User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 11:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > kameran näyttö vaihtoon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kameran näyttö vaihtoon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
code84
Newbie
_
17. syyskuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kyseessä olisi Nikon coolpix 4600, josta on näyttö kolahtanut rikki. Näytöstä n.90% on pelkkää mustaa, mutta reunasta näkee, että kamera itse on kunnossa...
Sain näytöstä irti seuraavat numerosarjat:
13Y4M01
4K18EMB031518
Jos joku osaisi auttaa, mistä voisin löytää vastaavan näytön tilalle?
Kiitos!!!
hentriz
Account closed as per user's own request
_
17. syyskuuta 2008 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja takuuta ei ole enää jäljellä? Paljonko maksoit alkuperäisestä kamerasta, jos oli joku noin 150 euron ostos eikä takuuta ole jäljellä, kannattaa ostaa uusi.
AfterDawn Addict
_
17. syyskuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hinnasta en tiedä,yleensä noiden kameroiden varaosat & korjaaminen viasta riippuen on aika kallista hommaa,jos ei ole takuita voimassa.
Voi tulla uuden kameran osto halvemmaksi.

Tuoltahan voit kysellä,tai lähimmästä
nikonia myyvästä valokuvausalan liikkeestä.

http://www.jastekniikka.fi/

Toi sun nikoni taitaa olla vanhempaa mallia,että tuskin
enään kannattaa korjauttaa,
jos saat jostain näytön ja voit sen itse vaihtaa / vaihdattaa
niin vois onnistua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2008 @ 22:05

code84
Newbie
_
19. syyskuuta 2008 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen nimenomaan vailla tietoa, mistä voisin tilata pelkän näytön...
En todellakaan aio korjauttaa sitä.
Eli jos joku tietää jonkin elektroniikkaliikkeen, josta voisin löytää näytön tarvikenäytön sopuhintaan...
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2008 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hentriz:
Ja takuuta ei ole enää jäljellä? Paljonko maksoit alkuperäisestä kamerasta, jos oli joku noin 150 euron ostos eikä takuuta ole jäljellä, kannattaa ostaa uusi.

Ei tässä ole takuulla mitään vaikutusta, kun kerran vika on itse aiheutettu. Jos tuollaisen kehtaa takuuhuoltoon lähettää, ei siitä saa kuin huoltomies hyvät naurut.
On muutamaan kertaan tullut vastaan kännykkä, josta on näyttö halki ja huoltolähetteessä on lukenut esim. "Näyttö hajonnut itsekseen yöpöydällä" tai "Näyttö rikki, ei ole pudotettu eikä kolhittu"

Tuollaisiin tuskin pahemmin tarvikenäyttöjä valmistetaan. Jos jostain varaosana näytön löytää ja sen saa itse paikalleen, niin sitten näytön hinnasta riippuen se kannattaakin. Veikkaisin, että näytön hinta on siinä 40-50 euron luokkaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > kameran näyttö vaihtoon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy