User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > kämmenmikrot > uusi kämmenmikro haussa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kämmenmikro haussa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
7. syyskuuta 2008 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli haussa olisi uusi PDA kun vanha Palm T3 ei oikeen toimi Vista x64:n kanssa...
Eli:
Edullinen, vähintään 320x480 näyttö,WLAN ja BT, SD ja kuuloke liitännät olisivat plussaa. Näppistä en halua, ja puhelin ominaisuudet ovat turhia mieluiten käytän E65 puhelintani. Käyttö tarkoituksena mm. kalenteri, videot, nettiselailu, e-kirjat...

Q9300/Asus P5Q-E/8GB5 DDR2-800/~1,02+0,5TB/Club3DRadeon 4870 512MB GDDR5/SB Audigy 2/Lenovo L220x+17" LCD/Antec P180B/AntecNeoHE430
Lenovo 300 V200 12.1"/Nokia E65

mehtis
Newbie
_
15. marraskuuta 2008 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en nyt vastaa kysymykseesi. niin että voiko noitten hp IPAQ 614c akkua ladata ja mitä tapahtuu jos se tyhjenee liikaa. ja vielä että onko toi hp IPAQ 614c kämmentietokone hyvä ja voiko sillä soittaa kaverin normi puhelimeen eli omaakaa se sitä.

sori kun olen tietämätön

edit. saako sitä suomen kielelle.

mo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2008 @ 19:10

mehtis
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uhuhuh onpas täällä foorumilla hiljaista....

mo
Mainos
_
__

_
ArtoOK
Newbie
_
8. joulukuuta 2008 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Olet jo syyskuussa miettinyt uutta PDAta ja nyt olet sen jo varmaan hankkinutkin. Itse olen kadottanut vanhan HP ipaq 2210 koneeni ja nyt olen ajatellut ostaa tilalle HP ipaq 214 mallin. Olen pitkään aprikoinut 114 ja 214 mallien välillä. Iso koko jotenkin tuntuu haitalta kannettaessa, mutta myös hyödyltä käytössä. 214 laitteessa on myös tehokkaampi akku ja enemmän muistia.

Iso kysymys on myös, että mahtaako vanhat sovellukset toimia uudessa koneessa. Olin ottanut varmuuskopiot vanhasta koneesta (käyttis WM 2003) ja uudessa on WM 6. Voikohan varmuuskopion ottaa AciveSyncin avulla sellaisenaan uuteen koneeseen, olkoon uusi sitten 114 tai 214 malli. Mahtaako TomTom toimia tässä uudessa mallissa, vanhassa se toimi aivan loistavasti?

Onko kellään kokemuksia näistä laitteista?
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > kämmenmikrot > uusi kämmenmikro haussa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy