User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 24.8.2025 / 09:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer deathadder ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Razer deathadder ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ajga
Suspended due to non-functional email address
_
13. syyskuuta 2008 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostanut pari päivää sitten kyseisen hiiren, mutta tänään alkoi ongelmat: Hiiri ei rekisteröi klikauksia. Hiiri toimii muuten hyvin. Käyttöjärjestelmänä koneessani on windows vista home premium 32 bit. Olen päivittänyt firmwaren uusimpaan versioon, ja kokeillut eri USB-porteja, mutta ei auttanut. Kannattaako mun mennä vaihtaa hiiri liikkeessä, vai onko kyseessä joku vika mikä voidaan korjata?
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2008 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajurit rekisteröivät sen usb-paikan johon hiiri on laitettu ajurien asennuksen ajaksi, jos paikkaa vaihtaa saattaa ruveta asiat sotkeutumaan. Ehdotan, että poistat ajurit ja asennat uudelleen niin, että ajurit rekisteröivät sen usb-paikan uudelleen. Katso myös että razerin ajureissa se napin asetus on oikein. Kun nuo kaikki nappien toiminnot on muutettavissa, niin saattaa olla, että nappi 1 ei olekkaan klikkaus.

Noissa ajureissa on sitten myös tietyt versiot jotka toimivat tiettyjen firmwarejen kanssa, eli kannattaa tarkistaa että firmware ja ajurit ovat keskenään yhteensopivat. Muistaakseni razerin sivuilla on tuostakin juttua.

Jos ei ala toimimaan, niin jos on mahdollista downgreidata tuo firmware, niin sitä voi koittaa. Jos ei vieläkään auta, niin minä marssisin liikkeeseen palauttamaan.

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
ajga
_
14. syyskuuta 2008 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte:
ajurit rekisteröivät sen usb-paikan johon hiiri on laitettu ajurien asennuksen ajaksi, jos paikkaa vaihtaa saattaa ruveta asiat sotkeutumaan. Ehdotan, että poistat ajurit ja asennat uudelleen niin, että ajurit rekisteröivät sen usb-paikan uudelleen. Katso myös että razerin ajureissa se napin asetus on oikein. Kun nuo kaikki nappien toiminnot on muutettavissa, niin saattaa olla, että nappi 1 ei olekkaan klikkaus.

Noissa ajureissa on sitten myös tietyt versiot jotka toimivat tiettyjen firmwarejen kanssa, eli kannattaa tarkistaa että firmware ja ajurit ovat keskenään yhteensopivat. Muistaakseni razerin sivuilla on tuostakin juttua.

Jos ei ala toimimaan, niin jos on mahdollista downgreidata tuo firmware, niin sitä voi koittaa. Jos ei vieläkään auta, niin minä marssisin liikkeeseen palauttamaan.
Eipä ole alkanut toimimaan. Miten tuo downgrate tapahtuu?
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä, kysyinkin että jos se on mahdollista. Downgreidaaminen jokatapauksessa tarkoittaa firmwaren versin vaihtamista uudemmasta vanhempaan. Kannattaa ottaa selvää tarjoaako razer tätä mahdollisuutta.

HUOM! jos razer ei itse tarjoa, niin älä käytä mitään jonkun tekemää hack-tyyppistä keinoa, koska tämä mitä todennäköisimmin evää tuotteen takuun

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
Mainos
_
__

_
ajga
_
14. syyskuuta 2008 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte:
en tiedä, kysyinkin että jos se on mahdollista. Downgreidaaminen jokatapauksessa tarkoittaa firmwaren versin vaihtamista uudemmasta vanhempaan. Kannattaa ottaa selvää tarjoaako razer tätä mahdollisuutta.

HUOM! jos razer ei itse tarjoa, niin älä käytä mitään jonkun tekemää hack-tyyppistä keinoa, koska tämä mitä todennäköisimmin evää tuotteen takuun
Eipä auttanut, harmi. Menen maanantaina palauttamaan.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer deathadder ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy