User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 23:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä hommaamassa, muutama kysymys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta näyttistä hommaamassa, muutama kysymys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2008 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli aattelin hommata koneeseen tommosen Gainwardin hd 4850 512MB Elektroni.fi: sta. Onko hyvä ostos kun maksaa 139 + pk? Onko toi kauppa luotettava?

Ja sitten vielä semmosta, että mulla on tällä hetkellä koneessa seuraavat osat: ati x1950pro, Intel e6420, 2gb ram, 450wattinen poweri. Riittääkö toi poweri tolle näyttikselle? Oon lukenu, että toi pro imasee aika mukavasti sähköö joten eikös sen sillon pitäis riittää. Riittääkö muut osat esim. toi prossu?

Jos joku vois valaista vähäsen mua :p

Kone:
Intel Core 2 Duo e7200 2,53 Ghz
ECS P35T-A
Sapphire HD4850
2x2gb Kingstonin 800 mhz palikkaa
Corsair VX450w
Vista Home Prerium
---------------------------------------------------
PSP:
Modattu tottakai FW: 4.01m33-2
Senior Member

5 tuotearviota
_
28. elokuuta 2008 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emosi mallia et maininnut, mutta jos se on PCI-E väyläinenn niin sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Koskaa en ole kyseisestä kaupasta kuullut joten en luotettavuudesta voi mitään sanoa. Ja noissa HD 4850 näyttiksissä ei ole mitään muuta eroa kuin valmistajan tarra, joten ei sillä niin väliä... Ja kyllä tuo prosessori näyttäisi olevan ihan yhteistyökykyinen tuo näyttiksen kanssa joten tilaukseen vain, mutta kaupaksi suosittelen Jimm's PC storea tai Verkkokauppaa jos kaupalla ei ole väliä ;)

Junior Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2008 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu pci-e löytyy. Kattelen sit halvimman mahdollisen 4850 ja pistän tilaukseen. Kiitos sulle stargiver :P

Kone:
Intel Core 2 Duo e7200 2,53 Ghz
ECS P35T-A
Sapphire HD4850
2x2gb Kingstonin 800 mhz palikkaa
Corsair VX450w
Vista Home Prerium
---------------------------------------------------
PSP:
Modattu tottakai FW: 4.01m33-2
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
29. elokuuta 2008 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen Elektroni.fi tilannut näyttiksen ja hyvin pelasi osto, kävin itse hakemassa paikan päältä tuotteen tosin...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä hommaamassa, muutama kysymys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy