User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 02:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > pal 60 kysymys?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PAl 60 kysymys?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
asator
Junior Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2008 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on 21" Daewoon kuvaputki televisio ja kysyisin että kun TV:n käyttöohjeissa on kohta TV standardi ja siinä lukee näin PAL B/G, NTSC (vain AV) Niin meinaako tämä sitä että televisiossa ei ole PAL 60 tukea? Kun olen hommaamassa XBOX 360 ilmeisesti jouluksi niin pitäisi tietää, että toimiiko tässä PAL 60 pelit.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2008 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy ja tukee televisiosi PAL60-moodia. Scart:lla kytket XO:n televisiion,televisiosta valitset AV-kanavan ja XO:n asetuksista PAL60-moodi päälle, niin hyvin toimii.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
asator
Junior Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2008 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia tiedosta.
GTATokola
Newbie
_
27. lokakuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mories! Olis vähän samaa asiaa kun menin tilaamaan Acer X1160 DLP projektorin Xbox 360 varten koska entinen tykki vetäsi lopputilin.

Entisessä markka-ajan romu tykissä (InFocus LP * 174 tai jotain*) ei tahtonut toimia tuo PAL-60 tila. Rupes vaan tässä vaiheessa pelottaan että toimiikohan se tässä Acerinkaan tykissä...

Projektorin tiedoissa lukee että - NTSC 3.58, NTSC 4.43, PAL (B, D, G, H, I, M, N), SECAM (B, D, G, K, K1, L), HDTV (720p, 1080i), EDTV (480p, 576p), SDTV (480i, 576i)

Eli tietääkö kukaan noiden tietojen perusteella että tukeeko tuo Acerin tykki tätä PAL-60 "tilaa" ?

Kiitos jo etukäteen!

Acerin tiedot sivulla: http://www.aboutprojectors.com/Acer-X1160-projector.html

Anttu Tokola
-=J=-
Newbie
_
28. lokakuuta 2008 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
Ainakin noissa HD moodeissa tuetaan 60 frameratea. Joten liitä boxisi ehdottomasti tälläisellä kaapelilla tuohon tykkiin

http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=187

Järkevin moodi boxissa olisi varmaan tuo 720P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2008 @ 18:17

-=J=-
Newbie
_
28. lokakuuta 2008 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asator:
Minulla on 21" Daewoon kuvaputki televisio ja kysyisin että kun TV:n käyttöohjeissa on kohta TV standardi ja siinä lukee näin PAL B/G, NTSC (vain AV) Niin meinaako tämä sitä että televisiossa ei ole PAL 60 tukea? Kun olen hommaamassa XBOX 360 ilmeisesti jouluksi niin pitäisi tietää, että toimiiko tässä PAL 60 pelit.
Minulla TV ei tukenut komposiittiliitynnässä PAL60 moodia, mutta RGB kaapelilla homma alkoi pelittämään..

Linkki aikaisempaan keskusteluun asiasta:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/711944
Mainos
_
__

_
GTATokola
Newbie
_
29. lokakuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -=J=-:
Hei,
Ainakin noissa HD moodeissa tuetaan 60 frameratea. Joten liitä boxisi ehdottomasti tälläisellä kaapelilla tuohon tykkiin

http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=187

Järkevin moodi boxissa olisi varmaan tuo 720P

Juu, en jääny kaihertaan ton jutun kans vaan tilasin ton HDMI-VGA kaapelin (vaikkei tykkikään oo vielä kyllä tullu, mutta kaikki on ainaki valmista sit ku tulee.) Onneksi tuossa mun poxissa oli tuo HDMI mahollisuus. Kiitosta teille! :)

Anttu Tokola
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > pal 60 kysymys?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy