User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 23:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näytönohjainta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta näytönohjainta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sakez
Suspended due to non-functional email address
_
29. elokuuta 2008 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut hankkia uuden näyttiksen vanhan 8800GTS 320mb:n tilalle, mutta en tiedä sitten että mikä olisi sopiva näyttis.
Prossuna on E8400, emo ASUS P5K ja virtalähteenä AXP 630W. Amppeereja antoi 12V linjaan muistaakseni 26A, joten sen varmaankin pitäisi riittää? Itse olen ajatellut Nvidian GTX260 tai ATI Radeon HD4870 tai sitten 9800GX2, jos hinnat tulevat tarpeeksi alas. budjetiksi olen varannut sen 350?, ja tuo 9800GX2 tuskin vielä noin halpa ole. Eli Mikä olisi tällä hetkellä paras Hinta/Tehosuhteeltaan?
Kiitos vastauksista!
nikozjr
Suspended due to non-functional email address
_
29. elokuuta 2008 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Radeon hd 4870! ite tillaan tuon myöhemmin. täl hetkel 4850.

Sonata III /prossu: Intel core 2 duo e8400 @4GHZ (tavoite rikki 4Ghz) Xigmatek HDT-S1283 jäähdyttää/näytönohjain: Club 3D Radeon HD 4870 512 Mt Overcloked edition/emolevy: ASUS P5kc/kovalevy: samsung F1 640GB/RAM: 4 Gt, 800 MHz DDR2/Vista ultimate 64bit
Senior Member

5 tuotearviota
_
29. elokuuta 2008 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata vaihtaa näyttistä jokaisen uuden kortin myötä, kun teidän kummankin korteilla pärjää ihan loistavasti vielä jonkin aikaa. Juuri tuohon yritykset pyrkivät, että laittavat markkinoille joka toinen kuukausi uuden näyttiksen joka on hiukan parempi kuin se edellinen, mutta jos nyt on sitten ihan pakko uutta näyttistä saada niin panostakaa kunnolla ja hommatkaa HD 4870 x2...

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näytönohjainta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy