utorrent: "Levy ylikuormittunut"
|
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
26. syyskuuta 2008 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Teksti tulee siihen DHT:n vasemmalle puolelle. Lataukset tippuu nollaan ja aikansa jumittaa siellä. Sit teksti lähtee, nopeudet nousee ja taas kohta sama homma. Kenen levy tässä on ylikuormittunut? Mun vai palvelimen? Mikä lääkkeeksi? Ongelmaa tullut Vistassa, kakkoskoneessa XP eikä moista ilmoitusta tullut ikinä. Kaverillekuulemma tullut. Linjana 24/1 ja ahkerassa käytössä.
|
MonPe
Member
|
26. syyskuuta 2008 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
kovosi ei pysty kirjottamaan samaa nopeutta dataa mitä lataat täydellä kaistalla. tai niin olen itse tuon ainakin ymmärtänyt.
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2008 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ongelma ei ilmene XP:ssä niin silloin Vista ei pysty kirjoittamaan tarpeeksi nopeasti...ei saatana. 24Mbit/s on ihan naurettavan vähän dataa kovonopeuksissa. xD
Vista on hyvä käyttis...
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Member
3 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2008 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Jossain µTorrentin versiossa oli ihan tollanen bugi, että se heitti aina välillä ton Levy ylikuormittunut ilmotuksen. Päivittäminen auttoi mulla. Kannattaa koittaa.
|
louis227
Member
|
27. syyskuuta 2008 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
itellä on kerran tullut tuo sama teksti ulkoisen kovon kanssa. silloin uudelleen seedasin jotain 5 yli 4 gigan torrenttia joten voi johtua siitä. Ja ei ole kyllä sisäisen kanssa sattunut mitään tämmöistä vaikka tulee 3mb:tä sekunnissa...
|
tonttila
|
27. syyskuuta 2008 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ulkoinen kovo käytössä, kyllä. Latauksessa yleensä useita, pelkkiä yli 4 gigan tiedostoja, kyllä. Uusin (vakaa) versio, kyllä. Kunhan nuo lataukset valmistuu niin vaihdetaan koneen sisäiselle levylle kohde kansio. Yleensä toi teksti tulee kun lataukset menee yli megan kun on useita latauksia. Pari latausta ja 1,7 megaa niin hyvin toimi. Eli levy on vaan hidas.. Yritetään noilla, jos ei toimi niin sit ei tiedä. Kiitän ja kumarran.
|
tonttila
|
9. lokakuuta 2008 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kylläpä kesti. Taas sama. Lataus oli yli 1300 kt/s ja sit.. "levy ylikuormittunut". Ei kai nyt ide väyläinen levy voi olla noin hidas.. Latauksiakin vain 5 kpl. ja surffailin samalla et ei se levy edes muuta tehnyt. Mitenkähän jos tänne landelle sais kuidun. joutuis varmaan ostaa uuden koneen..
|
Sammakk0
Junior Member
9 tuotearviota
|
26. lokakuuta 2008 @ 00:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin tuohon törmäsin juuri äsken kun rukkasin yhteyksien enimmäismääriä µtorrentissa.
Aikaisemmin ei ole tullut vastaavaa ilmoitusta, vaikka nopeudet ovat olleet sisään 13Mt/s ja ulos noin 500kt/s.
Nyt kun pudotin yhteyksien enimmäismäärät edelliselle tasolle jolla ne oli olleet, ei ilmoitusta enää tullut. Oiskohan se niistä kiinni monilla?
|
tonttila
|
26. lokakuuta 2008 @ 05:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on noi yhteyksien määrät 600/100/16. Noi luvut on niin heitetty hatusta kun olla ja voi, periaatteella isompi parempi. Millainen liittymä sulla muuten on kun tuo ulosnopeus oli noin suuri?
|
Sammakk0
Junior Member
9 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2008 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Mulla on noi yhteyksien määrät 600/100/16. Noi luvut on niin heitetty hatusta kun olla ja voi, periaatteella isompi parempi. Millainen liittymä sulla muuten on kun tuo ulosnopeus oli noin suuri?
Welho 110/5
|
matskue
Newbie
|
10. marraskuuta 2008 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni ongelmaan auttoi välimuistin määrittäminen itse utorrentin automaattiasetusten sijaan. Laitoin välimuistin määräksi 1000 Mt ja alkoi pelittää. Olen käyttänyt välimuistina 500-2000Mt, käytännössä tarkalla luvulla ei ole niin väliä.
Ohessa vielä muutkin asetukset välimuisti-välilehdestä:
|
Mainos
|
|
|
tonttila
|
11. marraskuuta 2008 @ 05:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Entäpä jos koneessa on vain giga muistia ja muutenkin vähän hidas ja laitan torrentin asetuksiin isoja lukuja. Onko mulla sitten pian muisti täynnä ja mikään muu ohjelma ei oikein toimi? Olihan siinä ruksi vapauta muistia kun ei tarvita mut toimiiko se hyvin? Nyt tarvii lähtee tästä töihin että suuremmin ei ehdi ite testailla.
|