PS2 mediaplayer
|
|
werty99
Suspended due to non-functional email address
|
4. helmikuuta 2004 @ 13:19 |
Linkki tähän viestiin
|
moi. olen vielä aloittelija näissä hommissa joten toivoisinkin että joku neuvoisi minua. minulla on pleikka2 v9 , modattuna dms3, ja nyt toivoisinkin että saisin tuon media playerin mut kun ei löydy tietoo. olen imuttanu ps2 mediaplayerin koneelle mutta en tiedä miten saan poltettua sen levylle. jossakin puhuttiin bin/cue imagesta ni mistä mä löydän semmosen/ miten saan tehtyä sen? ja miten poltan sen levylle? toivottavasti joku auttaa.... kiitti jo etukäteen...
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
4. helmikuuta 2004 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
werty99
|
4. helmikuuta 2004 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei kiitti tosi paljon Agent_007 !!
|
mekaan
Newbie
|
6. helmikuuta 2004 @ 03:57 |
Linkki tähän viestiin
|
terve, lueskelin tuon ohjeen, kiitos linkistä. mites onko tuo tehtävä joka cd:n alkuun? vai saako tuon ohjelman tallennettua muistikortille josta sen voisi lukea
|
mekaan
Newbie
|
9. helmikuuta 2004 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
no sain leffan näkymään, mutta tekstit ei näy.. onko tuossa player:ssä joku asetus mitä en ole huomannut vai eikö se vain pysty teksteihin
|
Moderator
|
9. helmikuuta 2004 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
onko sulla ne tekstit irtoteksteinä? Jos on, niin siinä varmaan syy, se ei osaa näyttää niitä. Täytys polttaa kiinteesti kiinni...veikkaisin :)
|
Astarot
|
9. helmikuuta 2004 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstit täytyy ladata erikseen levyltä jos olet poltanut ne mukaan (ainakin itse teen niin). sub tai .srt tekstit käy.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2004 @ 16:39
|
United
Member
1 tuotearvio
|
9. helmikuuta 2004 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
PS2Mediaplayer 1.50 ainakin tukee irtotekstejä (sub) filejä...ottaa tekstit automaattisesti , kunhan on samanniminen kuin leffa....esim. Cypher.avi ja Cypher.sub
|
mekaan
Newbie
|
10. helmikuuta 2004 @ 04:03 |
Linkki tähän viestiin
|
tekstit on kyllä .sub muodossa ja saman nimisenä kuin itse leffa. omituista. ongelma ettei leffa näkynyt oli että latasin mp:n muistikortilta, kun laittoi sen cd:ltä alkoi toimia paremmin
|
manthe10
|
10. maaliskuuta 2004 @ 00:18 |
Linkki tähän viestiin
|
kertokaas nyt että pitääkö media player 1.50 paketista polttaa se ps2 kansio levylle että pääsee katselemaan niitä elokuvia
|
Mainos
|
|
|
Wilz
Junior Member
|
10. maaliskuuta 2004 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|