User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n95 ei tarkenna lähelle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N95 ei tarkenna lähelle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Raattis
Member
_
5. syyskuuta 2008 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut Nokia N95 puoli vuotta, ja se on muuten vastannut odotuksia hyvin, mutta se ei ole koskaan pystynyt tarkentamaan kunnolla lähelle. Automaattitarkennuksen aikana 5-15cm etäisyydellä kohteesta kuva käy tarkkana, mutta napsahtaa takaisin epätarkaksi ennen, kun kuvan voi ottaa.

Olen havainnut, että jos liikutan kameraa automaattitarkennuksen aikana kohdetta päin juuri oikealla nopeudella, kuvan saa joskus otettua jopa 5cm päässä kohteesta suhteellisen hyvällä tarkkuudella. Kun pidän kameran paikallaan samalla etäisyydellä ja otan toisen kuvan, siitä ei saa selvää. Optiikassa ei siis pitäisi olla vikaa.

Tämä ärsyttää minua siksi, että käytän kännykkäkameraa usein muistilappujen ja ostoslistojen tallentamiseen, eikä tämän vian vuoksi se onnistu kiireessä jos lainkaan.

Onko tämä jokin N95:n tyyppi vika tai korjattavissa oleva bugi, vai pitäisikö luuri käydä vaihtamassa takuuta vastaan?
core2
Suspended due to non-functional email address
_
5. syyskuuta 2008 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttamatta takaisin jos takuukin voimassa, omallani saa kyllä lähikuvankin tarkkana ja pystyy lukemaan kuitinkin ihan hyvin kokeilin juuri kun luin viestisi, mutta ei sitä voi verrata oikeaan digikameraan tietenkään.

Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet hyödy siitä!
pedro.ro
Newbie

1 tuotearvio
_
5. syyskuuta 2008 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut päivittää puhelimen softaa PC suitella? Puhelimen softaversion saat selville painamalla *#0000#. Mulla itellä on V 21.0.016 ja tolla toimii makrokuvaus tosi hyvin.
Mainos
_
__

_
Raattis
Member
_
5. syyskuuta 2008 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Softa on päivitetty uusimpaan versioon.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n95 ei tarkenna lähelle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy