User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 00:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > miten sharereactor toimii??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten Sharereactor toimii??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samim84
Suspended due to non-functional email address
_
3. syyskuuta 2002 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritän imuroida sharereactorista Mafiaa, mutta se vain kyselee jotain on.exe tiedostoa, että lataus onnistuu. Mistä tämän tiedoston saa??

http://www.sharereactor.com/download.php?id=51186
Trilogy
Senior Member
_
3. syyskuuta 2002 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sharereactorissahan ei näitä tiedostoja ole, vaan ne ladataan Edonkeyn kautta.

PS: Osta Mafia, niin teen minäkin...
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2002 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samim84, Lue säännöt!! ja muokkaa tuota viestiäsi..
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK. Onko tietoa paljonko se maksaa??? Ja miten viestit muokataan???
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2002 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimesi alla näkyy teksti "muokkaa viestiä" paina sitä..
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä muuten näy!! Tai mä en ainakaan näe =(
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Väännetään sitten rautalangasta.
Esim. mulla:

jake.k
Senior Member

3.9.2002 12:26
Muokkaa viestiä <------ paina tuota..
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä löydä vieläkään =) Kai se on munkin väännettävä rautalangasta sulle. =) Katso tosta osoiteesta ja vaikka rengasta mulle se nappula.

http://kotisivueditori.mtv3.fi/esikatselu/redsausages/hah.jpg?ts=1031077927660

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Salli cookies:it selaimestasi..
Trilogy
Senior Member
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
OK. Onko tietoa paljonko se maksaa???
Kaupasta riippuen 45-50 euroa pitäisi olla hinta. Tulee suomeen 6.9 eli tämän viikon perjantaina.
eshare
Inactive
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa edonkey omalle koneelle vaikka tästä:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/dawnload.cfm?software_id=309&mirror=104
asenna se ja imuta
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinähän menee ikä ja terveys jos sen imuttaa edonkeylla. Siis mulla on se jo ja ei se lataa just nyt kun 10kt sekunissa.
Trilogy
Senior Member
_
3. syyskuuta 2002 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja Mafiassa on 3 levyä. Unohda ware :)
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin unohdan. En ymmärrä miten jotkut jaksaa odottaa, kun edonkey lataa jotain 10kt/s ja yhteensä pitäisi ladata noin 3x700Mt= 2.1 Gt. Kuka jaksaa odotella noin pitkään. Ei, kyllä mä ostan kaupasta sen sitten kun se tulee.
Member
_
4. syyskuuta 2002 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tämän viestiketjun joutaa poistaa...
Jaanz
Senior Member
_
4. syyskuuta 2002 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs WildFinn:ille on tullut...?
jo toinen kommentti missä mainitset minkä viestiketjun voi/joutaa poistaa. :-P
Leevis
_
4. syyskuuta 2002 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä ainakin imutan mafian, mulla ei tuu joskus
ollenkaan,ja parhaimmillaan on se tulee joku
4kt, muttakun jätän netin yöks päälle niin
se toimii, Onko olemmas mitään Suomalaista
eDonkey serveriä mistä sais Sharereactor tavaraa
tai että sais edes sen 10kt/s,.
Jos Sharereactor & eDonkey sucks teiän mielestä,
niin mihin oikeen käytätte edonkeytä, ???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2002 @ 11:13

Jaanz
Senior Member
_
4. syyskuuta 2002 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näistä on jollain tavalla joustettu, mutta kehoitan lukemaan säännöt.

-----8<-------8<-----------8<----------8<-------
1. Ei piratismia. Ei linkkejä piraattisoftiin, ei ohjeita miten löydetään tietty piraattisofta/-leffa/-biisi/-levy/-tekstitykset. Kaikki ko. toimintaan liittyvä aiheuttaa välittömän bannauksen keskustelualueilta ja hyvällä lykyllä IP:n sulkemisen pois AfterDawn.com:sta
------8<----------8<------------8<----------8<-----

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2002 @ 11:16

Member
_
4. syyskuuta 2002 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Jaanz

Sitä vaan kun aina vaan mainitaan ne imuroitujen softien ja pelien nimet, eikä reagoida mitenkään jos asiasta huomautetaan.
Muutenkin näissä ketjuissa oli aivan turhaa ruikuttamista, jos kehtaisivat edes jotakin tehdä itse...
Trilogy
Senior Member
_
4. syyskuuta 2002 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielestä nämä "mixei mun ware toimi?!?!" ketjut joutaisivat kokonaan pois. Jos ei ware toimi niin kaupan kautta kotiin...
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2002 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun puhutaan P2P softista ja, jos on tarvetta puhua tiedostosta niin ei kerro sen nimeä. Sanoo vaikka esim. miksei tää tiedosto tule. P2P ei ole warea aina, saahan sieltä freeware yms. juttuja. Sitten jos on ongelmia tiedoston kanssa joka on tullut kokonaan, niin aloittaa uuden viestiketjun esim. ostin soldier of fortune 2:sen, mut tää ei oikein toimi, missäköhän on vika?? <-- noin tyhmää kysymystä ei kuitenkaan kannata laittaa :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > miten sharereactor toimii??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy