User Käyttäjä Salasana  

maanantai 25.8.2025 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > backup levy ei lähde käyntiin??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Backup levy ei lähde käyntiin??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
10. syyskuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on acerin läppäri ja jotenki nyt epäkunnossa. Näytöllä kaikki näkyy suurena ja muutenkin tökkii. Enkä oikein tiedä miksi.
Olen siksi päättänyt formatoida koko höskän ja asentaa winkkarin uusiksi, mutta en saa backup levyäni toimimaan?!?
levy on kyllä toiminut aikaisemmin, ettei vika ole siinä vaan jossain aivan muualla. Osaisiko joku nevoa alkuun?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2008 @ 17:56

L00P
Member

1 tuotearvio
_
10. syyskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse varmaan hommaisin jostain erillisen winukan asennusmedian ja asentaisin sen sillä, enkä acer:n backuppi levyillä. (Koneen pohjastahan löytyy se oem tarra jossa lisenssiavain)

Tätä ennen kävisin kuitenkin hommaamassa myös kaikki tarvittavat windows päivitykset, ajurit yms. toiselle medialle.

Jos kone ei sitte toimi tuon uusinta asentelun jälkeen, niin sitten kävisin ihmettelemään rautavikoja.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > backup levy ei lähde käyntiin??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy