User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 22:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > kotisivun julkaisuongelma nvu:lla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotisivun julkaisuongelma NVU:lla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ziniboom
Newbie
_
30. syyskuuta 2008 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaako kukaan auttaa minua tässä ihmeellisessä ongelmassa? Eli olen ladannut jo aika kauan sitten nvu-kotisivunteko-ohjelman ja oppinut käyttämään sitä oikein hyvin. Julkaisut ja kaikki toimineet moitteettomasti. Viimeksi olen käyttänyt sitä noin 1 kk sitten.

Nyt äsken yritin sitten julkaista päivitettyä sivua ohjelmalla (päivitin siis tietoja, tallensin ja yritin julkaista) Niin tietokone valittaa että "tapahtui tuntematon julkaisuvirhe". Myös toinen ongelma oli, että en saanut sivuja auki vasemmassa reunassa olevasta isosta palkista, josta yleensä avaan, vaan tulee pikkuikkuna jossa lukee "ftp-yhteyttä ei voitu muodostaa". Saan kuitenkin avattua yläreunasta Avaa-kohdasta ihan normaalisti.

Voisin siis kuvitella, että tämä liittyy jotenkin ftp-yhteyteen, mutta kun en ymmärrä näistä muutenkaan mitään, niin osaisiko joku fiksumpi auttaa.

P.S. Sen verran vielä, että tein kuukausi sitten toistakin sivua samalla ohjelmalla, kumoaako se sivu sitten aikaisemmin tehdyn. Kuitenkin tallensin täysin eri paikkaan ne, sillä kyse oli aivan eri kotisivusta. Olisi ihanaa jos joku osaisi auttaa, minulla on ollut hirvittävä homma noissa sivuissa, ja firmani kaipaisi kotisivupäivitystä.
Moderator

14 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2008 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietysti on helpointa jos ftp siirrot saa hoidettua yhdellä ohjelmalla. Itselläni on tähän myös mahdollisuus, mutta olen käyttänyt siihen Filezilla nimistä ohjelmaa.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. syyskuuta 2008 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja yksi helpoimmista ftp-softista on total commander,joka on ilmainen.tai sen saa myös maksullisena.ilmasessa versiossa on vain se ero että aina kun avaat ohjelman joudut klikata 1-3 numeroa ,riippuen mitä ohjelma pyytää,en kyllä näe mitä järkeä tossa on.mutta hyvä ja helppo käytöinen softa.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > kotisivun julkaisuongelma nvu:lla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy