Anttilan HP Pavilion m8046 -1199?!
|
|
plop123
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:20 |
Linkki tähän viestiin
|
tämä koko keskustelu on Anttilan HP Pavilion m8046 -1199?! -aiheesta, eli jos joku teistä järkevistä voisi sitten kertoa jonkun HYVÄN valmiiksi kootun koneen kun tämä m8046 ei ole teidän mielestä hyvä.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
No eipä sellaisia, jotka olisi itsekoottujen kanssa samalla hinta-laatu-suhteella, ole. Mutta voisitko silti kertoa, että minkähän lainen fps sulla on tuolla resolla kaikki karkit päällä?
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
plop123
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
enmä just nyt muista siit on aikaa ku pelailin täl sitä. tää keskustelu liittyy näihin pakettikoneisiin niin kertokaas hyviä paketti koneita jos toi m8046 eioo?
|
vekarppe
Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123:
kertokaas hyviä paketti koneita jos toi m8046 eioo?
Tilaat osat ja kasautat jossakin liikkeessä ;P
|
plop123
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
no hyi, toi m8046 on kuitenki parempi ku kenenkään teistä ni oon tyytyväinen jos sellasen ostan c(:.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
:D aika läppä. Tuo kone on paskempi kuin todella monella ihmisellä tällä foorumilla. Mutta osta pois vaan, et varmaankaan pety kun et tiedä miten paljon paremman olisit saanut samalla hinnalla.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
vekarppe
Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se muuten hyvä, mutta näytönohjain on huono, poweri taitaa olla 300 w (vai onko 230?) ja hinta/laatu -suhde perseellään.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleisesti ottaen kone on sitä ostaessa huono, kun siinä on hinta-laatu suhde persiillään. Tosiaan näyttis on syvältä ja poweri myös.
|
vekarppe
Member
|
8. kesäkuuta 2007 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Soitin HP:n tukeen ja ne sano että koneeseen on mahdollista laittaa GF 8800. Mutta se maksaa ~300 ? ja uusi poweri ~100?. Tässä vaiheessa kone on tullu maksamaan noin 1700. :S Käyppä huvikseen kattomas esim mbnetin hintaseurannassa minkalaisen koneen saisit tuolla hintaa.
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
8. kesäkuuta 2007 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123: no hyi, toi m8046 on kuitenki parempi ku kenenkään teistä ni oon tyytyväinen jos sellasen ostan c(:.
Haha :D
No muuten hyvä mutta huonompi prosessori, emolevy, muistit, näytönohjain, virtalähde, kotelo, jäähdytys, äänipiiri ainakin :D
Tehomylly.
|
AfterDawn Addict
6 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2007 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh pari...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123: enmä just nyt muista siit on aikaa ku pelailin täl sitä. tää keskustelu liittyy näihin pakettikoneisiin niin kertokaas hyviä paketti koneita jos toi m8046 eioo?
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-OC-1?t=false
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2D-BG?t=false
+ näyttö +käyttöjärjestelmä
Tai....
WINGS GAMING E6600
Kokoonpano sisältää:
Prosessori INTEL CORE 2 E6600 2.4GHZ 1066/4M S775, boxed
RAM DDR2 667 2Gt (2kpl 1Gt)
Näyttö LG L204WT-SF (20") 1680*1050, 5MS, WIDE
Näytönohjain nVIDIA 8800GTS 320Mt PCI-E DUAL DVI
Kotelo WolrldTop WT-OE06 black/silver Pro ATX miditornikotelo 400W
Massamuistit Samsung T166 500Gt sata2 kiintolevy
Optiset asemat Samsung DVD-/+RW Dual Layer 18x SATA
Audio 7.1 integroitu audio
Hiiri ja näppäimistö Zboard MERC Gaming Keyboard
Razer Death Adder 1800dpi, huippunopea ja tarkka hiiri
Liitännät LAN, USB 2.0 etupaneelissa, USB2.0 x 4 takana, PS/2 hiiri ja näppäimistöliitännät, audioliitännät
15-in-one muistikortinlukija etupaneelissa
Ohjelmistot Windows Vista Home Basic
Laajennuspaikat 2kpl 5.25" massamuistipaikkoja, 3kpl 3.5" massamuistipaikkoja vapaana. 3kpl PCI korttipaikkoja. Liitännät neljälle PARALLEL-ATA laitteelle.
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

|
Shiraz84
Suspended due to non-functional email address
|
9. kesäkuuta 2007 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123: Itseasiassa itselläni on tälläinen vuosi sitten ostettu acerin pöytätietokone ja tässä on amd64 3200, 2GB DDR400(itse lisäsin 1gigan), ja itse lisätty RADEON X850 XT 256Mb ja taitaa olla joku 350w virtalähde. Tää pyörittää fearii täysil grafiikoil täydellisesti, niinkuin jokaista muutakin uutta peliä, tota ihkauutta infernal peliäkin tää pyörittää ihan täysillä grafiikoilla eikä mitään ongelmia tuu. Eli toi HP kone on kuitenki ddr2 muisteilla ja paljo paremmal prossul ja näyttiksestäki löytyy toi pixelshader 3 eli toi kone pyörittää ihan kaikkia uutuus pelejä täydellisesti ja tulee pyörittämään jonku aikaa ja sitte vaan ostat vähän paremman näytönohjaimen ni se on parempi ja tyylikkäämpi ku jonku hikisen nörden kokooma romu kasa 8P. Eli hankit sellasen directx10 ohjaimen ku haluut tuhlata rahaa siihen et pääset jonku parin vuoden pääst pelaamaan jotain crysista tai sit käytät tota jolla toimii kaikki pelit loistavasti, paitsi että jonku hiiren varjot ei näytä niin ihq:lta. 8D
Missäs tää viesti oli, no PALJON AIKASEMMIN! Tän pohjalta olisi ehkä jopa voinut ostaakkin ton, mutta nyt on liian myöhäistä (Kolkki kun mentiin ostaamaan joka vaatii kunnon TV:n...), mutta jos on puheisiin uskomista niin eipä pitäisi harmittaa yhtään, mutta tiedä sitten...
Logitech G5, G15 ja G25!
Logitech Z-5400!
HP Pavilion m8046:ko "pyörittämään" näitä...?
ÄÄÄäääh, ku Xbox360 vaan hyrräämään ja kunnon (omakokoama)kone myöhemmin!
|
WIEWSONIC
|
9. kesäkuuta 2007 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123: Itseasiassa itselläni on tälläinen vuosi sitten ostettu acerin pöytätietokone ja tässä on amd64 3200, 2GB DDR400(itse lisäsin 1gigan), ja itse lisätty RADEON X850 XT 256Mb ja taitaa olla joku 350w virtalähde. Tää pyörittää fearii täysil grafiikoil täydellisesti, niinkuin jokaista muutakin uutta peliä, tota ihkauutta infernal peliäkin tää pyörittää ihan täysillä grafiikoilla eikä mitään ongelmia tuu. Eli toi HP kone on kuitenki ddr2 muisteilla ja paljo paremmal prossul ja näyttiksestäki löytyy toi pixelshader 3 eli toi kone pyörittää ihan kaikkia uutuus pelejä täydellisesti ja tulee pyörittämään jonku aikaa ja sitte vaan ostat vähän paremman näytönohjaimen ni se on parempi ja tyylikkäämpi ku jonku hikisen nörden kokooma romu kasa 8P. Eli hankit sellasen directx10 ohjaimen ku haluut tuhlata rahaa siihen et pääset jonku parin vuoden pääst pelaamaan jotain crysista tai sit käytät tota jolla toimii kaikki pelit loistavasti, paitsi että jonku hiiren varjot ei näytä niin ihq:lta. 8D
Missäs tää viesti oli, no PALJON AIKASEMMIN! Tän pohjalta olisi ehkä jopa voinut ostaakkin ton, mutta nyt on liian myöhäistä (Kolkki kun mentiin ostaamaan joka vaatii kunnon TV:n...), mutta jos on puheisiin uskomista niin eipä pitäisi harmittaa yhtään, mutta tiedä sitten...
Sulta puuttuu taito huomata trollit...
Ensin kaikki haukkuu kyeseistä konetta, ja sitten joku trolli kehuu sitä niin unohdat kaikki hanketta vastaanolleet mielipiteet.
AMD X2 4200+ , 2046 MT DDr , GF 6800GS (256mt) , 320 GT , BenQ FP241VW 24"
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
|
Shiraz84
|
10. kesäkuuta 2007 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WIEWSONIC: Sulta puuttuu taito huomata trollit...
Ensin kaikki haukkuu kyeseistä konetta, ja sitten joku trolli kehuu sitä niin unohdat kaikki hanketta vastaanolleet mielipiteet.
Sillon jos/kun haluaa nähdä hyvää niin ei sitä muuta näe, paskakasankaan keskellä (mitä lähellä toi varmaan onkin, vaikka toisin toivotaan/toivoottiin), heh!
Logitech G5, G15 ja G25!
Logitech Z-5400!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2007 @ 16:04
|
Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei herätys 23v sinisilmä..!!! Satuitko huomaamaan kyseisen henkilön viimeisintä viestiä? Siitä näkee aikalailla jo, onko kyseiseen heppuun luottamista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti plop123: no hyi, toi m8046 on kuitenki parempi ku kenenkään teistä ni oon tyytyväinen jos sellasen ostan c(:.
Uskot siis yhteen positiiviseen palautteeseen sadan negatiivisen rinnalla. Teet ittestäs niin pirun naurettavan. Vai mitä muut on mieltä?
|
Shiraz84
|
12. kesäkuuta 2007 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GoldenFIN: Hei herätys 23v sinisilmä..!!! Satuitko huomaamaan kyseisen henkilön viimeisintä viestiä? Siitä näkee aikalailla jo, onko kyseiseen heppuun luottamista.
Uskot siis yhteen positiiviseen palautteeseen sadan negatiivisen rinnalla. Teet ittestäs niin pirun naurettavan. Vai mitä muut on mieltä?
Ihan vihr... eiku sini, heh! Ja kyllä uskon yhteeen, koska haluan uskoa ja mun mielestä tolla pärjäis, uusimpia pelejäkin pelaten! Mutta sitä ei nyt saada selville (ainakaan mun kautta...), koska Kolkki mentiin ostamaan, harmi, itku, heh! Paitsi eiköhän tota konetta myydä myöhemmin halvemmalla, sitten sen voisi kipaista ostamassa "perheelle" ja todistaa olevansa (parin muun kanssa) oikeassa, kattoo sitten, mutta tuskin...
Logitech G5, G15 ja G25!
Logitech Z-5400!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 15:21
|
Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Hahahahaha!
"Mun mielestä tolla pärjäis ja pelais uusimpiakin pelejä"
Mun mielestä ja mun mielestä, pffff! Onko sulla kokemusta näistä paljonkin? Ei.
Tääl on semmosia tietokonenikkareita jotka tietää kaikesta kaiken tai no vähintään koneista kaiken, jotka on esim. kantapään kautta tajunnu, ettei noita pidä ostaa. Sit sä vaan tuut ja heität "Kyl mun mielestä täl pärjää ihan hyvin" .....? Ööh, mahdotonta heittää vakavasti tommosta väitettä kun/jos ei tiedä. Jos haluut uskoa tähän nassikkaan plop123:een näiden tietokonenikkareiden kokemuksista/tiedoista huolimatta niin siitä vaan. Taidat asua vanhempies luona/poikamiesboksissa verhot ikkunoiden edessä pimeessä datisluolassa vielä ja datata 24/7, just sen takia, että sul on joku pinttyny mielipide jostaki ja joku heittää läpäl et kyl se näin on ja oot uskonu ja menny naruun.. luulis jo oppivan tommosesta kantapään kautta jo moneen otteeseen.
Ja muuten eiks pitäis hälytyskellojen soida jo päässä ku ulkona +30 varjossa ja sä dataat pimeessä himassas? Ei herranjumala mitä no-life läppää. Sit väität viel et pelaamisessa on enemmän järkeä ku hengata kavereiden kanssa esim pe-ilta, ottaa bissee, ottaa rennosti ja pitää helVETIN hauskaa? Noh, kaikilla oma tapansa viettää elämänsä, mä ainakin otan kaiken irti siitä mitä on! Sääli vaan kun jotkut ei tajua sitä muutakun liian myöhään. Harmi, itku, heh!
Terveisiä Italiasta.
|
Shiraz84
|
12. kesäkuuta 2007 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GoldenFIN: Hahahahaha!
"Mun mielestä tolla pärjäis ja pelais uusimpiakin pelejä"
Mun mielestä ja mun mielestä, pffff! Onko sulla kokemusta näistä paljonkin? Ei.
Tääl on semmosia tietokonenikkareita jotka tietää kaikesta kaiken tai no vähintään koneista kaiken, jotka on esim. kantapään kautta tajunnu, ettei noita pidä ostaa. Sit sä vaan tuut ja heität "Kyl mun mielestä täl pärjää ihan hyvin" .....? Ööh, mahdotonta heittää vakavasti tommosta väitettä kun/jos ei tiedä. Jos haluut uskoa tähän nassikkaan plop123:een näiden tietokonenikkareiden kokemuksista/tiedoista huolimatta niin siitä vaan. Taidat asua vanhempies luona/poikamiesboksissa verhot ikkunoiden edessä pimeessä datisluolassa vielä ja datata 24/7, just sen takia, että sul on joku pinttyny mielipide jostaki ja joku heittää läpäl et kyl se näin on ja oot uskonu ja menny naruun.. luulis jo oppivan tommosesta kantapään kautta jo moneen otteeseen.
Ja muuten eiks pitäis hälytyskellojen soida jo päässä ku ulkona +30 varjossa ja sä dataat pimeessä himassas? Ei herranjumala mitä no-life läppää. Sit väität viel et pelaamisessa on enemmän järkeä ku hengata kavereiden kanssa esim pe-ilta, ottaa bissee, ottaa rennosti ja pitää helVETIN hauskaa? Noh, kaikilla oma tapansa viettää elämänsä, mä ainakin otan kaiken irti siitä mitä on! Sääli vaan kun jotkut ei tajua sitä muutakun liian myöhään. Harmi, itku, heh!
Terveisiä Italiasta.
No sä ainakin osaat offarin/pa5kan puhumisen (johon koko Italiaskin varmaan kuuluu...) taidon aika/h3lvetin hyvin sentään, onneksi olkoon...
Joo mutta ei ole kokemusta paljoa koneista (minkä oon jo varmaan sanonut...), mutta sen verran kuitenkin että voin väittää ton pyörittävän uusimpia pelejä! Joo mutta kotona asutaan "poikamiesboxissa" (en nyt ihan siksi sanoisi, ainakaan vielä...), mutta 24/7 en kuitenkaan dataile, töissä kun "pitää" käydä ja kyllä leffat (leffateattereineen ja leffailtoineen) ja reissut (Lintsille, Suomenlinnaan, grillibileisiin yms...) kavereiden kanssa maistuu, jonka olen myös jo sanonut, jaksais enään tosta jauhaa...
Joo ei soi hälytyskellon, sisällä on paljon kivempaa, varsinkin kavereiden kanssa (kattoa leffoja ja pelailla...) joka on sitä h3lvetin hauskaa, mutta ulkonakin käydään joskus, mutta sisällä useammin...
Ja mitä Italiaas, pa5kapuheelta vaikuttaa, mutta jaksa sen kummemin "kuulustella", kuten eräät jästipäät! Kuviako tässä pitää vai näyttää (jotka varmaan väittäisit feikeiksi), huoh...
Logitech G5, G15 ja G25!
Logitech Z-5400!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 16:07
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2007 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mutta sen verran kuitenkin että voin väittää ton pyörittävän uusimpia pelejä!
Sun mielestä kun ei ole mikään fakta. Ihmettelen, että mikä siinä on niin vaikea uskoa, tuo kone on ROMU samanhintaisten customeiden rinnalla. Näytönohjain on rampautettu, poweri on tehoton, emolevy on hp:n oma viritelmä, kotelo on surkea, eikä ilma kierrä. Mikä siinä sitten on hyvää? Jotain voi miellyttää ulkonäkö, mutta customiin saa senkin päättää itse. Yksinkertaisesti: Ei pyöritä uutuuspelejä kelvollisesti, olit mitä mieltä tahansa.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
Shiraz84
|
12. kesäkuuta 2007 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakatus: Sun mielestä kun ei ole mikään fakta. Ihmettelen, että mikä siinä on niin vaikea uskoa, tuo kone on ROMU samanhintaisten customeiden rinnalla. Näytönohjain on rampautettu, poweri on tehoton, emolevy on hp:n oma viritelmä, kotelo on surkea, eikä ilma kierrä. Mikä siinä sitten on hyvää? Jotain voi miellyttää ulkonäkö, mutta customiin saa senkin päättää itse. Yksinkertaisesti: Ei pyöritä uutuuspelejä kelvollisesti, olit mitä mieltä tahansa.
No mun mielestä on, heh! Joo mutta kyllä mä uskon että se on romu, niin omakokoaman samanhintaiseen nähden, muttei uusiempien pelien kohdalla... Ja vai että mikä on hyvää, montako kertaa tämäkin pitää sanoa: ton saa valmiiksi koottuna eikä tarvitse etsiä osasia (ja vielä jopa koota niitä), se on kyllä yksi hemmetin hyvä puoli tossa/tommosissa... No mutta toivotaan että joku muu ostais ton ja tulis tänne kehuu kuinka uudet pelit pyörii ku unelma (mitä luulen/uskon niiden tekevänkin...), mutta eipä taida kukaan tulla (ostaa ehkä, mutta puhumaan tänne tuskin, vaikka pelit pyöriskin...)!
Logitech G5, G15 ja G25!
Logitech Z-5400!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 16:40
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
12. kesäkuuta 2007 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei yksinkertaisesti ole mahdollista, että ATI RADEON X1650 SE pyörittää uusimpia pelejä täydellisesti tuon 22" näytöllä. Se on ihan sama mitä sanot. Kun jo Battlefield 2142 1280 x 1024 resoluutiolla kyykyttää astetta tehokkaamman 1650 Pro:n 14.5:teen ruutuun sekunnissa. Yli 30 on jo jotenkuten pelattava. Ja sinä kun puhut uusimmista peleistä kunnolla, huh.
Edit: Ja oletko kenties tiltin foorumeilla oppinut tuon, että kirosanat sensuroidaan? Näyttää nimittäin ärsyttävältä tuollainen ajottainen leet-kirjoitus minun ja varmasti monen muun mielestä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 17:12
|
plop123
Junior Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:20 |
Linkki tähän viestiin
|
HAhhahahahahhahahahahahhahahhaa :D.
Lainaus: Goldenfin:
Ja muuten eiks pitäis hälytyskellojen soida jo päässä ku ulkona +30 varjossa ja sä dataat pimeessä himassas? Ei herranjumala mitä no-life läppää. Sit väität viel et pelaamisessa on enemmän järkeä ku hengata kavereiden kanssa esim pe-ilta, ottaa bissee, ottaa rennosti ja pitää helVETIN hauskaa? Noh, kaikilla oma tapansa viettää elämänsä, mä ainakin otan kaiken irti siitä mitä on! Sääli vaan kun jotkut ei tajua sitä muutakun liian myöhään.
GoldenFIN (Junior Member) 12. kesäkuuta 2007 @ KELLO 12:47 PÄIVÄLLÄ ITALIASSA XDDDDDDDDD
JÄBÄ SANOO JOTAIN MUITA NOLIFEIKS JA ON ITALIASSA KLO12 KONEEN ÄÄRESSÄ JA PULISEE JOSTAIN SAATANAN TIETOKONEISTA :D:D:D:D:D!!!
Jah... jos joku ei osaa lukea faktoja paperilta jossa lukee mitä tietokoneelta vaaditaan pelin pyörittämiseen(TÄYSILLÄ) niin voi mun puolesta imee kikkeliä. :p terveiset italiaan! toivottavasti ei netti katkee ku pelaat cs siel hotellissa.
|
j0p0
Senior Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ei heppua järki kiinnosta niin antaa sen ostaa paskaa, ei oo teiän rahat!
Zotac 8800gt, x2 3600+, 2gb, sonta 2 + samsung 206bw
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ainakin katson sähköpostin myös reissunpäällä. Vaikka sitten kännykällä bussissa, jos ei muuten.
Lainaus: Jah... jos joku ei osaa lukea faktoja paperilta jossa lukee mitä tietokoneelta vaaditaan pelin pyörittämiseen(TÄYSILLÄ) niin voi mun puolesta...
Kerrohan mielellään meillekkin, jotka kasaamme näitä koneita ihmisille päivittäin, mitkä ovat nämä faktat. Itse opiskelen alaa ja pidän silmät ja korvat auki niin pelien vaatimuksista, kuin nykyisten PC komponenttien hinnoista ja tehoista, enkä ole vähään aikaan joutunut kuuntelemaan tuommoista puhetta (lue: valehtelua). Toivottavasti sinulta ei ihmiset kysyä apua, kun haluavat uutta konetta tai päivittää vanhaa.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä tähän ketjuun hirveästi viestejä ole tullutkaan :D Famiko ja Jimms kasaa koneen valmiiksi, jos sieltä tilaa about 50 e hintaan.
|