User Käyttäjä Salasana  

maanantai 17.11.2025 / 01:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > microsoft office word 2007 ja product key
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Microsoft Office Word 2007 ja Product Key
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mäntti
Junior Member
_
4. syyskuuta 2008 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Läppärin mukana tuli vista ja oheisohjelmia, mm. Microsoft Office Word 2007. Se pitäisi rekisteröidä Product Key:tä käyttämällä, mutta sehän ei nyt onnistu.

Läppärin pohjasta löytyy windowsin tarra, jossa 25-numeroinen avain. Tätähän tuo ohjelma ei hyväksy. Kaipaako se jotain muuta numeroa?

Repee perse kun pitäisi kouluhommia tehdä, mutta homma ei toimi. Joutuuko tässä nyt saatana sentään alkaa laittomuuksiin, vaikka rehellisesti ohjelman omistaa..
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
4. syyskuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Office 2007 on voinut olla 60 päivän kokeiluversio.
Pitää ostaa vaikkapa opiskelijan versio, jos haluaa jatkaa käyttöä.

Minulla ainakin tuli läppärin mukana tuollainen.
Esim. Soneralla on ollut paketteja, joissa on tullut Student versio aivan oikeasti mukana.
Pitäisikö tarkistaa onko tullut muukin kuin määräaikainen kokeiluversio.
mäntti
Junior Member
_
4. syyskuuta 2008 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt sain sen näpyteltyä kokeiluverioksi. Oon kyllä vähän pettynyt, luulin että olis kokoversio. Kiitoksia tukis.

Kysytäänpä nyt tähän samaan.
Ollaan koulussa käytetty jotain vanhempaa versiota, 2003 ehkä, ja juuri olen oppinut vähän kikkoja sillä. Mut tää mun Office näyttääkin joltain avaruusalukselta, eikä mikään ole siellä missä pitäisi olla. Saanko jostain asetuksista pois tuon hienon moderni-hömpötyksen?
xenico
Member

16 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon auttais myös se, että jossain vaiheessahan tuokin aika loppuu ja pitäis olla kirjotusohjelma. Kokeile ilmasta OpenOffice:a. Se on aika pitkälle samanlainen ku word:in vanhemman versiot. Itte oon käyttäny sitä ja tyytyväinen olen...

Ingenting
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
4. syyskuuta 2008 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siihen ei tietääkseni saa millään vanhempaa käyttöliittymää.

Vanhat pikanäppäimet toimivat, jos ne muistaa ulkoa.

Aika helppo liittymä, mutta sillä ei voi oikein harjoitella vanhempien versioiden käyttöä ja vanhat ohjeet eivät toimi.

Ohjeita ja harjoituksia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2008 @ 20:38

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2008 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä itse ainakaan koulun takia mitään MS officea ostais. Pöhöttynyttä paskaa joka ei tarjoa mitään mitä ei OpenOffice tarjoa. Itse pärjäsin inssiopinnoissa mainiosti OpenOfficella.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > microsoft office word 2007 ja product key

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy