dvdmedia.ee ?
|
|
Raymond56
Junior Member
|
3. helmikuuta 2005 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on Aritan 8x levyjä ja niillä ei myöskään tee mitään. Olen 3 levyä kokeillut ja aina loppuu poltto kesken. Media on Ritek R03. Toinen levyistä poltti 2,8Gt ja siihen loppui, toinen meni 2,4 asti ja se siitä.
Valitin noista, mutta pitäisi lähettää ne Eestiin ja jos he toteavat niiden olevan viallisia, ne korvataan. Mutta pelkään että ne jää kuitenkin minun kontolle, joten olkoon, pitää vaan kärsiä nuo.
Tilasin Nierlestä tilalle levyjä Platinium merkkisiä ja toimii loistavasti.
|
Anzakes
Junior Member
|
3. helmikuuta 2005 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Raymond, mikä dvd asema sulla on?
Ihan vaan omaksi tiedokseni kyselen, kun mulla on muiden merkkien kanssa ollut ongelmia mun plextor 712A asemassa.
|
Raymond56
Junior Member
|
3. helmikuuta 2005 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
LG GSA-4081B ja firmis on päivitetty.
Kaikenlaiset muut merkit on toiminut hyvin, paitsi nuo 8x aritan levytTotean vielä, että olen yrittänyt polttaa niitä 4x nopeudella.
|
spede5
Junior Member
1 tuotearvio
|
3. helmikuuta 2005 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullakin tuli DVDMediasta alle viikkoon. Arita 4x DVD+R levyt on toiminut hyvin, 100:n pakkauksesta n 80 poltettu, eikä ole ainakaan vielä tullut lasinalusia.
|
spede5
Junior Member
1 tuotearvio
|
3. helmikuuta 2005 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
ai niin ja noi on JOKAINEN palanut 8x nopeudella, vaikka siinä lukee et 4x, eli ei todellakaan paskempia levyjä.
|
Anzakes
Junior Member
|
3. helmikuuta 2005 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Spede5, mikä DVD asema sulla on käytössä?
Oon suunnitellut ostaa pari pinoa noita samoja levyjä. Toisena vaihtoehtona houkuttaa noiden 50kpl bulk levyt.
Pelottaa vaan tää mun plextor, kun tää on järkyttävän nirso levyjen kanssa.
|
spede5
Junior Member
1 tuotearvio
|
3. helmikuuta 2005 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on Nec ND-3500. DVD:t olen poltellut pääasiassa Shrinkillä, DVDDecrypterillä ja CloneDVD:llä. Mä voisin kuvitella et osa nirsoilusta vois johtua ohjelmistakin. Nero ei ainakaan ollu mun mielestä parhaasta päästä DVD:tten kanssa. Se kusautti mulla ainakin yhden Maxellin.
|
Raymond56
Junior Member
|
4. helmikuuta 2005 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä taas olen polttanut pelkästään Nerolla ja onhan se toiminut ihan hyvin.
|
spede5
Junior Member
1 tuotearvio
|
4. helmikuuta 2005 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
No en tiedä sitten, voihan se olla joku versiokohtainen juttu tai yhteensopivuus..?
|
finsii73
Junior Member
|
4. helmikuuta 2005 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin tiistaina 1.2. ensimmäistä kertaa. Keskiviikkona 2.2 tuli viesti "Order new status: delivered" eli ilmeisesti paketti oli lähtenyt eteenpäin. Tänään 4.2 se sitten tuli kuriirin kainalossa ovelle. Kaikki tilattu tuli kuten pitikin, ainoastaan yhden 100 levyn spindlen muovit olivat hieman haljenneet pakkausteippivahvistuksista huolimatta. Nyt sitten toivotaan että levyjä saa poltettua ilman ongelmia.
|
finsii73
Junior Member
|
4. helmikuuta 2005 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensimmäiset huomoit poltosta: DVD-R 4x -100kpl- Nimetön (Ritek G04) 33.00EUR
Tallennus onnistuu DVD Shrinkillä vain 2x nopeudella kun asemana on "LG GSA-4160 Dual Layer 16x DVD+R/-R/RW/RAM/DL Writer Dual Format BURNER".
Itse pätkää en ehtinyt vielä kokonaan katsoa mutta Yamada DVX-6000 ei ainakaan alkuun nikotellut poltetun levyn kanssa. Tosin se on soittanut kaikki aiemmat poltetut levytkin OK.
|
kaihur
Newbie
|
16. helmikuuta 2005 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellänikin ensimmäinen tilaus takana. Tilauksen tein 10.2 ja maksoin samantien. Tilaus lähti seuraavana päivänä tulemaan ja tänään puoliltapäivin postinkantaja kantoi paketin kotiin asti. Tilasin 2x25kpl Traxdata 8x DVD-R ja 1x Arita CD-R 700MB (50kpl).
Kolme ekaa aritan levyä on nyt lasinalusina, yhdessä oli selviä vaurioita levyn alapinnassa ja kaksi ei muuten vain toimi polton jälkeen, kolmas levy onnistuikin ja toimii hyvin, polttimena Nec 3520A, firmware 1.U4.
|
Anzakes
Junior Member
|
16. helmikuuta 2005 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin Ritek (R03) bulk 50kpl 8x DVD+R levy pinkan.
Saapa nähdä mitä plextor niistä tykkää. Ainakin plextorin sivu ja Ritekin oma sivu väittää että levy olis asemalle sopiva. Nierleltä ostetut levyt on kaikki jollain tavalla tökkineet. Jos ei ole tullut lasinalusta, niin virheitä jokaisessa on silti. Jännää kuinka nyt käy.
|
softis
Suspended due to non-functional email address
|
19. helmikuuta 2005 @ 02:14 |
Linkki tähän viestiin
|
On jonkin verran tullut tilattua DVD/CD-levyjä eri kaupoista ja tässä kokemukset:
www.cdrohlinge24.de:
+ Laaja valikoima
+ Aina tullut sitä mitä tilattu
+ Todella siististi pakattu!
- Verot hintojen päälle
- Toimitus 1-4 vk
www.dvdmedia.ee:
+ Myyvät vain laatukamaa (RITEK)
+ Toimitus 2-3 pv ovelle!
+ Ei mitään veroja päälle
+ Hinnat pärjää saksan kaupoille
- Suppea valikoima
- Hieman epäsiisti pakkaus joskus
www.nierle.de:
+ Laaja valikoima
+ Ei veroja hintojen päälle
+ På finska
+ Luotettavan tuntuinen
+ Sitä saa mita tilaa
Nyt on kaapissa yli 1000 kpl tyhjiä DVD+R kiekkoja,
mutta ei kun vaan lisää tilaamaan ennen kuin huba loppuu ;-)
|
softis
|
19. helmikuuta 2005 @ 02:34 |
Linkki tähän viestiin
|
cdrohlinge24.de:sta joskus muinoin tilatut "restposten" 100 kpl pötköt on aina olleet yllättävän hyviä. Pitkän aikaa tuli Ritekin R02 mediakoodia, nyt viimeisin oli Gigatain (ISO1 001) tms. mutta kaikki pelaa ainakin kotikoneella ja PS2:lla, oikealla DVD-soittimella en ole kokeillut. Poltin on LG GSA4120B A111 firmwarella.
|
softis
|
19. helmikuuta 2005 @ 02:48 |
Linkki tähän viestiin
|
www.dvdmedia.ee:
Tilattu kolme kertaa CD-audio aihioita, slim-koteloita, DVD-koteloita, CD-R kiekkoja jms. Aina tulleet perille kotiin tai työpaikalle. Eivät aina viitsi vastata e-mailiin, siitä hyi-hyi. Paras paikka kuitenkin jos haluaa nopeasti tavaraa ovesta sisään kannettuna.
|
softis
|
19. helmikuuta 2005 @ 02:54 |
Linkki tähän viestiin
|
www.nierle.de:
Tilasin 4 x 100 Budget keltainen (SKC:n mediakoodi) DVD-R putkiloita kun se kuulemma pärjäsi Tietokonelehden "testissä". Saas nährä montako coasteria/lasinalusta tulee...
|
softis
|
20. helmikuuta 2005 @ 00:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka tuo cdrohlinge24.de:stä tilattu tavara on ollut aina melkein 100% ok niin kerran tuli pieni käpy: tilasin 20 x 10 DVD+RW Philips cakeboxia (hintaa yli 200e) pienen mp3-kokoelmani backupiin. Homma hoitui muuten mallikkaasti paitsi että yksi cake oli ihan susi ja nyt niitä käytetään kalliina tuoppien alusina. Hyvä kauppa silti, en ole katkera koska noi maksaa täällä susirajan takana ainakin tuplasti enemmän.
|
softis
|
20. helmikuuta 2005 @ 00:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaikkihan tietenkin ennen ostopäätöstä zekkaa kaman alkuperän täältä, eli se brandi mikä levyjen pakkaan on kirjoitettu ei oikeastaan kerro vielä mitään:
http://www.videohelp.com/dvdmedia
|
softis
|
20. helmikuuta 2005 @ 01:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Asiakaspalvelustakin voisi heittää pari hauskaa? kommenttia jos se jotakuta kiinnostaa.
Tilasin kerran cdrohlinge24.de:sta ison satsin kamaa ja sanoin että maksan sitten viikon päästä niin teillä on hyvää aikaa pistää rojut pakettiin. Sieltä sitten vastasi ihan oikea ihminen e-maililla joka vain lepytti huolestunutta asiakasta että "Homma OK. Alä murehdi meidän robotin maksumuistutuksista, emme voi sille mitään. Tuotteet odottaa ja postitetaan heti kun olet maksanut". Ja niin kamat sitten tuli alle viikossa.
DVD-Median kanssa kannattanee olla tarkkana:
Heillä on tosi nopee toimitusaika (2-3 pv) ja vieläpä ihan ovelle asti. Kerran tilasin CD-kiekkoja jotka olikin loppuneet ja hommaan meni 3 viikkoa.
Asiaa helpotti kun soitin sinne:
NN: Tere, Ma olen uks teie klient ja helistan siit soomest praegu. Minu käes on yks väige probleem.
DVDMEDIA: Tere!
NN: Ma tellisin yks nadal tagasi teie poodist tooteid ja igga veel need ei ole kohapeal saapunud! Mis jama see on?
DVDMEDIA: OK, Ma vaatan teie tellimuse järgi ja saatan emalil teavituse kui me asja selges saame.
NN: OK, Ma ootan.
DVDMEDIA: ...
NN: Aitah ja nägemist!
No, noi kiekot oli varastosta loppu sillä hetkellä mutta tuli perille kuitenkin.
|
Tompas
Junior Member
|
1. maaliskuuta 2005 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Homma toimii!
Tilasinpa toista kertaa paikasta, ja kokemus oli taas erinomainen!
Tilauksen ja maksun tein 23.2.2005, paketti lähti liikkeelle 25.2., tänään sain paketin!
Kuulemma olisi ollut nopeampikin, mutta kun oli osa tilaukseni tavaroista loppunut varastosta.
Jokatapauksessa kokemukset nyt parilta kerralta niin hyvät että enpä taida enää muualta tilata.
|
Anzakes
Junior Member
|
1. maaliskuuta 2005 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama juttu täällä. Tilasin romppeita ja kaikki oli ok, paitsi että seuraavana päivänä sain viestin että heillä ei ollutkaan tilaamiani levyjä. Tarjosivat miinus levujä tilalle heti toimitukseen, mutta halusin vain tilaamiani plus levyjä. Toimitus kesti melkein 2 viikkoa. Vaan kun heti ilmoitettiin ongelmasta, hyväksyin hitaamman toimituksen. Joku pikku hyvitys olisi mielestäni ollut paikallaan ;) Vaan kun tavara saapui perille, ja kaikki oli ehjänä ja peräti sitä mitä tilasin, ei valittamista, pikkuisen vaan nirinää.. ;)
Seuraavatkin tilaukseni menee Viroon
Nuolkaa näppejänne sakemannit (nierleä erikseen nimeltä mainitsematta)
|
psymbiote
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2005 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2005 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
-psymbiote-
Oletko pistänyt viestiä kyseiseen firmaan, että mistä kiikastaa?
Ei noin pitkä odotusaika ole normaalia. Ainakin itselle tuotteet ovat tulleet ilmoituksesta parin päivän päästä.
|
Mainos
|
|
|
psymbiote
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2005 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole vielä laittanut, mutta nyt viikonloppuna ajattelin laittaa jos ei levyt tänään tule. Ja eihän ne tullut..
Ymmärtääkö ne sielä suomea, vai pitääkö englanniksi laittaaa palautetta?
Meneeköhän viesti perille http://www.dvdmedia.ee/contact_us.php tuon kautta vai onko pitäsikö lähettää oikein sähköpostilla?
|