User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 05:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > autom. kirjautuminen afterdawniin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Autom. kirjautuminen Afterdawniin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole 100% varma, onko oikea paikka tälle kysymykselle, mutta nyt se tulee:

Miten saan automaattisen kirjautumisen käyttöön? Siis AD:n sivuille

Salasana on tallennettu, ja vielä pari viikkoa sitten tuo toimi, mutta eipä toimi enää.

Kitoos
Senior Member
_
27. syyskuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En minä ole mitään automaattista kirjautumista käyttänyt. Jätän vain kirjautumatta ulos niin seuraavalla kerralla jos käytän samaa konetta niin olen edelleen kirjautuneena. Helpottaa toki kun useimmiten olen afterdawnissa lähinnä tällä samalla koneella.

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2008 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en minäkää kirjaudu ikinä ulos. Kertaakaan en oo koskenu "kirjaudu ulos"-nappiin
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2008 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla että olen vahingossa/tahallesi laittanut selaimelle että tyhjentää välimuistin aina kun selain sammutetaan. Jos olet niin ota se pois, jotta muistaisi kirjautumisesi afterdawniin.
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2008 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rmCowboy:
Voi olla että olen vahingossa/tahallesi laittanut selaimelle että tyhjentää välimuistin aina kun selain sammutetaan. Jos olet niin ota se pois, jotta muistaisi kirjautumisesi afterdawniin.
Okei... Kerrotko vielä että mistä tuollainen vaihtoehto löytyisi? Ei ainakaan iske silmään mitään välimuistiin viittaavaa... Ja selaimena toimii tuttu ja turvallinen Firefox.
Senior Member

2 tuotearviota
_
28. syyskuuta 2008 @ 03:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli firefoxin asetuksista -> tietosuoja ja yksityisyystiedot kohdassa rasti pois kohdasta Tyhjennä valitut yksityistiedot aina kun firefox suljetaan.

Tuon voisit ensiksi tarkistaa.
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
28. syyskuuta 2008 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanut tuokaan, mutta kiitos kuitenkin.
Kai se on vaan kirjauduttava aina erikseen sisään.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > autom. kirjautuminen afterdawniin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy