paskaa palvelua kyseisestä puodista.
kyrpapa
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SÄ voit työntää pilkkus anuksees YMMÄRSITKÖ POIKA

Kyllähän se on niiten vika joka tuotteen lähettää, kenen muunko ootko pimee. no ei tääs mitään kädettömiä olla monta ammatilaista nähnyt tuotteen ja jos tollasen emolevyn piikit vääntyy sehän tapahtuu että tiputat niihin jonkin esineen. mutta jos piikit on niin sanotusti paikallaan ja kärki epämuodostunut ei se mene tollee tollaseksi, siellä huollossa vaan todetaan että itse hajotettu, kyllähän se pitäs tajuta että ei mene tollaseksi omalla sähläykselläänkään jos oliski peukalo keskellä kämmentä, ole sinä vaan tyytyväinen jos oot saanut hesassa palvelua, turusta sitä et saa, siellä joku Göstä poika takuu puolella aivan kusipää kaveri.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2008 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
SÄ voit työntää pilkkus anuksees YMMÄRSITKÖ POIKA
Mistähän kohdin teme656:n kirjoitusta pystyit päättelemään ko. henkilön sukupuolen ? Entä, jos hän onkin nainen ? Pitäisikö hänen silloin tunkea nuo pilkut kenties naapurin POJAN anukseen ?

Lainaus:
Göstä poika takuu puolella aivan kusipää kaveri.
Näytät olevan erikoistunut tuohon genitaalialueen osaamiseen, niin mistä pystyt päättelemään hänen seksuaalisen suuntautumisensa ? Olette kenties törmänneet alan paikoissa ?

Sä oot vaan niin säälittävä.

Et ole koskaan kuullut sanaa, maahantuoja ? Sinnehän ei kannata ottaa yhteyttä, kun/jos tuotteessa on sun mielestä valmiste/ jimm`s:n aiheuttama vika ?

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 10:48

kyrpapa
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turska sulle sä olet nörttien nörtti, ensinnäkin ei ole mitään väliä perse reikä se on naisellaki, eli ei tarvi mennä naapurii, ja jos jimms lähettää paskaa ei se ole asiakkaan velvollisuus ottaa yhteyttä sen toimittajaan, se on sen murhe, sä oot säälittävä etkö parempaa luuseri pysty, mä olen Toimitusjohtaja oma autoliike 1000000e liikevaihto parhaillaan että kukahan tässä on säälittävä vitun mulkku.

PS. mä teen mitä haluun sä teet mitä uskallat.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2008 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Toimitusjohtaja oma autoliike 1000000e liikevaihto parhaillaan
Noilla tuloilla jaksat sit kitistä muutaman kympin osista,kätevää. Oikeesti,herää jo.

Mistähän tavarantoimittaja saa sen tiedon,että tavara viallinen. Oliskohan niin,että asiakas soittaa liikkeeseen ja kertoo tavaran olevan viallinen,mitä veikkaat ? Vai meinaatko, että jimm`s soittaa kaikille asiakkailla aina perään tyyliin" terve Teppo Eriterävä,ostit tavaraa meiltä ja kysyisin vain,että toimiiko ok ? "

btw: onks toi liikevaihto 1000000e vai -1000000e ? Noilla lukemilla, kun on aika iso ero.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Senior Member

32 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
Turska sulle sä olet nörttien nörtti, ensinnäkin ei ole mitään väliä perse reikä se on naisellaki, eli ei tarvi mennä naapurii, ja jos jimms lähettää paskaa ei se ole asiakkaan velvollisuus ottaa yhteyttä sen toimittajaan, se on sen murhe, sä oot säälittävä etkö parempaa luuseri pysty, mä olen Toimitusjohtaja oma autoliike 1000000e liikevaihto parhaillaan että kukahan tässä on säälittävä vitun mulkku.

PS. mä teen mitä haluun sä teet mitä uskallat.
-Miljoonan liikevaihto ja sit itketään jostain 40? Asrockin emosta.. Kannatti todistaa olevansa Angsta-Fish :DD
-Jos kerran on noin iso bisnes ni eiks kannattais valita joku toinen sielt firmasta kasaamaan, koska Herra toimitusjohtaja ei näköjään itse osaa. Hajoo elämääs :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 11:22

Senior Member

3 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas, ihan "mielenkiintosta" keskustelua, mutta jos nyt kuitenkin "hiukan" rauhoitettaisiin ja pysyttäis asialinjalla ilman toisten sättimistä? Voihan joskus noin tosiaan käydä mutta se on kyllä aika monen sattumuksen summa.

Jimmsistä mulla ei kokemuksia ole, mutta eräästä täysin toisen alan erikoisliikkeestä (siis autojen varaosia myyvä kauppa) kyllä, joka ei millään meinannut suostua valmiiksi viallisen tuotteen (kaasuläpän asentotunnistin) vaihtoon . Muutaman käyntikerran ja asiallisen keskustelun jälkeen sain uuden palikan viallisen tilalle, siis ilman ylimääräistä rahallista menoa.

Jos Turussa ollaan tuota mieltä, kysele vielä Helsingistä (näin itse tekisin). Saattaa olla Turussa työskentelevä kaveri jo työhönsä kyllästynyt tai ei ole saanut muijaltaan vähään aikaan pil.../muuten huono päivä/joku muu syy...

Että tälläistä.

EDIT
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
...jos emolevy on tossakunnossa että se yksipiikki sen näköinen että ei mene sellaiseksi kuin jollain puristelemalla.
Jos oikein ymmärsin, tarkoittanet jonkin liittimen pinniä? Noita joskus näkee halpatuotantomallisissa kodintekniikka-härpäkkeissä, ja oikeassa olet siinä, että kyseessä on valmistevika joka siis menee takuuseen.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
Kyllähän se on niiten vika joka tuotteen lähettää
Ei ole. Eihän mikään liike availe suljettuja/sinetöityjä paketteja tarkistaakseen jokaisen tuotteen ehjyyden/toimivuuden. Siihen menee liikaa aikaa/rahaa/vaivaa. Eikä kyllä kukaan maksava asiakas osta valmiiksi avattua pakettia, ellei sitten sitä ole tehty ostohetkellä asiakkaan nähden jos siihen jostain syystä on aihetta ollut.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 12:20

Senior Member

5 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivän naurut tällekkin topikille. Tuskin liittyy kirjoittamiseen tuo bisneksesi, koska se puoli sinussa ei hirveästi loista. Mitä jimmsiin tulee, niin aina on ollut ystävällistä ja hyvää palvelua siellä. Jos nyt pääsisit sieltä ala-asteelta pois ja kävisit viellä ylä-asteen, niin sitten katsotaan tuota asiaasi jimmsin kanssa. Pitää meinaan arpoa tuota tekstin sisältöä kirjoitusasun takia.

Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sanzu:
Päivän naurut tällekkin topikille. Tuskin liittyy kirjoittamiseen tuo bisneksesi, koska se puoli sinussa ei hirveästi loista. Mitä jimmsiin tulee, niin aina on ollut ystävällistä ja hyvää palvelua siellä. Jos nyt pääsisit sieltä ala-asteelta pois ja kävisit viellä ylä-asteen, niin sitten katsotaan tuota asiaasi jimmsin kanssa. Pitää meinaan arpoa tuota tekstin sisältöä kirjoitusasun takia.

Se on toi murrosikä tommosta. Tai mistä sen tietää, voi se olla uhmaikäkin...
Tän voisi kyllä oikeasti lukottaa, ei ole koko threadissa mitään järkeä.
kyrpapa
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi vitun nörtti tossa sen huomaa ett oot kesken kasvunen, etkö tajuu pitääkö rautalangasta sulle vääntää, jos ostat tavaraa myyjä on vastuussa myymästään tuotteesta, jos siinä on vikaa silloin pitää myyjän ottaa yhteyttä tukkukauppiaaseen ja korjata kyseinen virhe eikä asiakkaalle se kuulu millään tavalla, en ymmärrä mitä muuta hönöä tossa selitit mutta sehän on sun murheees koska luulet olevas älykkö mutta et näköjään ole, siinä olet oikeessa että mua ei kiinnosta muutamat eurot koska mulla on millä ostaa, mutta periaateessa mä en maksa paskasta ja haluun oikeutta ei ihmisiä ruveta kusettamaa paskalla tavaralla
Senior Member

5 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
Voi vitun nörtti tossa sen huomaa ett oot kesken kasvunen, etkö tajuu pitääkö rautalangasta sulle vääntää, jos ostat tavaraa myyjä on vastuussa myymästään tuotteesta, jos siinä on vikaa silloin pitää myyjän ottaa yhteyttä tukkukauppiaaseen ja korjata kyseinen virhe eikä asiakkaalle se kuulu millään tavalla, en ymmärrä mitä muuta hönöä tossa selitit mutta sehän on sun murheees koska luulet olevas älykkö mutta et näköjään ole, siinä olet oikeessa että mua ei kiinnosta muutamat eurot koska mulla on millä ostaa, mutta periaateessa mä en maksa paskasta ja haluun oikeutta ei ihmisiä ruveta kusettamaa paskalla tavaralla
:D Päivä vaan paranee.

Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
kyrpapa
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sä perse aukinen ostatki tollasi 40e osia kun et työttömänä parempia kykene ostamaan. nää osat oli 250e /kpl, sä et tiedä mistä puhut, luuletko että mun täytys itse kasata, en ammattilaiset tekee sen mun puolesta kato kun rahalla voi ostaa palveluja. sä voisit elää tolla osien hinnalla 500e aika kauan, se on enempi kuin mitä tienaat 2 kuukaudessa, ensim kerralla kun kommentoit mitään ota asioista selvää.
Senior Member

5 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
No sä perse aukinen ostatki tollasi 40e osia kun et työttömänä parempia kykene ostamaan. nää osat oli 250e /kpl, sä et tiedä mistä puhut, luuletko että mun täytys itse kasata, en ammattilaiset tekee sen mun puolesta kato kun rahalla voi ostaa palveluja. sä voisit elää tolla osien hinnalla 500e aika kauan, se on enempi kuin mitä tienaat 2 kuukaudessa, ensim kerralla kun kommentoit mitään ota asioista selvää.
Kyllähän 500e on iso raha. Eläähän tolla kuukauden. Safkojen ja juomien puolesta ainakin. Ei tartte käydä ravintolassa, kun ite tekee hyvää safkaa :).

Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
Senior Member

7 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivän naurut sai kyllä..mistä näitä "toimitusjohtajia" oikein sikiää?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyrpapa:
...ensim kerralla kun kommentoit mitään ota asioista selvää.
Ja sinä puolestasi voisit käydä oikeinkirjoitus- ja käytöskurssin ennen seuraavaa postaamistasi.



AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Mainos
_
__
 
_
I hate titles

35 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, aika pistää osa jengiä pariksi viikoksi asettumaan ja sulkea tämä ketju.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimms pc store ala-arvoista palvelua
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy