User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 29.6.2024 / 08:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx 4066 ess, divx-kelaaminen, audio-sync, auttaako firmware ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
United DVX 4066 ESS, divx-kelaaminen, audio-sync, auttaako firmware ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Nyypio
Newbie
_
6. helmikuuta 2004 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli sitten postista laite ja nyt on ensimmäisiä testejä ajettu. Kohtuulliselta on näyttänyt mutta pari juttua on jotka pitäisi kyllä toimia tai lähtee palautukseen:

- DivX/XviD tiedostojen kelaaminen ei toimi, hyppii minne sattuu jos sinnekään

- Jos kelaaminen onnistuu, tai kun ampuu searchilla keskelle, on audio-sync varmasti pielessä. Alusta asti hyppimättä katsoen synkka pysyy kyllä.

Firmware on laitteessa originaali 41241v1 ja haluaisin ainakin tietää mahtaako päivittämisestä olla edes mitään apua ennenkö päivitän (...kun kerran laite saattaa olla menossa palautukseen)

Mediana olen käyttänyt CDRW:tä mutta ei kai sen pitäisi noita ongelmia aiheuttaa.
joojoo74
Junior Member
_
7. helmikuuta 2004 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ainakaan oo mitään ongelmaa ainakaan xvideissä 2,4,6,8,16* kelauksissa

On kylläkin päivitetty

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2004 @ 15:33

Fabrizio
Suspended due to non-functional email address
_
7. helmikuuta 2004 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilepas, jos mahdollista, uudehkosta elokuvasta tehtyä screeneriä joltain hyvältä ripperiryhmältä, ei itse tehtyä. JA cd-r levyltä. Vasta sen jälkeen voit varmistua lopputuloksesta.

Ja uusin firmware auttaa.

Ps. Mulla toimii kaikki, suoraan paketista otettuna. Sulla maanantaikappale?
Nyypio
Newbie
_
7. helmikuuta 2004 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri tulin itse samaan tulokseen ker**le.

Kerkesin tässä haalia testiin Philips DVD737:n, ja siinä oli sama ongelma samoilla testitiedostoilla (United on paluulaatikossa paraikaa, tyypin varmaan sitäkin vielä) Siinä vaiheessa tuli mieleen kokeilla a) muualla koodattua ja sen jälkeen kun mokoma toimi niin b) uudelleenkoodata itse. JA TOIMI (siis philipsissä, mutta toiminee nyt sit unitedissakin)

Nyt tarvii panostaa suoraan kunnollisia divx:jä kirjoittelevan DVR-softan etsimiseen.
Mainos
_
__
 
_
-Jope-
Newbie
_
12. helmikuuta 2004 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on kanssa sama soitin ja kelaus toimii.
Mutta miten saan tekstit näkymään cd-r levyillä?
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx 4066 ess, divx-kelaaminen, audio-sync, auttaako firmware ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy