User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 19:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > mp3-soitin ei näy koneella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mp3-soitin ei näy koneella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
matiktuo
Newbie
_
28. elokuuta 2008 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Koitan saada creativen muvo-v100 mp3-soittimen näkymään tietokoneella, mutta jostain syystä kone ei tunnista soitinta. Soittimen näytölle tulee kyllä ilmoitus, että soitin on kytketty koneeseen, mutta kone ei reagoi mitenkään. Emolevy on asus p5k ja hiiri on ainut usb-laite.
Akkuratix
Newbie

2 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2008 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Mullon sama juttu paitsi että tietsikka väittää, että mp3 ei ole liitetty koneeseen vaikka kyllä se usb:n on työnnetty. Olen yrittänyt saada apua mutta en ole onnistunut. Seurataan yhdessä tilanetta!
_Sarkka_
Newbie
_
2. syyskuuta 2008 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meillä oli sama ongelma, kokeilin sitten eri USB portteja, ja yhdessä sain sitten toimimaan. Eli nyt olen sitten käyttänyt tuota porttia.
JMaL
Newbie
_
10. helmikuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama soitin ja sama ongelma.

Kerran huomasin että soitin oli ollut koko päivän päällä ja ihmettelin suuresti miten patteri oli voinut kestää niin kauan kun se oli muutenkin ihan lopussa.
Sitten vaihdoin kappaletta jolloin soitin sammui. Sen jälkeen mikään laite ei ole tunnistanut soitintani. Olen päivittänyt ohjaimia ym. Soittimella kuitenkin pystyy kuuntelemaan musiikkia mutta on alkanut risomaan kun samat biisit soi aina.

Kokeilin yhdessä vaiheessa poistaa jotain biisejä jos se auttaisi mutta en ole vielä kaikkia poistanut (nimittäin jos se ei auta, tolla soittimella ei tee mitään)

Juha Loponen
JMaL
Newbie
_
10. helmikuuta 2009 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unohdin vielä mainita, että kone herjaa näin kun soittimen liittää USB:iin:

USB-laitetta ei tunnistettu

Yksi laitteista on vikasietotilassa eikä Windows tunnista sitä.

- Ja jossain luki että päivitä laitteen ohjainohjelmistot tai korvaa laite uudella. :(

Juha Loponen
Mainos
_
__

_
Akkuratix
Newbie

2 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No Hei! Olen saanut päivitys- ja resetointiohjeita laitetueltakin, mutta ne ovat valitettavasti sellaisia joita en voi omassa tietsikassani hyödyntää. Nyttemmin olen käyttänyt jossain määrin Creative Zen-soitinta ja tietenkin You Tubea suurimpaan musiikin nälkään.Pärjäillään!
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > mp3-soitin ei näy koneella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy