ProCaster DVD-002
|
|
temi
Senior Member
14 tuotearviota
|
20. joulukuuta 2006 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Se vika saattaisi olla moottorissa. My Yamada foorumilla joku kirjoitti, että moottorin voisi korvata tietokoneen cd/dvd-aseman moottorilla
|
Barbaari
Junior Member
|
23. joulukuuta 2006 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä onko täällä mainittu sellaista asiaa jos tekstit katoavat näkyvistä silloin kun kelailee leffaa niin sillä a-b namiskalla ne saa ehkä takaisin jos ne tekstit muuten yleensä näkyvät.
|
hamuli
Suspended due to non-functional email address
|
3. tammikuuta 2007 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko tekstityksen väriä tai fonttia mahdollista vaihtaa kun se neon vihreä on suorastaan raivostuttavan värinen ja jotkin kirjaimet näyttävät samalta..? En löytänyt valikoista mitään apua.. Tekstitys on normaalia, valkeaa ja helposti luettavaa "tavallisissa" elokuvissa, mutta divx ja AVI tiedostojen tekstitykset (.srt ja jne.) näkyvät epäselvästi..
|
yera-arts
Junior Member
|
3. tammikuuta 2007 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Taannoin seurasin tätä samaa keskustelua kun oli omassa procasterissa konkkavika. Keskustelut sivuilla 57 - 62.
Vihreällä ympyröity elko oli ihan vähän pullistunut. Jännitteissä ei ollut mitattaessa mitään vikaa, ja myöskään elkoja mitattaessa resistansseissa ei ollut mitään vikaa.
Juotin tuon pullistuneen elkon irti ja mittasin. Resistanssi oli ok, kun juotin uuden konkan tilalle niin laite toimi täydellisesti. Ilmeisesti itsellä vika oli juuri tuossa konkassa. Näissä procastereissa/yamadoissa on ollut enemmänkin virtalähteissä vikaa. Itse uskoisin että vika on +3,3V jännitealueen virrassa, joku toisiopuolen konkista todennäköisesti kusee.
Omat oireet:
- Kelkka ei mennyt automaattisesti kiinni ja sekoili
- Etupaneeli ei toiminut välillä (Nappulat sekä näyttö)
- Koko kuva särisi mutta enemmän särinää oli oikeassa laidassa
- Laite toimi moitteetta kun syötti jännitettä +3,3V alueelle ulkoisesta jännitelähteestä.
(Kannattaa testata, auttaa paikantamaan vian) Voin kertoa tästä omat kokemukset ja ohjeet.
Mitähän vielä...
S3 TRIO64V+ 2Mt PCI
Maxtor 814Mt
WINNT 4.0, SP-6
|
NeoX-
Newbie
|
11. tammikuuta 2007 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei,
Oon tässä huomannu vähän ärsyttäviä vikoja. Eli, jos DVD-soittimen lykkää tulille ilman että telkkarissa on antenninjohto kiinni niin äänet suhisee jo hiljaisella, eli siis kuulostaa siltä kun äänet olis täysillä. Mutta jos antennijohto on kiinni niin sit ok, mutta kuuluu
hiljaa jonkin tv-kanavan ääni taustalla kun katsoo vaikka DVD:tä. Eli missä vika? Alkoi KAI kun päivitin soittimen (tais olla Temi V3 tjsp?).
Onko näin? :o
|
pionalik
Newbie
|
14. tammikuuta 2007 @ 23:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaisko joku yamadan/procasterin kanssa värkännyt sanoa että mikähän tässä mun yamadassa saattais olla vikana. Lakkasi toimimasta, kun laittaa levyn sisään niin aikansa miettii ja tuumaa että no disc, näyttää ettei jaksa lähtee pyörittämään levyä että olisko sitte se moottori siitä paskana tai jotain häikkää lukupäässä.
Konkat ei ainakaan vuoda, ne oon katellu läpi. Firmistä en tähän hätään muista oli kait joku temin versio kumminkin ei mikään uusimmista päästä joku semmonen versio kuitenkin joka osasi näyttää jo leffat ilman että tarvi packed bitstream purkua tehdä leffoille erikseen. ja talvimaisema telkussa taustakuvana.
Laitoin videopätkää itse käynnistysprosessista tuubiin.. sieltä kuulee että mimmosta särinää se pitää: http://www.youtube.com/watch?v=u5Agec_OOpw volumet vaan isolle.
|
weirdfell
|
15. tammikuuta 2007 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bongart: Tarkennus:
ELKOT / ELEKTROLYYTTIKONDENSAATTORIT eivät toimi väärin päin kytkettynä.
Voivat jopa räjähtää ...
Ei ehkä kyllä "Räjähdyksestä" voi puhua,se lienee jo sanamuotonakin antaa osviittaa isosta paukusta ,jolloin olohuoneen seinä kaatui,korkeintaan näissä laitteissä poksahdus olisi kuvaavampi vaihtoehto :) (Off....)
Mutta asiaakin .Otin vapauden ja nappasin Temin firmiksen ,ja juuri kun olin tuolla dvd-levyfoorumissa ihmetellyt miksi procasperini ei yhtäkkii näytä poltettua 4.23 gt leffaa,vaan jysähtää,,,, Niin poikkesin täällä ja huomasin firmiksen saatavuuden kiitos Temille...Löin ohjelman lätylle ja lätty casperiin, firmis sisää vanha ulos,sitten uudestaan leffa casperiin niin lopputeksteihin asti mentiin ja valikkoon joten apu löytyi ,,,, Olisi kiva vielä todellakin hieroa valikko-taustakuva sinne mut en muista millä sivulla näis kaikista se ohje oli ,nooh täytyy kaivaa....
Roger That tai ainakin 10-4
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2007 @ 14:54
|
uto
Member
|
19. tammikuuta 2007 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Osaisko joku yamadan/procasterin kanssa värkännyt sanoa että mikähän tässä mun yamadassa saattais olla vikana. Lakkasi toimimasta, kun laittaa levyn sisään niin aikansa miettii ja tuumaa että no disc, näyttää ettei jaksa lähtee pyörittämään levyä että olisko sitte se moottori siitä paskana tai jotain häikkää lukupäässä.
mulla täysin sama vika..siis ihan täysin. ennen toiminut moitteetta mutta nyt kun koetin alkaa katsoa leffaa niin ei tunnista enää mitään levyä. mulla taasen on joku temin vanha firmis...niitä uhan ekoja missä toimii vaan srt ja tarttee purkaa packed bitstream...eli ei siis voi olla firmiksestä ku on eri... jos keksitte mite saa koneen skulaamaan kertokaa ihmeessä. nyt kun on näyttiksestäki tvout kärähtäny ni jää muute leffat katsomatta!
|
jnybacka
|
21. tammikuuta 2007 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko joku muu ollut ongelmia toistaa poltettu dvd-r elokuvalt procaster dvd-004:ssa?
Jotkut toistaa ja jotkut ei... ja kaikki on poltettu img fileista.
|
jtahvana
Junior Member
|
22. tammikuuta 2007 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei,
tyhmä kysymys:
minulla on joku Temin modaama firmis käytössä jossa on `Password mode` päällä. Ostin juuri K18 klassikkoleffa "Deep Throatin" jota en nyt pysty katsomaan, koska kone kysyy salasanaa levyn tunnistettuaan! Salasana moodia ei myöskään saa pois päältä ilman ko. numeroyhdistelmää.. Onko kellään käyttäjistä/modaajista tiedossa tämä koodi? Se ei ollut mikään ilmeinen, kuten `1234`tai `0000`
t. Turhautunut aikuisviihteen ystävä :D
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
22. tammikuuta 2007 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jtahvana: Hei,
tyhmä kysymys:
minulla on joku Temin modaama firmis käytössä jossa on `Password mode` päällä. Ostin juuri K18 klassikkoleffa "Deep Throatin" jota en nyt pysty katsomaan, koska kone kysyy salasanaa levyn tunnistettuaan! Salasana moodia ei myöskään saa pois päältä ilman ko. numeroyhdistelmää.. Onko kellään käyttäjistä/modaajista tiedossa tämä koodi? Se ei ollut mikään ilmeinen, kuten `1234`tai `0000`
t. Turhautunut aikuisviihteen ystävä :D
"Luulen, että sinulla on asetuksista päällä:
käytönvalvonta (parental) setupin viimeisestä valikosta
kokeile salasanaksi: 3308"
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
22. tammikuuta 2007 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Edit: tuplana.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2007 @ 17:50
|
Newbie
|
23. tammikuuta 2007 @ 05:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos joku tarvii Procaster varaosia niin olisi myytävä rikkinäinen DVD-002. Vikaa on se että levyt junnaa vaan load vaiheessa eikä käynnisty. 7?+pk:t, meili profiilissa.
|
jtahvana
Junior Member
|
23. tammikuuta 2007 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, kiitos salasanasta. Toimi!
|
NeoX-
Newbie
|
24. tammikuuta 2007 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei mikähän helvetti tässä nyt on kun äänet pitää olla telkkarista / vahvistimesta IHAN täysillä että jotain kuulee. Ja sit ku äänet on täysillä niin kuulee myös mitä joltain tv-kanavalta tulee (suht hiljaa). Tosin ääni ei kuulu jos antennijohto ei ole kiinni. Mikä avuksi?
Edit: no nyt ei tarvii olla äänet täysillä kun laitoin scartin suoraan tv:hen enkä "scart-jatkojohtoon" jossa on 3 paikkaa. Mutta mutta, taitaa olla soittimesta oikeanpuoleinen kanava vähän paskana tj. Vahvistimen kautta äänet kuuluu paaljon kovemmin vasemmalta puolelta. Ja vika ei siis vahvistimessa.
Onko näin? :o
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2007 @ 16:22
|
Pitkis
Newbie
|
15. helmikuuta 2007 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pionalik: Osaisko joku yamadan/procasterin kanssa värkännyt sanoa että mikähän tässä mun yamadassa saattais olla vikana. Lakkasi toimimasta, kun laittaa levyn sisään niin aikansa miettii ja tuumaa että no disc, näyttää ettei jaksa lähtee pyörittämään levyä että olisko sitte se moottori siitä paskana tai jotain häikkää lukupäässä.
Konkat ei ainakaan vuoda, ne oon katellu läpi. Firmistä en tähän hätään muista oli kait joku temin versio kumminkin ei mikään uusimmista päästä joku semmonen versio kuitenkin joka osasi näyttää jo leffat ilman että tarvi packed bitstream purkua tehdä leffoille erikseen. ja talvimaisema telkussa taustakuvana.
Laitoin videopätkää itse käynnistysprosessista tuubiin.. sieltä kuulee että mimmosta särinää se pitää: http://www.youtube.com/watch?v=u5Agec_OOpw volumet vaan isolle.
Sama on vika.. Mutta cd.itä pyörittää normaalisti ja ei dvd:tä pyöritä millään. Meinaa lähtee pyörii, mut sitten hyytyy, ja pari yrityksen jälkeen iskee no disc.
Oliskohan vielä jollakin ratkaisua tähän?? kiitos
|
pepe1111
Junior Member
|
19. helmikuuta 2007 @ 06:53 |
Linkki tähän viestiin
|
tietääkö kukaan mistä johtuu kun avit näkyy vihreänä? äänet kuuluu ja tekstit näkyy normaalisti, mutta kuva on vihreä. oon kokeillu reset factory settings mutta ei auttanu. vika ei oo levyssä eikä tiedostossa. kaikki avit näkyy vihreänä. mpg näkyy normaalisti.
|
temi
Senior Member
14 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2007 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kuvan vihreys ilmennyt firmwarepäivityksen jälkeen?
Muuta keinoa en osaa tähän nyt sanoa kuin firmwaren uudelleenpäivitys.
Päivityksen jälkeen:
-tehdasasetusten palautus
-Jos uudessa firmwaressa on jotain uusia kohtia setup menussa, niin ne pitäisi käydä kaikki läpi (valita yksi kerrallaan)
-Sammutetaan ja käynnistetään uudelleen soittimeen etupaneelin napista
|
karadu
|
6. maaliskuuta 2007 @ 15:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
7. maaliskuuta 2007 @ 06:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaako tuo procaster002 + joku tietty firmis soittaa videotiedostot peräkkäin? Eli käynnistää uuden elokuvan entisen loputtua, ettei tarvitsisi aina valikon kautta käynnistää.
Tyyliin kotivideo1/3.avi > kotivideo2/3.avi > kotivideo3/3.avi
|
pionalik
Newbie
|
7. maaliskuuta 2007 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
procaster osaa toistaa peräkkäiset tiedostot ainakin jos on saman kansion alla ne peräkkäiset tiedostot.
|
Texbuxer
Newbie
|
10. maaliskuuta 2007 @ 06:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin Eilen käytetyn Yamadan 6600 mallin, ihan sattumalta. Löysin tämän viestiketjun ja totesin että tais tulla ihan hyvä löytö. Päivitin tänään uusimman mtz-firmwaren ilman ongelmia. Toistaa hyvin erilaiset formaatit, tekstit vaan pitää ilm. vaihdella srt:ksi.
|
Villek2
Newbie
|
22. huhtikuuta 2007 @ 20:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin juuri Verkkokaupasta tuon 003-mallin ja se on minusta susi:
- kaukosäädin ei toimi, haittaakohan räkin tumma lasi?
- 002:lla näkyneet levyt joissa esim 5kpl aveja ei toimi kunnolla. Kuva pysähtyy välillä esimerkiksi 10s ajaksi ja välillä äänet ei kuulu.
Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia, eli onkohan laite viallinen vai onko nuo "ominaisuuksia"?
Olisiko jollain suositella toimivaa laitetta samassa hintaluokassa?
Toimisikohan 004?
|
Turri
|
30. huhtikuuta 2007 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Villek siinä kaukosäätimessä on se ongelma, että sillä pitää osoittaa suoraan edestä sinne oikeaan reunaa, että se toimii kunnolla. Itselläni on mennyt jo 2 kyseistä laitetta takuuhuoltoon. Ensimmäinen lähti kerran päälle ja sitten meni mykäksi. Toisessa oli se ongelma, että se ei toistanut divx leffoja. Kaverini tilasi samalla tilauksella saman laitteen ja hänellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Noita ääni- ja kuvaongelmia ei ole ollut johtuen varmaankin siitä, että en ole saanut laitetta kunnolla toimimaan, joten en osaa siihen mitään sanoa.
|
Mainos
|
|
|
Villek2
Newbie
|
2. toukokuuta 2007 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos tiedoista. Noillakin perusteilla annoin värkin takaisin kauppaan. Mikä kaukosäädin se semmoinen on jolla pitää noin tarkkaan osua.
Otin kumminkin tilalle samaisen verkkokaupan Procaster DVD 004-mallin. Se nyt toimi muutamaa levyä kokeiltuani ihan nätisti. Parin raidan rambo2.avi ja joku muu kohdalla laite ilmoitti "unsupported audio", mutta muuten kaikki toimi. En ole tutkinut mitkä äänet tuossa oli kysymyksessä, mutta olikos tuohon joku päivitys jossain saatavilla?
|