Mountaaminen Daemon Tools:lla
|
|
ninsu
Newbie
|
14. tammikuuta 2009 @ 00:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tebaboy: MUlla ois iso. tiedosto, mutta kun laitan sen mount image ja valitsen sen, niin siinä nopeesti välähtää se homma, että se olis lataamassa sitä, mutta sitten ei tapahdukkaan mitään. Oon kokeillu parikymmentä kertaa mutta ei toimi, oon koneenkin käynnistäny uudelleen. Ennen on toiminu normaalisti.
Quottaan nyt ikivanhaa viestiä, mut mulla ois nyt toi sama ongelma ja tarvisin vähän jeesiä, anyone?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2009 @ 01:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ninsu: Quottaan nyt ikivanhaa viestiä, mut mulla ois nyt toi sama ongelma ja tarvisin vähän jeesiä, anyone?
Ei sen tekstin olekaan tarkoitus siinä kauaa viipyä. Olet kai tarkistanut että onko se image jo tunnistettu ja mountattu?
|
ninsu
Newbie
|
14. tammikuuta 2009 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ninsu: Quottaan nyt ikivanhaa viestiä, mut mulla ois nyt toi sama ongelma ja tarvisin vähän jeesiä, anyone?
Ei sen tekstin olekaan tarkoitus siinä kauaa viipyä. Olet kai tarkistanut että onko se image jo tunnistettu ja mountattu?
Ei se kyllä ole.. Kyseessä on .iso image ja kun yritän mountata sitä niin daemonissa lukee vaan "Device 0: [ ] D:\tiedosto" eikä mitään tunnu tapahtuvan. Onko tuo jotenkin sopimaton tms teen jotain väärin, kun en oikein oo perillä näistä jutuista?
|
Atheyy
Suspended due to non-functional email address
|
27. tammikuuta 2009 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on GTA SA, mutta levy hävinnyt ja koitan tuolla saada sen toimimaan. Olen tehnyt kaiken tarkalleen ohjeiden mukaisesti, mutta silti tulee kun koittaa käynnistää ikkuna: "Wrong disc inserted. Please insert the CD/DVD". Ja minulla myös näkyy tuolla omassa tietokoneessa, se GTA:n pikakuvake E:asemassa, eli minun virtuaaliasemassani.
|
Roope93
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. helmikuuta 2009 @ 21:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi. Mikäs hitsi on ongelmana kun oon tehnyt kaikki ohjeiden mukaisesti mutta silti ei tapahdu mitään. Eli kun olen painanut että lataa levykuva ja hakenut tuommoisen kuin O12MLPFI.iso ja avannut sen niin sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut. Mikään ei ole automaattisesti avautunut tai muuta vastaavaa. Ja kun uudestaan menee sinne virtuaalinen CD/DVD-ROM siellä näyttää tältä -> Laite 0: [ -: ] C:\Users\Ropsu\Desktop\O12MLPFI.iso. Olenko tehnyt jotakin väärin vai mikä on kun ei suostu avaamaan tuota?
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2009 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93: Moi. Mikäs hitsi on ongelmana kun oon tehnyt kaikki ohjeiden mukaisesti mutta silti ei tapahdu mitään. Eli kun olen painanut että lataa levykuva ja hakenut tuommoisen kuin O12MLPFI.iso ja avannut sen niin sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut. Mikään ei ole automaattisesti avautunut tai muuta vastaavaa. Ja kun uudestaan menee sinne virtuaalinen CD/DVD-ROM siellä näyttää tältä -> Laite 0: [ -: ] C:\Users\Ropsu\Desktop\O12MLPFI.iso. Olenko tehnyt jotakin väärin vai mikä on kun ei suostu avaamaan tuota?
ei ne välttämättä automaattisesti käynnisty jossei ole mitään autorun tiedostoo sillä levyllä. Eli avaat sen manuaalisesti ihan normaalisti.
Tai sitten ISO on korruptoitunut
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
kurt94
Account closed as per user's own request
|
7. helmikuuta 2009 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
itelläni on far cry 1 (cd on hävinnyt) mutta daemon tools ei ota kuin FARCRY1.ISO ja koko tällä tiedostolla on 3 gigaa ja risat. crack on .exe muodossa mutta daemon tools ei ota sitä (crack(w-rar tiedosto)>pura tänne(pelin tiedosto kansion sisälle)> tulee crackki mutta daemon en ota sitä. auttakaa uunoa ja avutonta
|
pide
Newbie
|
12. helmikuuta 2009 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuo ohjeen kuvat ei oikeen pelitä, ni voisko joku vähän selittää jotain tosta image/levykuvasta?
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
16. helmikuuta 2009 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kurt94: itelläni on far cry 1 (cd on hävinnyt) mutta daemon tools ei ota kuin FARCRY1.ISO ja koko tällä tiedostolla on 3 gigaa ja risat. crack on .exe muodossa mutta daemon tools ei ota sitä (crack(w-rar tiedosto)>pura tänne(pelin tiedosto kansion sisälle)> tulee crackki mutta daemon en ota sitä. auttakaa uunoa ja avutonta
Daemon tollsilla mountataan levynkuvia, imageja. Niitä on muitakin kuin .iso.
Mitään normitiedostoa se ei huoli. .exe ei ole image.
.bin voi olla image, videotiedosto tai ohjelman pakattu tiedosto (usein pelissä), sisältäen mitä vaan.
Eikä mountatun imagen sisältä, virtuaali cd:stä mitään pureta ja mountata sitten imageen tai imageksi.
Lainaus:
Nuo ohjeen kuvat ei oikeen pelitä, ni voisko joku vähän selittää jotain tosta image/levykuvasta?
Joku on kotisivultaan ne linkittänyt ja vaihtanut operaattoria tjms. ei enään ole missään kuvia.
Daemon Tools on niin simppeli käyttää, että nää ohjeet...
Kai sä olet ennekin jonkun ohjelman asentanut?
Ja semmoisen (palomuuri tai virusskanneri), joka tekee pikkukuvakkeen oikeaan alakulmaan, kellon viereen?
Sitä Daemonin kuvaketta klikaten, 2 eri valikkoa tulee, riippuen kummalla napilla klikkaat.
Noi tekstin sinällään riittää käyttöohjeeksi, jos jotenkin ihmetyttää miten ja mistä.
Ei nyt oo täässä koneessa Daemon. siinä on mukana Help, joka varmaan neuvoo aika hyvin.
Google auttaa
Oikein videona se käyttö.
Jos enkku tuottaa vaikeuksia, niin tässä ei oo kuvat kadonneet, Joudut vaan avaamaan kuvat omaan ikkunaan.
http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic19993.html
Onko sama kaveri kyseessä vai täältäkö on tekstin kopsannut?
Ja toinen ohje
http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/daemon.html
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
samurai3
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2009 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Ois tällänen ongelma:Yritä mountata uusinta oblivionia (lainassa kaverilta) ja kun oon mountannu sen niin se väittää että levy on vahingoittunu tai se käyttää windowsille tuntematonta formaattia? mitä teen!? ja versio on 3.47
Mitä sä mun allekirjoitusta mulkkaat!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2009 @ 17:39
|
Lycos
Newbie
|
27. huhtikuuta 2009 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
latasin virtua tennis 3 ja mounttasin ja asensin. sitten tuli oma tietokoneeseen se peli mutta kun painan play niin sanoo ettei ole levyä
|
NeedDDD
Suspended due to non-functional email address
|
24. lokakuuta 2009 @ 23:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Mounttasin tolla deamon toolilla ''Masa mainio pelin'' mutta kun alan pelaa sitä tulee lukemaan vain ''This program requires at least 3MB of free virtual memory to run.'' Nii mitä pitäs tehä? Sitte jos käynnistän kun se kysyy, että käynnistetäänkö ''masa mainio'' niin ja painan kyllä nii ei tapahdu mitään. =S
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2009 @ 23:27
|
Seppo31
Newbie
|
25. lokakuuta 2009 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt helppii! Latasin Resident Evil 5 Isohuntista ja yritän käynnistää nii ei toimi. Sit katoin netistä nii pitäs käyttää Daemonii. Kokeilin sitä ja ISOpowerii, mut aina ku käynnistää tulee sama paska:''Wrong disc inserted. Please insert the orignal RESIDENT EVIL 5 CD/DVD'' Nyt ois apu tarpee! Yrittäkää selittää selkokielellä en oo mikää Tekniikan ihmelapsi.
asd
|
Member
3 tuotearviota
|
21. marraskuuta 2009 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Seppo31: Nyt helppii! Latasin Resident Evil 5 Isohuntista ja yritän käynnistää nii ei toimi. Sit katoin netistä nii pitäs käyttää Daemonii. Kokeilin sitä ja ISOpowerii, mut aina ku käynnistää tulee sama paska:''Wrong disc inserted. Please insert the orignal RESIDENT EVIL 5 CD/DVD'' Nyt ois apu tarpee! Yrittäkää selittää selkokielellä en oo mikää Tekniikan ihmelapsi.
Capcom käyttää peleissään hienonlaista salausta. eli sulla pitää olla ohjelma (en muista nimeä) jolla salaat sen imagen ettei se peli tajua sitä. muuten et saa peliä toimimaan.
KONE 1 : Intel 2500k, Asrock H77 pro4/MVP, 8Gt Kingston DDR3 1600mhz, Amd Radeon HD 5970 with AC Xtreme, Zalman 850w 80+, Custom case, Liquid cooling and cold cathode x4 red
KONE 2 : Intel e6750, Asus P5k, Kingston 4x 512mb 800mhz, HEC 400w, Xfx radeon HD 5770
Kone 3 : Intel e7500, Asus Striker II Extreme, Alphacool vesijäähysetti, seagate barracuda 320gb, Altis 450W, Nvidia 7600gt referenssi.
Kone 4 : Asus Eee PC
|
Mainos
|
|
|
Stormari
Newbie
|
19. tammikuuta 2010 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin StarWars Force unleashed ultimate sith editionin ja sieltä tuli .iso tiedosto ja ku mounttaan sen Daemontoolsilla ja kokeilen aukasta sitä sitte niin tulee vaan että "levyä ei voi lukea. Se on ehkä vahingoittunut tai käyttää windowsille tuntematonta formaattia." Onko kokemuksia että mitä pitäs tehä vai auttaako muu ku ettiä uus? Ja tää oli vielä toinen kerta ku tän pelin latasin ja edellisellä kerralla sama juttu. Torrenttina latasin.
|