User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 01:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uusi palomuuri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi palomuuri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
krizu7
Junior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä minun kannattaisi hommata uusi palomuuri? Käytän avast! 4.8 home editionia ja windows defenderiä. Kannattaisiko tuo defender vaihtaa ja mihin? EDIT: Käytän Windows XP:tä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2008 @ 17:57

Senior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
krizu7
Junior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä noist ois paras sitten...
LordPepsi
Senior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen hyvin tyytyväinen Comodo Firewall Pro hon... Suosittelen

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
krizu7
Junior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvä, lataan sen sitten. toimiiko avastin kanssa?
LordPepsi
Senior Member
_
21. syyskuuta 2008 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl kai :D Ei pitäs olla ongelmaa kun ei avastiska oo sisästä muuria

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2008 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne59:
Palomuureja
Sunbelt Personal Firewall ilmainen kotikäytössä ja on suomikielellä löytyy tuosta linkistä http://www.ilmaisohjelmat.fi/sunbelt-personal-firewall
krizu7
Junior Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hommasin ton comodon, ja ihan tyytyväinen olen ja hyvin toimii. ainoa miinus vaan siitä että koko aja joutuu klikkailee allow allow...
Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen ZoneAlarmia, joka on helppokäyttöinen ja tehokas.
krizu7
Junior Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asensin sen mutta pidän comodosta enemmän ja poistin zonealarmin tän voi laittaa mun puolest lukkoon.......
LordPepsi
Senior Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti krizu7:
hommasin ton comodon, ja ihan tyytyväinen olen ja hyvin toimii. ainoa miinus vaan siitä että koko aja joutuu klikkailee allow allow...

Siin pitää hetki painaa niille sun kokoaikases olevilkle allow ja siin on ruksi kohta mihi laittaa ruksi et päästää aina läpi..

krizu7
Junior Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo huomasin nyt sen.
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Comodosta sen verran että mene Defence + välilehdelle, vasemmalta Advance ja sitten Defence+ settings ja vaihtat tuon likukohdan Training kohtaan. Näin ei tarvitse klikkailla jatkuvasti, jos esimerkiksi asennat ohjelmia/pelejä.

Omasta mielestäni Comodo, sekä Sunbelt ovat kummatkin oikein hyviä.
krizu7
Junior Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei suojaako comodo miten sitten jos sen laittaa trainingiin
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä hyvä vaihtoehto palomuuriksi:
http://www.tallemu.com/free-firewall-protection-software.html
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2008 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo defence+ ei liity itse palomuuriin, eli vaikka laitat trainingin, joudut silti joko sallimaan/estämään netin käytön, joka onkin se palomuurin tärkein ominaisuus.

Eli voit ihan rauhassa laittaa training, taikka sitten disablet tuon defence+:san kokonaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uusi palomuuri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy