User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 5.7.2024 / 07:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > procaster pvr-6300c
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
ProCaster PVR-6300C
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AurigaX
Suspended due to non-functional email address
_
27. syyskuuta 2007 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markoha:
Osaako kukaan auttaa? Mulla on tuollainen 6200C malli ja hyvin on toiminu tähän päivään asti, tänään meni vain volyyminappi pois käytöstä eli kummankaan kaukosäätimen volyyminapista ei voi säätää äänen voimakkuutta! Tai siis voi säätää ja volyymipalkkikin liikkuu tv ruudulla mutta ääni ei hiljene eikä voimene vaan pysyy samassa vain... Outoa?

Muuten hyvä laite, mutta on kyllä tuossa EPG kehittämistä(uusi päivitys on ladattu) ja erittäin rasittavaa tuo kanavien vaihtuminen sitä mukaa kuin EPG:ta selaa. Olisi mukava joskus katsella pikkuruutua ja laittaa ohjelmia nauhoitukseen muilta kanavilta... Toinen miinus tekstitv:stä tai oikeastaan tekstitv toimii hyvin mutta sen pienennyt tai läpinäkyvyys nappi puuttuu kokonaan? Vai toimiiko jollakin sellainen? Olisi kiva laittaa joskus tekstitv pois näkyvistä ja ottaa se uudestaa valmiina näkyviin eikä tarvitsisi aina ladata sivuja uudestaan, ymmärrettäne mitä tarkoitan...
Mullakin sama vika teksti-tv:n kanssa, ei tallenna sivuja muuten kuin käynnistämällä txtv, ja sit kun laitaa txtv:n pois päältä ja takaisin niin laite lataa taas uudelleen kaikki sivut.

Kytkennät: antennijohto seinästä DVD/VHS:lle --> siitä boksille ja boksilta telkkariin (pieni johto on kiinni ja oikein). Scartit laitoin niin että DVD/VHS laitteen Scart 1 (eli "normaali") telkkariin ja Scart 2 (EXT Scart) kiinni boksiin), ts. antennisignaali kulkee DVD/VHS-aparaatin kautta boksille. Näin ollen voin myös nauhoittaa analogista lähetystä (jos siis käy niin että on ihan pakko saada 5 ohjelmaa seivattua samaan aikaan).

Eilen uutta firmistä asentaessani kävi joku hassi. Oli koetallennukset menossa pysäytin ne uuden firmiksen asennusta varten. Siirto laitteeseen onnistui ilman ongelmia, mutta kun aloin laittaa tehdasasetuksia takaisin, laite ilmoitti et ei käy, tallennus käynnissä, vaikka olin jo pysäyttänyt tallennuksen ja poistanut ne filet!

Kysymys: kun laittaa tallennustäpän EPG:hen ja huomaa et klikkasi väärää ohjelmaa, niin millä konstilla sen saa peruttua? No ainakin jos odottaa tallennuksen alkua ja sitten keskeyttää mut onko muuta konstia?
Senior Member

17 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
menemällä ajastin listaan ja poistamalla sen tallennetun ohjelman..
pihallain
Newbie
_
27. syyskuuta 2007 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AurigaX:
Kysymys: kun laittaa tallennustäpän EPG:hen ja huomaa et klikkasi väärää ohjelmaa, niin millä konstilla sen saa peruttua? No ainakin jos odottaa tallennuksen alkua ja sitten keskeyttää mut onko muuta konstia?

Painamalla epg:ssä ohjelman kohdalla rec-nappulaa uudestaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2007 @ 16:23

AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
28. syyskuuta 2007 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Veemäistä on kun EPG:ssä vaihtaa kanavaa niin kuvakoko vaihtuu koko ajan eestaas (No käytössä on vanhahko 4:3 töllö...:P).
valitse menusta sitten 4:3
Lainaus:
Kysymys: kun laittaa tallennustäpän EPG:hen ja huomaa et klikkasi väärää ohjelmaa, niin millä konstilla sen saa peruttua?
menussa 6 kohta eli vika valikko on kohta jossa on ajastin asetukset valitse se keltainen poistaa ja punainen lisää uusia

batter
Newbie
_
3. lokakuuta 2007 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt alkaa pikkuhiljaa keittämään tämä,kun koko ajan on jotain pientä vikaa boksissa. (Siis 6300c)

Olen todennut,että aina kun haen uuden päivityksen, boksi toimii kuin unelma...noin pari kuukautta,maksimissaan. Sitten alkaa joku asia tökkiä.
Nytkin olen jo kolme viikkoa kironnut,kun Jimin ohjelmatietoja ei tule OLLENKAAN! Ja muidenkin kanavien ohjelmatiedot kestää välillä useita minuutteja tulla. Ärsyttävää!
Tällainen perustoiminto pitäisi sentään toimia täydellisesti,kele.

En ole ehtinyt asiaan perehtyä ja uusia päivityksiä hakea,siksi tätä olen niinkin kauan kiroillut, mutta se ilmeisesti täytyy tässä joku päivä tehdä,kun ei nää viat varmaan ittelläänkään korjaannu.
Mutta onko tämän hintaluokan boksin kohdalla nyt tosiaankin niin, että vähän väliä pitää olla päivityksiä hakemassa, muuten boksi temppuilee?!! Ei kyllä saisi näin olla!
Vai mitä mieltä muut??

Ja lisäksi boksi jumittaa välillä. Kun menen tallennustiedostoon,ja poistan jonkun tallenteen, boksi jää jumiin siinä vaiheessa kun painan ok-nappia. Valittu ohjelma ei poistu, ja boksi ei reagoi yhtikäs mihinkään kaukosäätimen eikä etupaneelin painikkeeseen. Ainoa mitä voi tehdä,on sammuttaa koko laite. Kyllä ärsyttää!
Eikä yhtään mukavampi vika ole se, että kuva ja ääni pätkii ja kuva pikselöityy välillä oikein urakalla! Tuo tosin saattaisi vissiin johtua liitännöistäkin... Hdmi-piuhalla olen boksin kytkenyt,ja pitäisi olla kyllä hyvälaatuinen piuha eikä mikään halpaversio, eli en usko että tässä tapauksessa kytkennöistäkään johtuu...
No,mene ja tiedä, mutta ottaa pattiin kun kallis boksi kehtaa vielä temppuilla!
Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia ollut?
Kommentoikaa ja kertokaa...
Senior Member

17 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2007 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti batter:
Nyt alkaa pikkuhiljaa keittämään tämä,kun koko ajan on jotain pientä vikaa boksissa. (Siis 6300c)

Olen todennut,että aina kun haen uuden päivityksen, boksi toimii kuin unelma...noin pari kuukautta,maksimissaan. Sitten alkaa joku asia tökkiä.
Nytkin olen jo kolme viikkoa kironnut,kun Jimin ohjelmatietoja ei tule OLLENKAAN! Ja muidenkin kanavien ohjelmatiedot kestää välillä useita minuutteja tulla. Ärsyttävää!
Tällainen perustoiminto pitäisi sentään toimia täydellisesti,kele.

En ole ehtinyt asiaan perehtyä ja uusia päivityksiä hakea,siksi tätä olen niinkin kauan kiroillut, mutta se ilmeisesti täytyy tässä joku päivä tehdä,kun ei nää viat varmaan ittelläänkään korjaannu.
Mutta onko tämän hintaluokan boksin kohdalla nyt tosiaankin niin, että vähän väliä pitää olla päivityksiä hakemassa, muuten boksi temppuilee?!! Ei kyllä saisi näin olla!
Vai mitä mieltä muut??

Ja lisäksi boksi jumittaa välillä. Kun menen tallennustiedostoon,ja poistan jonkun tallenteen, boksi jää jumiin siinä vaiheessa kun painan ok-nappia. Valittu ohjelma ei poistu, ja boksi ei reagoi yhtikäs mihinkään kaukosäätimen eikä etupaneelin painikkeeseen. Ainoa mitä voi tehdä,on sammuttaa koko laite. Kyllä ärsyttää!
Eikä yhtään mukavampi vika ole se, että kuva ja ääni pätkii ja kuva pikselöityy välillä oikein urakalla! Tuo tosin saattaisi vissiin johtua liitännöistäkin... Hdmi-piuhalla olen boksin kytkenyt,ja pitäisi olla kyllä hyvälaatuinen piuha eikä mikään halpaversio, eli en usko että tässä tapauksessa kytkennöistäkään johtuu...
No,mene ja tiedä, mutta ottaa pattiin kun kallis boksi kehtaa vielä temppuilla!
Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia ollut?
Kommentoikaa ja kertokaa...


mikä firmis sulla on boxissa?
batter
Newbie
_
4. lokakuuta 2007 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firmis on 25.6. Aikomukseni on kyllä uusin hakea heti kun tästä ehdin...
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2007 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas suuri poistettava tiedosto on? Kyllähän ison tiedoston (pitkän leffan) poistamiseen saattaa mennä aikaa. Tosin mulla joku tunnin pätkä lähtee parissa sekunnissa...

Ja toi EPG, tosiaan kiusallinen asia kun ohjelmat tulevat todella hitaasti listaan. Mutta onko vika boxissa vai lähetyksessä??

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
batter
Newbie
_
4. lokakuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pyhimys:
Kuinkas suuri poistettava tiedosto on? Kyllähän ison tiedoston (pitkän leffan) poistamiseen saattaa mennä aikaa. Tosin mulla joku tunnin pätkä lähtee parissa sekunnissa...

Ja toi EPG, tosiaan kiusallinen asia kun ohjelmat tulevat todella hitaasti listaan. Mutta onko vika boxissa vai lähetyksessä??
Poistettavat tiedostot on yleensä jotain puolen tunnin tai tunnin mittaisia.
Olen kyllä eräitä kertoja jäänyt odottamaan,että jospa se vaan kestää että poistuu...mutta ei, jumissa on vaikka maailman tappiin, ellen katkaise virtaa. Sen jälkeen kyllä tallenne on poistunut listalta... mutta eipä tuo paljon lohduta. Olisi niitä nyt mukava saada poistettua ilman virran katkaisuakin!
En tiedä sitten tuosta epg:n hitaudesta, johtuuko lähetyksestä vai boksista... Joskus aiemmin, 8.4. firmiksellä, tätä ongelmaa ei kyllä ollut.

Tästä jumitusongelmasta vielä, onko vika nyt todennäköisemmin itse kovalevyssä, vaiko korjaantuisiko asia päivityksellä?
Mitäs meinaatte?
En viitsisi turhaan päivitellä, jos ei sitten tähän autakkaan,kun tämä 25.6. firmis on kuitenkin muuten toiminut hyvin,ajastukset toimii luotettavasti ym.
Senior Member

17 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti batter:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pyhimys:
Kuinkas suuri poistettava tiedosto on? Kyllähän ison tiedoston (pitkän leffan) poistamiseen saattaa mennä aikaa. Tosin mulla joku tunnin pätkä lähtee parissa sekunnissa...

Ja toi EPG, tosiaan kiusallinen asia kun ohjelmat tulevat todella hitaasti listaan. Mutta onko vika boxissa vai lähetyksessä??
Poistettavat tiedostot on yleensä jotain puolen tunnin tai tunnin mittaisia.
Olen kyllä eräitä kertoja jäänyt odottamaan,että jospa se vaan kestää että poistuu...mutta ei, jumissa on vaikka maailman tappiin, ellen katkaise virtaa. Sen jälkeen kyllä tallenne on poistunut listalta... mutta eipä tuo paljon lohduta. Olisi niitä nyt mukava saada poistettua ilman virran katkaisuakin!
En tiedä sitten tuosta epg:n hitaudesta, johtuuko lähetyksestä vai boksista... Joskus aiemmin, 8.4. firmiksellä, tätä ongelmaa ei kyllä ollut.

Tästä jumitusongelmasta vielä, onko vika nyt todennäköisemmin itse kovalevyssä, vaiko korjaantuisiko asia päivityksellä?
Mitäs meinaatte?
En viitsisi turhaan päivitellä, jos ei sitten tähän autakkaan,kun tämä 25.6. firmis on kuitenkin muuten toiminut hyvin,ajastukset toimii
luotettavasti ym.
no päivittää uusimpaan softaan ne ensitöikseen tod.näk pyytäisivät sinua kun otat yhteyttä procasterin supportiin.. päivitä se nyt uusimpaan vaan ei se ainakaan huonompaan suuntaan enää tosta voi paljoa mennä..ei sen missään tapauksessa kuuluisi noin toimia ..
2kkameli
Newbie

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2007 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kestis:
Onko muuten mitään hyötyä hankkia tuo HDMI-kaapeli boxin ja töllön välille? Scartistakin kuva on loistava.

Osaisiko tämä boxi näyttää HD-ohjelmia, joita tulee Canal+HD-kanavalta ainakin Welhon kaapelista?

(Hieno aloitusviesti tässä ketjussa, mutta kamalan pitkät lauseet (c; Tosi vaikea lukea)
-Hyötyä? Onhan tuo HDMI tulossa scartin tilalle standardiksi ja kuva on PALJON parempi, kuin scartilla. No, jos haluat huonompaa kuvaa katsella niin, siitä vaan. ps.lainaa tuo kaapeli joltain tutulta ja testaa..
maximilia
Newbie
_
1. marraskuuta 2007 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Procaster 6300 ja yritän saada tallennetut tv-ohjelmat siirettyä DVD:lle . voiko usb :n kautta siirtää läppäriin tiedostot ja mitä niille pitää tehdä jotta niitä voi tallentaa yleispätevään muotoon DVD:lle
Podexter
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2007 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta!! Lataa haluamasi tiedosto USB:llä läppärille (ilmestyy sinne esim. Urheiluutu.AVR). Käy hakemassa sellainen ohjelma kuin PROJECT X (pitäs löytyy googlettamalla ihan ilmaiseksi..muistaakseni itelläni on versio 0.90.4.00). Kokoa tiedostolla on jotain 20 megaa ja sillä voit työstää ensin Procasterin AVR.tiedostot esim. AVI / vastaaviin haluamiisi tiedostoihin. Sen jälkeen poltat jollain poltto-ohjelmalla (esim. Ahead Nero) DVD:lle videotiedoston ja homman pitäs olla siinä.

Työn iloa!!!

PS. PROJECT X ohjelmasta oli just myös juttua uusimmassa Tietokone lehdessä...sillä voi luonnollisesti työstää myös esim TOPFIELD:inkin omistajat omia juttujaan...

T:PODEXTER
maximilia
Newbie
_
4. marraskuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos! kokeillaan!
jpk2511
Suspended due to non-functional email address
_
9. marraskuuta 2007 @ 00:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla sitä ongelmaa, että esim. katsottaessa Yle2:lta ohjelmaa, jossa on tekstitys (siis vieraskielisiä ohjelmia ;-), niin pysäyttämällä ohjelman (mulla on tallennuspuskuri käytössä) ja jatkamalla esim. 10 min. kuluttua, niin jossain vaiheessa tekstitys vaan lakkaa ? Ja kyse siis ei ole TekstiTV:ltä tulevista tekstityksistä, vaan ihan tavallisita suomenkielen tekstitykistä...

Ainakin pari kertaa on käynyt myös niin, että KUVA LAKKAA, mutta ÄÄNI JA TEKSTITYS toimii. Tää jälkimmäinen tuntuu oudolta, sillä eikös kuva ja ääni sentään kulje käsikkäin Yle:lläkin, tekstitys vaan tulee erikseen ? Tosin tämä juttu tais olla ennen elokuun päivitystä...

Minulla on sellainen 'mutu', että se tekstitys loppuu suurinpiirtein siinä vaiheessa kun päästään siihen kohtaan, jossa jatkan ohjelman katsomista. Eli, ikäänkuin se ei enään osaakaan Yle:n tekstityksen tallentamista sen jälkeen kun jatkan ohjelman katsomista...

Ja kaiken lisäksi, olen ainakin pari kertaa katsonut YLE2:n ohjelmaa, jonka olen ajastimella etukäteen pistänyt tallentumaan ja kuitenkin alkanut katsomaan samaan aikaan. Ja kun sitten tulee tarvetta käydä jossain ja pysäytän katselun, niin taas (jatkettuani katselua) niin jossain vaiheessa tekstitys häviää kuten yllä kuvasin.

Ongelmia EI ole, jos annan tallentaa loppuun asti ja alamme sitten katsoa!

En olen vähään aikaan uskaltanut pysäyttää katselua, jos katsomme 'in real time' ja vaimo jo vähän naureskelee (ja pilkkaa) digiboxeja ja mun ostosta.

Tällaisia ongelmia EI OLE kanavilla, joissa tekstitys on poltettu kuvaan. Ja kaikenkaikkiaan tää PVR-6300c on muuten ollut oikein hyvä!
maximilia
Newbie
_
9. marraskuuta 2007 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama juttu minulla. Tuntuu kuin kone ei pysty tallentamaan kahta ylen tekstisignaalia yhtäaikaa!
Nallet
Newbie
_
9. marraskuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samassa veneessä ollaan täälläkin. En nyt tähän hätään muista, että millä kanavalla(kanavilla) tuota tapahtuu, mutta tapahtuu kuitenkin.
On pirun kiusallista kun painaa taukonappulaa ja lähtee hakemaan kahvia ja taas palatessa jatkaa siitä eteenpäin eikä tekstitystä näy.Jossain vaiheessa se tekstitys sitten palaa omia aikojaan.
tvk1
Newbie
_
9. marraskuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVB tekstitys (siis sellanen kun YLE:llä on!) vaatii kahden eri Transport Streamin (jälenpänä vaan "TS") vastaanoton synkronointia.

Käsittääkseni DVB teksitys TS tulee jollain tietyllä aika-ikkunalla video TS:ään nähden. Tuo aika-ikkunan koko on kait jossain DVB standardissa määritelty, mutta se näyttää aiheuttavan ongelmia. Jos ja kun laite (ProCaster) on päässyt videon TS ja tekstitys TS:n kanssa synkkaan, niin ei kannata alkaa räpläämään mitään vaan panna sormet ristiin ja istua käsien päällä... näin se vaan on. Perseestä tuo DVB tekstitys. DVB tekstitys on varmaan niitä viimesiä juttuja joita laitevalmistajat toteuttaa ja vihoviimeisenä testaa jos voi ollenkaan testata, koska missään päin maailmaa ei ole yhtä tyhmää firmaa kuin YLE, että yrittää pakottaa meidät käyttämään marginaalista ominaisuutta joka ei vielä teknisesti toimi.

YLE kai lupailee että muuttavat tekstitystä jotenkin, panevatko aika-ikkunaa pienemmäksi (tarvii varmaan jotain päivityksiä omiin laitteisiinsa) jotta digiboxien video/tekstitys synkronointi on nopeampaa, vai alkavatko polttaa tekstejä niinkuin muut kanavat tekee... en tiedä.
Niksister
Junior Member
_
10. marraskuuta 2007 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on ilmainen viikonloppu maksullisten digikanavien takia ja olen tässä katsellut aika montakin kanavaa, mutta joka kanavalla on yksi ja sama ongelma: Tekstitys kusee ja aika rankastikin, koska sanoja putoilee tai ei tule ollenkaan tekstitykseen, eli esimerkiksi pitäisi lukea "Hei kaikki!", niin lukee suurinpiirtein "kaikki!" Eli onko ongelma digiboksissani vai maksullisten digikanavien tekstityksessä häikkää? Tätä ongelmaa ei ollut, kun oli (pirun) vanha digiboksi käytössä kesällä.
tvk1
Newbie
_
10. marraskuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun on ilmaisviikonloppu monelle maksukanavalle kaapelissa, niin tehdäänpä kysely:
KUINKA MTV3 MAX ja SubTV Junior näkyvät teillä?

Minulla on sekä Nokialainen vanha digiboxi, jossa MTV3 MAX ja SubTV Junior näkyvät hyvin aina taajuudella 378 MHz (Oulun Puhelimen kaapeliTV). MUTTA alakerran ProCaster 6300 Caapelimallilla näkyy muut kanavat mutta EI AINA taajuuden 378 MHz kanavaniput ollenkaan, kuten MTV3 Max tai SubTV Junior!

Vaikuttaa ihan siltä, kuin nuo kanavat olis jollain tavalla koko kaapeli-TV lähetyksen laidalla että oisko joku kaapeli-TV:n kanavafiltteri tai vahvistin huonompi noilla laitakanavilla?

ProCaster vaan ei joskus saa OLLENKAAN noita MTV3 Max ja SubTV Junior kanavia näkymään, signaalin voimakkuus 0 ja laatu 0. Toisinaan näkyy (eri päivänä tai saman päivän aikana eri kellon aikaan) signaalin voimakkuus on jotain 75% ja laatu jotain 50% mutta pomppii 100 ja 50 välillä.

Ei ole softa päivitykset auttaneet. Mulla on käytössä uusin 22-Aug-2007 softaversio. OISKO RAUTAVIKA??? En tiiä onko takuu enää voimassakaan...
jounis
Member

1 tuotearvio
_
10. marraskuuta 2007 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinuna vaihtaisin koneet ristiin ja koittasin näin eliminoida laitevian.
Niksister
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niksister:
Nyt on ilmainen viikonloppu maksullisten digikanavien takia ja olen tässä katsellut aika montakin kanavaa, mutta joka kanavalla on yksi ja sama ongelma: Tekstitys kusee ja aika rankastikin, koska sanoja putoilee tai ei tule ollenkaan tekstitykseen, eli esimerkiksi pitäisi lukea "Hei kaikki!", niin lukee suurinpiirtein "kaikki!" Eli onko ongelma digiboksissani vai maksullisten digikanavien tekstityksessä häikkää? Tätä ongelmaa ei ollut, kun oli (pirun) vanha digiboksi käytössä kesällä.
Tuli haettua kaikki kanavat uudestaan ja tähän mennessä tekstitys toiminut täydellisesti. :o
tvk1
Newbie
_
11. marraskuuta 2007 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jounis:
Sinuna vaihtaisin koneet ristiin ja koittasin näin eliminoida laitevian.
No toki tiedän JO että Nokian digiboxi toimii sekä ala- että yläkerrassa, mutta ProCaster ei toimi kummassakaan paikassa.
Aprikoin vaan, että kannattaako tätä paskaa lähettää Verkkokauppaan josko sieltä on mahdollistakaan saada parempaa yksilöä vai onko kyse tyyppiviasta.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2007 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tvk1 yksilö vika se on koska itellä ja tutuilla toimii ollut muutaman kertaa noita maksu kanavia se ilmais jakson ajan ja toimii hyvin ainakin hesassa

Mainos
_
__
 
_
Nallet
Newbie
_
17. marraskuuta 2007 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemusta siitä, että miten tuolta tallennetuista ohjelmista saisi poistettua yksittäisen ohjelma. Tiedän sen, että poisto tapahtuu painamalla punaista nappia ao. ohjelman kohdalla ja sitten ok.

Tässä minun tapauksessani tuonne on jäänyt jokin kummajainen, josta esiintyy ainoastaan ohjelmalistassa, mutta varsinaista ohjelmaa ei ole. Kun sitä koettaa poistaa em. toimenpiteillä ei tapahdu yhtään mitään.
Tietysti se siten häviäisi kun alustaisi koko levyn, mutta silloin lähtee kaikki muutkin, enkä viitsisi alkaa mihinkään noiden muiden tallennusten pelastusoperaatioon toiselle koneelle alustuksen ajaksi.

Eli onko mahdollisuudet ainoastaan tuo alustus, tai sitten antaa tuon kylmän otsikon kummitella tuolla tallennuslistassa?
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > procaster pvr-6300c
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy