Tää sama ongelma on ollu monessa eri topicissa, mutta mikään ei toimi mulle ja missään ongelma ei ole ollut kovon ostosta asti. Eli alunperin mulla oli 16.5 giganen joku vanha kovo ja 10 kertaa suunnillee putkee piti aina asentaa windows ettei se jää ''virhe ladattaessa käyttöjärjestelmää'' tai ''ntldr puuttuu''. Menin sit ostaa gigantista 100 gb maxtor kovon, ajurilevyä sun muuta tuli, tein ohjeiden mukaan, mutta alusta asti tolla kovolla valittanu et ''virhe ladattaessa käyttöjärjestelmää'' tai ''ntldr puuttuu'' windows xp asennuksen ensimmäisen uudelleenkäynnistyksen kohdalla. Alko joskus vituttaa toi nii laitoin vistan, se toimi suoraa, kaverit kerto et xp pitäs toimia vistan jälkee (nähnyt tapahtuman) ku vaihtaa xp asennuskansion nimen, mutta tappelen ton kanssa taas ja vistaa en haluais asentaa, jos jollain on jotai mikä vois auttaa oisin erittäin kiitollinen. Testattu on eri ide kaapelit, eri xp levy, eri pin paikkoja, fixboot yms, kaikki mitkä muille on auttanut on testattu, aina samaa valittaa. TOsiaan en ole koskaa saanu toho 100gb:selle toimii windows xp, myös oston jälkeen piti käyttää 100gb:stä slavena, meil on 10gb kovo, 6.5gb kovot myös niille se asentaa aina valittamatta, hitaita kun on nii haluis pelkän 100gb:sen.
En tie mitää noist nopeuksist, se on joku biostar K8, K8NHA Grand-07, NVIDIA NF3 250gb, socket 754, NV firewall, 6-CH audio, IEEE1394a, GbE LAN, IDE RAID, DDR400, 2DDR, AGP8X, ATA-133, 8USB 2.0, ATX. jotai tollasta siinä emon paketissa lukee, en tie, tosiaan siinä vistassa mun mielestä muuta, mun kone ei oo vaa tarpeeks kova, toimii paljo paremmi XPl. Ois tos toinen parempi kone mihi vois ehk toimia paremmi, mut siin ku laittaa koneen päälle nii ei näytös näy mtn, varmaa näytönohjain/pci-e liitäntä rikki.
AMD Sempron 2800+
Nvidia GF fx 5200 AGP
1 gb DDR 400mhz ram