Ohjelmat corruptoituu ???
|
|
lollo
Junior Member
|
2. syyskuuta 2002 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
jo 2 kertaa peräkkäin isohko filu pilalla, "Corrupted Download: xxxxxxxxx.rar" . Onkohan koneessa vai filuissa vika ? ihan normaalisti ne tulee ja ilman niitä "lieviä" korrupt at se ja se mutta kun on valmis ja se kasaa sitä niin pilalla.... nyyh
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
2. syyskuuta 2002 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Mielenkiintoista, en edes tienny että noi edonkeyn imuttamat filut voi noinkin pahasti korruptoitua... Kokeile asentaa edonkey uudestaan, jos se vaikka auttais.
Onko kummallakin kerralla kun filu on korruptoitunu, kyseesssä ollu sama filu?
|
lollo
Junior Member
|
2. syyskuuta 2002 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
eri filu (peli) , ja olen asentanut uusiks enkä ole kokeillut owernettiä.
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
3. syyskuuta 2002 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Toi on jo aika vaikee, en keksi mitään keinoa, jolla ongelman vois ratkaista, toivottavasti joku mua viisaampi keksii ongelman syyn.
|
D.Vader
Junior Member
1 tuotearvio
|
3. syyskuuta 2002 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile laittaa aasi pois päältä ja nimetä temp-kansiossa oleva ohjelmaa vastaava tiedosto sen nimiseksi mitä olit lataamassa. Yleensä onnistuu.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. syyskuuta 2002 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuossa tapauksessa kannatta muistaa laittaa tiedoston nimen perään tiedosto tyyppi, eli esim. xxxxx.rar
|
lollo
Junior Member
|
3. syyskuuta 2002 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
muuten hyvä idis mutta ku sitä koko filettä ei löydy sen jälkeen ku laittaa että clear completed ??? no, toinen tuli toisella kertaa onneks (560 Mb). toivotaan että oli hetkellinen häiriö ms-maailmassa :P
|
Easycola
Member
|
3. syyskuuta 2002 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Pienenä sivuhuomautksena sanottakoon, että jos jo lähdetiedosto korruptoitunut, niin ei se siitä enään oikeaksi väänny.:) Ja niin myös silloin tällöin käy, kun malttamaton jannu jakaa imagea/rar:a mitä ei ole tsekannut läpi ennen jakoon laittoa ja olikin jo valmiiksi corrupted. Koskee ihan mitä tahansa P2P softaa.
|
Jaanz
Senior Member
|
4. syyskuuta 2002 @ 06:10 |
Linkki tähän viestiin
|
muuten hyvä idis mutta ku sitä koko filettä ei löydy sen jälkeen ku laittaa että clear completed ??? no, toinen tuli toisella kertaa onneks (560 Mb). toivotaan että oli hetkellinen häiriö ms-maailmassa :P
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. syyskuuta 2002 @ 06:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Easycola,
Ainakin minulla on tullut korruptuneita tiedostoja ja olen saanut osan niistä toimimaan. Kyllä niitä virheitä voi tulla imutus vaiheessa tai eDonkey:ssa completing vaiheesa. Ja viallisia imageja pystyy korjaamaan esim. cdmage softalla.
Mutta tuo on varmasti totta, että jotkut laittaa viallisia tiedostoja jakoon..
|
D.Vader
Junior Member
1 tuotearvio
|
4. syyskuuta 2002 @ 07:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä ne filet voi toimia vaikka eDonkey ilmoittaiskin latammisen lopuks että corrupted. Usein tuo virhe on niin pieni että sitä ei edes esim. elokuvassa huomaa lainkaan.
|
Easycola
Member
|
4. syyskuuta 2002 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkennetaan taas vähän, ettei mene puurot ja vellit sekaisin. Jos kyseessä avi/mpg/mp3 tiedosto sellaisenaan, virhe siirtyy sellaisenaan mediaan, eikä estä käyttöä (joskin avi:n indexin voi joutua rakentamaan joskus uusiksi, jos korruptiota enenmmän) vaan virhe näkyy/kuuluu lopputuotteessa "sellaisenaan". Jos taas kyseessä imagesta mikä paketoitu useaan rar-pakettiin, yhden paketin korruptio aiheuttaa aina crc-virheen, mikä estää imagen purun yleensä aika tehokkaasti. Silloin pitäisi pystyä korvaamaan viottunut/vioittuneet rar- paketit "kunnollisilla". Joten, älkää immeiset tehkö repack:ja...;)
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. syyskuuta 2002 @ 11:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Läheskään kaikki imaget ei muodostu rar paketeista (oma kokemus siitä mitä olen imuttanut).
Juu, leffat ja musan voi yleensä pelkästään uudelleen nimeämisen avulla muuttaa formaattiin missä sen kuuluisi olla ja toimii, poislukien tietysti ne mitkä on image muodossa..
|
Mainos
|
|
|
jagistus
Inactive
|
17. syyskuuta 2002 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ollu sama ongelma mut mulla se menee loppuu asti mut miinustaa siit joku 10megaa ja alkaa imuttaa alusta esim. se lataa sen loppuu vaikkapa on nyt joku filu 700.21mg sit ku se on menny toho asti nii....whumps...711.15mg et joo auttakees..
|