Näyttö pelaamiseen 150?
|
|
Villlu
Junior Member
|
31. elokuuta 2008 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarvitsisin mahdollisimman halvan näytön pelaamiseen. Riittääkö 150??
Mitä suosittelisitte? En vaadin mitään huippukuvanlaatua joten mikä tahansa melkein kävis. Enkä vaadi mitään suurta kokoakaan. Eli 19 tuumaa käy hyvin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2008 @ 11:07
|
Member
7 tuotearviota
|
31. elokuuta 2008 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
FP202WA , G22200WA tai sitten jos halutaan pysyä budjetissa niin G900Wa tai AL1916WDS
Tossa olis ehkä ne, saahan joku tietysti ehotella muitakin, mutta mä suosittelisin jotakin noista.
|
Villlu
Junior Member
|
31. elokuuta 2008 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako 100?:llä mitään? Haluaisin siis mahdollisimman halvan näytön joka pyörittää pelejä. Joskus minulla oli joku 7 vuotta vanha putkinäyttö joka laski FPS:ää jossain ikivanhoissa peleissä ikivanhoilla koneella. Onko sellainen mahdollista nykynäytöillä?
Pystyykö tollanen 150? näyttö pyörittään crysista?
|
blindpeer
Member
2 tuotearviota
|
31. elokuuta 2008 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Villlu: Saako 100?:llä mitään? Haluaisin siis mahdollisimman halvan näytön joka pyörittää pelejä. Joskus minulla oli joku 7 vuotta vanha putkinäyttö joka laski FPS:ää jossain ikivanhoissa peleissä ikivanhoilla koneella. Onko sellainen mahdollista nykynäytöillä?
Pystyykö tollanen 150? näyttö pyörittään crysista?
Halvalla ei vain saa hyvää... ainakaan useimmissa tapauksissa. Sadalla eurolla kannattaa hommata jo mielestäni CRT eli vanha kunnon putkinäyttö. Jos omistat jonkin über/himopelaajan kokoonpanon niin ei ole mitään järkeä ostaa 100?:n näyttöä.
Kyllä kaikki näytöt kaikkea pystyy pyörittämään eri asia onkin miltä kuva näyttää. Ja toinen on kannattaako postimerkkiresoluutiolla grafiikkademopelejä...
Meni OT:ksi, joten jatkakaa.
blind_peer
|
Member
7 tuotearviota
|
31. elokuuta 2008 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei näyttö laske fps:ää, fps:ällä ei ole mitään tekemistä näytön kanssa.
Ja jos alle 100e etsit näyttöä, niin CRT:tä sitten tai huuto.netistä joku alle 100e littu, mutta niiden laatu on sitten sellasta että Crysistä tuskin pystyt pelaamaan ilman häntimistä tai mitään muutakaan peliä. Joten suosittelen noita näyttöjä mitä jo ehotin tai sitten jotain putkinäyttöä eli CRT:tä.
|
Villlu
Junior Member
|
31. elokuuta 2008 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok. Uusi kone tulossa jossa tulee olemaan 9600gt/Hd4870 ja E8400.
Toi G22200WA näytti niin hubalta että ehkä sitten sellainen.
|
Member
7 tuotearviota
|
31. elokuuta 2008 @ 18:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Villlu: Ok. Uusi kone tulossa jossa tulee olemaan 9600gt/Hd4870 ja E8400.
Toi G22200WA näytti niin hubalta että ehkä sitten sellainen.
Juu toi näyttö on ihan ok hintasekseen. Ja korjaan G2200WA, tossa ekassa postauksessa typo, mutta ei muuta kuin tilaukseen vaan. ^^
|
JPQ
Member
|
6. syyskuuta 2008 @ 05:36 |
Linkki tähän viestiin
|
BenQuun tn paneelissa jonka omistin (G700 muistelen) oli kyllä ikävän epätasainen taustavalo ja sitten kellanvihreät luonnottomia. jos vertaan putkinäyttöihin ja nykyiseen Eizoon. et vaikkapa valokuvaus hetkellä nähtyyn koska valokuvieni vihreissä sen havaitsin ekana.
Kolme erilaista tietokonetta (Classic Amiga,Pegasos 2 MorphOSilla ja Mac Mini. ps. ei enään siis Windows PCeetä eikä tule jos vaan minusta kiinni.
|
JPQ
Member
|
6. syyskuuta 2008 @ 05:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi mä kirjoitin edellisen? no siksi että minulle tulis huono olo jos peleissä värit näyttäis tuolta ja tuo taustavalon epätasaisuuskin tosin kuulemma vika mutta se vaikea tietää kun eivät ole benquulla tuota näyttö yksilöä nähneet.
Kolme erilaista tietokonetta (Classic Amiga,Pegasos 2 MorphOSilla ja Mac Mini. ps. ei enään siis Windows PCeetä eikä tule jos vaan minusta kiinni.
|
Villlu
Junior Member
|
9. syyskuuta 2008 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
Astros
Junior Member
|
11. syyskuuta 2008 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Villlu: http://www2.hardwareversand.de/articlede...aid=21584&lid=2
Tollasen löysin hardwareversandista. Eikö ookki kerpeleen kova?
158?:llä 8000:1 kontrasti, reso 1650x1050 ja 5ms response time.-
Itse kävin hakemassa kyseisen näytön (mustana tosin) eilen Markantalosta, oli tarjouksessa 149?. Erittäin kätevä tuo näytössä oleva 4:3 kuvasuhdenamiska vanhemmille peleille jotka eivät tue laajakuvaresoluutoita. Suosittelen!
1090t | ga-990xa-ud3 | 16gb | hd6950 2gb cf
|