User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 09:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > live ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LIVE ONGELMA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jontt
Newbie
_
26. elokuuta 2008 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on se ongelma että ku mä meen pelamaan liveen näitä pelejä niin se valittaa mulle että nat type ei ole auki. niin että pyytäisin ohjeita miten sen saa auki. mulla on toi zyxelin modeemi ja malli on p-660HW-D1. Pyytäisin apua kiitos.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2008 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi vaihtoehto on,että laitat xbox 360:sen piuhan zygelin LAN paikkaan 3 tai 4. Nuo portit eivät ole NAT:n takana. Näin itse tehnyt oman xbox360:n kanssa ja ilman mitään kikkailuja toimi.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
jontt
Newbie
_
26. elokuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin ja ei vieläkään toiminut se valitti sitä samaa että nat type ei ole auki. Olisiko vielä mitään neuvoja?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2008 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko tuosta apuja. http://support.microsoft.com/kb/908885/fi , http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox/c...ting.htm#dnsnot

MIkäli ei ole apuja noista linkeistä, niin joudut avaamaan portit manuaalisesti zygeliin asetusten kautta. Modeemin ohjekirjassa kerrotaan kuinka saat avattua. Eli noiden porttien oltava auki.

Xbox Live -palvelun toiminta edellyttää, että seuraavat portit ovat avoimina:

*
UDP 88
*
UDP 3074
*
TCP 3074

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2008 @ 11:02

jontt
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä voi tehdä noita portti ohjauksia?
jontt
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä voi muuttaa noita portti asetuksia?
Member

8 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO
jontt
Newbie
_
27. elokuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeillut tuota sivua mutta ei ole auttanut. Pääsin ton mun zyxelin P-660HW-D1 modeemin asetuksiin mutta en tiedä mitä siellä pitää tehdä että saa nat typen auki. pyytäisin ohjeta Zyxelin P-660hw-D1 asetuksiin miten saa nat typen auki?
zabe100
Newbie
_
28. elokuuta 2008 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719

Tässä on ohjeita zyxel modeemille.
Mainos
_
__

_
jontt
Newbie
_
29. elokuuta 2008 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt nat type on korjattu.KIITOS KAIKISTA NEUVOISTA!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > live ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy