User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 05:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ongelmaa langattomien verkkojen kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmaa langattomien verkkojen kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
passee
Newbie
_
19. syyskuuta 2008 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on Acer Aspire kannettava tietokone. Eilisestä asti kone ei ole löytänyt langattomia verkkoja, vaikka modeemi on päällä ja oikein kytketty. Taisin vahingossa poistaa jonkun Launch manager ohjelman ja sen jälkeen ei ole kone löytänyt näitä langattomia verkkoja mistään. Olen päivittänyt verkkoluetteloa mutta mitään ei tapahdu.

Olen itse ny yrittänyt tehdä kaiken tarvittavan ja nyt loppu konstit saada tuo kuntoon, joten pyytäisin teiltä apua, jotka todella tietää näistä tietokone jutuista jotakin. Kuitenkin kone on meillä päivittäisessä käytössä ahkerasti kun on koulu ja työasioita paljon niin ei oikeen viittisi alkaa ostamaan mitään 10-20m nettijohtoa jolla tämä toimii normaalisti.

kiitos
Senior Member
_
20. syyskuuta 2008 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katoppas manuskasta onko joku nappi kyljessä jolla "aktivoidaan" wlan-kortti ; voi olla myös joku Fn+Funktionäppäin.

-Hae acerin sivuilta ko. ohjelma takaisin.
-Käytä palautustuspistettä jos on toiminut aikaisemmin...

Senior Member

7 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2008 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö kpneen kyljestä nappia jolla koneen wlan-kortti saadaan päälle/pois. Jos sitä on vahingossa liikuteltu.
passee
Newbie
_
23. syyskuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos hyvistä ohjeista, mutta niistä ei ollut apua. Ongelma ratkesi kun latasi wlan-ajurin uusiksi.

kiitos
uuno52
Newbie
_
23. syyskuuta 2008 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei Passee...
Ajoin omaani ajurin uusiksi, mutta ei palon auttanut. Parani kuitenkin, mutta nyt ilmoittaa " Verkkosovittimen radio on poissa käytöstä" " Ota laite käyttöön laitteen radiosäätimellä " Yritin saada laitehallinnan kautta toimimaan, mutta siellä näyttää "laite toimii oikein" ja vaikka laitan "radion päälle", niin yhteyttä ei vaan synny. Onkohan minulla joku laite rikki ?
Mainos
_
__

_
passee
Newbie
_
23. syyskuuta 2008 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uuno52. Paha alkaa sanomaan mitään kun itsellä ei ole mitään kaukosäätimiä tai ton tyylisiä niin en tiedä asiasta mitään. En voi tuohon auttaa.

kiitos
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ongelmaa langattomien verkkojen kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy