User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 00:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > warhammer online downloader.exe c++ error
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Warhammer Online downloader.exe C++ error
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jc42
Newbie
_
1. syyskuuta 2008 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. En googlettelemalla löytänyt mistään apua tähän ongelmaa, saati sitten pelin sivuilta tai mIRC -kanavalta, jossa keskusteltiin henkeviä maailmanloppumisesta.

Tässä linkki erroriin joka tulee, kun 100% Warhammer Online Age of Reckoningin open beta clientistä on ladattuna downloader.exe:llä. Olen koettanut ladata tiedostoja myös torrentilla, jolloin tulee erilainen ongelma kun koetan asentaa beta clienttiä, jonka mukaan tiedostot olisivat korruptoituneet(tämä).

Vastauksella ei ole muuten kiirettä, mutta sunnuntaina alkaa open beta, johon mieluusti haluaisin mukaan :). Tarkoitus on vielä C++ päivittää, josko tämä korjaisi ongelman, mutta jos ei, niin sitten kaipaan apua viisaammilta.

P.S. C++ päivitin, ei vaikuttanut asiaan millään tapaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2008 @ 23:35

Senior Member

4 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep eli jos Beta on niin en itse ainakaan ihmettele tuota erroria kaiketi pelin tekijät sen jossain vaiheessa korjaavat jos heidän päässä ongelmia.
Jc42
Newbie
_
2. syyskuuta 2008 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht:
Jep eli jos Beta on niin en itse ainakaan ihmettele tuota erroria kaiketi pelin tekijät sen jossain vaiheessa korjaavat jos heidän päässä ongelmia.
Mutta ongelma kun ei ole heidän päässään, vaan minulla itselläni. Closed Beta on pyörinyt jo reilusti yli vuoden, joten eiköhän sieltä päästä ole viat korjattu jo useaan kertaan. Olen muuaaltakin kysellyt asiasta, eikä kukaan muu ole törmännyt asiaan. Sen vähän mitä jostain olen apua saanut :P.
Senior Member

4 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2008 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millastas rautaa koneesta löytyy?
Jc42
Newbie
_
2. syyskuuta 2008 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht:
Millastas rautaa koneesta löytyy?
Asus P5Q
Intel Core 2 Duo E8400
GeForce 8800 Gt
2x 1024Mb 800 Mhz DDR2

Semmosta rautaa...
Chibito
Newbie
_
3. syyskuuta 2008 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla samanlainen error paitsi että se tulee kun aloitan latausta. Ohitin sen ja lataus alkoi normaalisti, tuleekohan siitä sitten jotain ongelmia loppupuolella. Ja niin sunnuntaina tosiaan alkaa se Open Beta.

EDIT: Eteni hyvin 5% saakka mutta sitten jos yritin ohittaa viesti tuli heti uudestaan ruutuun muutaman kerran ja sitten eteni.

Hmm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2008 @ 09:09

Jc42
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öhm. Hmm. Ongelma ratkaistu. Päivitin C++ kahteen kertaan, mutta ei tuntunut auttavan.

Noh, useinhan se on niin, että kolmas kerta toden sanoo, ja luultavasti jotain apua oli myös siitä, että päivittäisin C++:n UUDEMPAAN enkä vahnempaan versioon...

Että näin.
Chibito
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattaa olla aika typerä kysymys, mutta...mites se C++ päivitetään ja mikä on uusin versio?

Hmm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2008 @ 14:44

Jc42
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chibito:
Saattaa olla aika typerä kysymys, mutta...mites se C++ päivitetään ja mikä on uusin versio?
http://www.microsoft.com/downloads/detai...&DisplayLang=en

Tuolla taisin itse päivittää.
Chibito
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon. :) Toivottavasti päivityksen avulla pääsen sunnuntaina tekemään sen Chosenin.

EDIT: Ei toiminut, noh, olihan se eri error. Minulla tulee siis: http://i59.photobucket.com/albums/g308/Chibito/ASSERTIONFAIL.png

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2008 @ 15:54

Jc42
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chibito:
Kiitos paljon. :) Toivottavasti päivityksen avulla pääsen sunnuntaina tekemään sen Chosenin.

EDIT: Ei toiminut, noh, olihan se eri error. Minulla tulee siis: http://i59.photobucket.com/albums/g308/C...AIL.png

Kuvasta päätellen sinulla on Vista. Suosittelen, että etsit Vista C++ päivitystä, ja koetat sillä. Pitäisi, huom, pitäisi toimia. Winukasta kun ei koskaan tiedä...
Chibito
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: Nyt on Warhammer asennettu

Hmm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2008 @ 21:50

piiska
Senior Member
_
15. syyskuuta 2008 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu mulla tulee saman tapasta erroria ja latasin mun Vista-64bit käyttikseen tuosta linkistä olevan uudemman version. Vanha oli joku vuoden 2005 paketti :P.. No toivotaa että mullaki alkaa nyt toimimaan. Muutes voiko Visual C++ 8.0 Runtime Setup Package (x64) vaikuttaa myös siihen, että tuostakin pitäisi olla uudempi versio?

Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition
Mainos
_
__

_
honka
Newbie
_
23. syyskuuta 2008 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä teen kun lataan warhammer onlinea aina kun lataan art.myp tiedostoa lpussa tullee että pitäs kokeilla uudelleen yrittämään,keskeytä lataus tai ohita tiedoston lataus

sami honka
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > warhammer online downloader.exe c++ error

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy