User Käyttäjä Salasana  

maanantai 17.11.2025 / 01:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp pro ja s-ata kovis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xp Pro ja s-ata kovis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
succa
Junior Member
_
16. syyskuuta 2008 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kyselisin ohjetta/opasta suomenkielisenä mieluiten. Olen formatoimassa konettani, koska tällä on nyt pari viirusta ja mietin kumpi olisi helpompaa, noh luulen että formatoiminen minulta se käy ja siihen liittyen ajattelin kysyä miten toi asennus meni sitten kun ei oo kirkkaassa muistissa! Missä kohtaa kysyy ajureit jne. ja korppuko käy? Olen formatoinut lukuisia kertoja IDE:lle mutten S-ATA kovikselle kertaakaa...ja jos minulta tuo cd on hukassa mikä tuli emon mukana saako ne s-ata ajurit sen sivuilta? Ja miten ne pistetään korpulle?

Joo ei!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp pro ja s-ata kovis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy