User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > uutta mp3:sta ostamassa :)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta mp3:sta ostamassa :)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
22. syyskuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä ajatellut uuden mp3:sen ostoa, kun vanha meni rikki. Hinta saisi olla sellane 150+. Ois mukavaa, jos sillä voisi katsoa videoita ja kuvia ja siinä olisi radio, nauhuri ja jotai muuta kivaa :) Tilaa sais olla jokunen 8-10g :) Ehdotelkaas jotain hyviä soittimia, kun en itse noista pahemmin tiiä.

Monet on kehunu tota Creativen Zen X-fi:tä? Mitäs mieltä olette? Pitäisikö ostaa tommonen 8g muistilla : )

PC:INTEL Q6600 CORE2QUAD 3.2GHZ + Noctua NH-U12P, GF 8800 GTS, Sonata III, Kingston memory: 2GB DDR2, ABIT IP35-E + Noctua NF-S12-1200, SMG T166 500GB, SMG DVDRW 20X. Logitech G5 ja random näppis.
Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Menneet:
Olen tässä ajatellut uuden mp3:sen ostoa, kun vanha meni rikki. Hinta saisi olla sellane 150+. Ois mukavaa, jos sillä voisi katsoa videoita ja kuvia ja siinä olisi radio, nauhuri ja jotai muuta kivaa :) Tilaa sais olla jokunen 8-10g :) Ehdotelkaas jotain hyviä soittimia, kun en itse noista pahemmin tiiä.

Monet on kehunu tota Creativen Zen X-fi:tä? Mitäs mieltä olette? Pitäisikö ostaa tommonen 8g muistilla : )
no itselläni on tuo x-fi 8gb versio. hintalaatu suhteeltaan erinomainen. hyvä äänenlaatu(mukana hyvät kuulokkeet mukana eikä tarvitse ostaa uusia) ja videotkin näkee hyvin (16 miljoonan värin näyttö) .

joniz123
Member
_
24. syyskuuta 2008 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisin tosiaan ostaa tuon :o

PC:INTEL Q6600 CORE2QUAD 3.2GHZ + Noctua NH-U12P, GF 8800 GTS, Sonata III, Kingston memory: 2GB DDR2, ABIT IP35-E + Noctua NF-S12-1200, SMG T166 500GB, SMG DVDRW 20X. Logitech G5 ja random näppis.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > uutta mp3:sta ostamassa :)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy