|
Vistan vaihto XP:hen
|
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
10. syyskuuta 2008 @ 08:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli mulla on vistan kone ja olen ihan kypsynyt tähän v mäiseen windowssiin... Käykö tuo vaihto helposti? Kotoa löytyy XP:n levy.. Eli näin alustavasti kysyn, onko tuo iso/vaikea prosessi?
|
Member
|
10. syyskuuta 2008 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No eihän se vaikeaa ole.Tiedostot talteen ja puhdas asennus niin lopputulos on paras.
|
Senior Member
|
10. syyskuuta 2008 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Eli mulla on vistan kone ja olen ihan kypsynyt tähän v mäiseen windowssiin... Käykö tuo vaihto helposti? Kotoa löytyy XP:n levy.. Eli näin alustavasti kysyn, onko tuo iso/vaikea prosessi?
Ei ole vaikea prosessi, jos on uskallusta, malttia ja aikaa. Kokemus aikaisemmista asennuksista ei ole tietysti haitaksi, eli jos löytyy kaveri jolla on takanaan muutama XP:n asennus niin hyvä.
Mutta miksi vaihtaa Vista XP:hen niin sitä kannattaa tietysti miettiä perusteellisesti ennenkuin ryhtyy moiseen operaatioon! Mm. Nekon sivuilla on hyviä vinkkejä Vistan käyttöön.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
10. syyskuuta 2008 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vistaa en kyllä mistään hinnasta vaihtaisi takaisin XP:n.
Mikäli Vistan kanssa ongelmia, johtuvat ne useinmiten "Käyttäjästä", itselläni ei ole vielä ollut ensimmäistäkään ongelmaa sen kanssa.
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
Junior Member
7 tuotearviota
|
12. syyskuuta 2008 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ihan uteliaisuuttani kyselisin että: Mikä siinä Vistassa on vikana? Minulla kuten nähtävästi myös IlmoPJ:llä on kaikki toiminut hyvin...
|
Moderator
5 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2008 @ 01:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _pelle_: Ihan uteliaisuuttani kyselisin että: Mikä siinä Vistassa on vikana? Minulla kuten nähtävästi myös IlmoPJ:llä on kaikki toiminut hyvin...
Mitä tässä sivusta olen seurannut, niin ilmeisesti suurin ongelma on käyttäjä ja hänen asenteensa.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
Junior Member
7 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2008 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Mitä tässä sivusta olen seurannut, niin ilmeisesti suurin ongelma on käyttäjä ja hänen asenteensa.
Aika monella taitaa olla tuo asenne-vamma...
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2008 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sitä vihaan vistassa, kun siinä on yhteensopivuusongelmia eri ohjelmien/pelin kanssa.. Muuta vikaa siinä ei olekkaan...
|
Moderator
5 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2008 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Sitä vihaan vistassa, kun siinä on yhteensopivuusongelmia eri ohjelmien/pelin kanssa.. Muuta vikaa siinä ei olekkaan...
Varmaan niitä on, mutta itse en ole törmännyt niihin vielä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2008 @ 15:17
|
|
Mainos
|
  |
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2008 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Sitä vihaan vistassa, kun siinä on yhteensopivuusongelmia eri ohjelmien/pelin kanssa.. Muuta vikaa siinä ei olekkaan...
Itselle ei ole tullut yhtään ohjelmaa/peliä vastaan mikä ei toimisi vistassa. Kaikki vanhemmat ohjelmat eivät tietenkään toimii mutta kun hakee uuden päivitetyn version niin ongelmia ei ole.
|