User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel 660hw-d1 asetusten muuttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zyxel 660HW-D1 asetusten muuttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Metukka1
Inactive
_
7. syyskuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Zyxel 660HW-D1 reititin / langaton tukiasema. En pysty muuttamaan tämän laitteen asetuksia tai en löydä niitä mistään.

Kirjaudun hallintaliittymään osoitteessa 192.168.1.1, mutta näen ainoastaan "Status" kohdan. Käyttöohjeissa on kuva, jossa on "Network", "Security" jne. vaihtoehtoja vasemmassa reunassa, mutta minulla näitä ei ole näkyvissä; ainoastaan laitteen tyyppinumero.

Haluaisin konffata langattoman verkon, mutta ei siis onnistu. Osaako joku sanoa, mistä on kyse?
Junior Member

2 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2008 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytäthän salasanana admin oletus-salasanaa: "1234", eikä käyttäjä-salasanaa: "user".

Ja onhan selaimestasi kytketty pois päältä mahdolliset ad-blockerit ja sallit java-scriptien suorittamisen.
Metukka1
Inactive
_
8. syyskuuta 2008 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Salasanalla 1234 homma hoitui.

Kiitos erittäin paljon tästä vastauksesta.
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuo sama ongelma mutta mä en pysty muuttaan tuota salasanaa, userilla se menee hallintasivulle mutta 1234:llä kysyy että vaihdetaanko salasana ja ku sen vaihtaa niin se ei siltikään toimi. Mitä tuossa pitäs tehdä ?
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäs kuitenki päästä sinne Advanced Configuraatioon kun tää netti hidastelee aika pahasti.
heikki75
Senior Member
_
10. lokakuuta 2008 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et pääse Zyxelin hallintaan 1234 salasanalla niin silloin salasana on muutettu. Jos et tiedä salasanaa niin 1234 salasanan saa palautettua Zyxelin resetoinnilla, mutta ennen resetointia lue linkistä kohta:

"Zyxelin resetointi ja VPI/VCI-asetukset". http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/728825

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2008 @ 19:48

Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok,en kyllä ymmärrä tätä ku ei sitä salasanaa kukaan oo kuitenkaan vaihtanu kun tuo on ihan uus boxi mutta pitää koittaa saada toimiin.
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noni, tähän kuuluki cd levy, se oli vaan hukassa kun tässä on niin monta koneen käyttäjää, varmaan tuolla onnistuu
heikki75
Senior Member
_
10. lokakuuta 2008 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos salasanaa ei ole vaihdettu ja kysytään (turvallisuuden vuoksi) salasanan vaihtamista niin annat uuden salasanan ja sitten kirjoitat sen uudestaan kun sitä uudelleen kysytää.

Äläkä asenna mitään modeemin mukana tulleelta rompulta, sieltä tuskin mitään tarpeellista löytää.
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, tein tuon resetoinnin ja oon koittanu kaikki mahdolliset mutta ei onnistu, oon nyt ihan pihalla
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta cd:ltä löyty vaan nuo ohjeet ja tein niinku niissä neuvottiin mutta ilman tulosta.
Redflame
Inactive
_
10. lokakuuta 2008 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meillä on kyllä tässä 4 konetta samassa verkossa niin vaikuttaako se sitte siihen ?
heikki75
Senior Member
_
10. lokakuuta 2008 @ 23:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Käytä "Muokkaa viestiä"-nappulaa jos viestiisi on jotain lisättävää eli älä tee peräkkäisiä omia viestejä.

Useampi kone ei vaikuta modeemin sisäänkirjautumiseen, mutta jos käytössä on p2p-ohjelmia tai nettipelejä niin silloin modeemin asetuksiin on tehtävä em ohjelmille porttiohjaukset ja tietokoneiden kiinteät IP-osoitteet laitetaan modeemin asetuksiin.

Onnistuiko modeemin resetointi varmasti, painoitko resettiä vähintään 10 sekuntia?

Kirjautuminen modeemiin pitäisi olla hyvin yksinkertaista.
Redflame
Inactive
_
11. lokakuuta 2008 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Joo mä resetoin sen ihan oikeen, nyt se ei sitte jääny ainoaks ongelmaks, mä laitoin nyt langattoman toimintaan (aikasemmin oli tuolla nettijohdolla) ja nyt tämä pätkii aina jos mä en tee netissä mitään, netti menee pois päältä ja tää ilmottaa jotain että se ei löydä verkkoja vaikka yhteys asetuksissa näkyy että singnaali on erinomainen. Mulla on varmaan jotku asetukset koneestaki pielessä mutta mä en tiedä mitkä kun mä oon ihan alottelija tässä vistassa, xp on ihan tuttu käyttis niin siinä ei ole koskaan ollu tämmösiä ongelmia mutta en kyllä haluis vaihtaa takas sitä kun pelaan uusia pelejä ja haluun kuitenki kaikki tehot käyttöön.Tuo utorrent nyt lataa parhaimmillaan semmosta 120 kb/s 1 megan yhteydellä mutta senki varmaan saa nopeemmaks ? Heikoimmillaan se on kyllä sitä 2 kb/s

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2008 @ 00:37

heikki75
Senior Member
_
11. lokakuuta 2008 @ 01:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselin modeemisi ohjetta netissä. Resetoinnin ja sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan "Go to Wizard setup". Siellä Zyxel pitäisi automaattisesti tunnistaa ADSL-liittymäsi ja tallentaa asetukset. Muista tarkistaa myös WLAN-asetukset (Wireless Connection Wizard Setup).

Myöhemmin voit laittaa modeemin asetuksiin kiinteät IP-osoitteet ja porttiohjauksen uTorrentille, jotta uTorrentin alapalkin pallukka olisi aina vihreä silloin kun ladataan.
Mainos
_
__

_
Redflame
Inactive
_
11. lokakuuta 2008 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mä pääsin nyt monen tunnin värkkäilyn jälkeen niihin asetuksiin, nyt sain silla wizardilla tuon aika hyvin toimiin, aika toivottomalta vaikutti tuossa alussa mutta kyllä se tästä lähtee rullaan, pitää huomenna kattoo vielä että on kaikki asetukset kunnossa, mutta kiitti avusta
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel 660hw-d1 asetusten muuttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy