User Käyttäjä Salasana  

maanantai 3.2.2025 / 20:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 tilttaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox 360 tilttaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hinuska
Newbie
_
3. lokakuuta 2008 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkinut boksin viime jouluksi
nyt tässä sitten olin alkamassa pelaileen niin xbox tilee siihen kohtaa kun tulee "<Name> has signed in to Xbox live" ilman kovalevyä toimii kyllä normaalisti, eli mitä seuraavaksi?
wulari
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2008 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen haka xbox360 asioista selvitän asian sinulle jos selität asian tarkemmin eli miten se tilttaa??

arttu helenius
Hinuska
Newbie
_
5. lokakuuta 2008 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se siis tilttaa oli sisällä peli tai ei aina siihen kohtaan kun kirjautuu sisään eli tulee, tässä tapauksessa "Hinuska has signed in to Xbox live" sen jälkeen en pysty tekemään mitään ohjaimella, kokeilin ilman kiintolevyä ja toimii normaalisti, mutta kun laitan kiintolevyn takaisin se tilttaa jälleen, kuva jäätyy

annoin boksin relata viikonlopun, nyt toimii taas kuin unelma, mutta uskon että tulee joskus toistumaan tällanen tilttaus eli ei ollut RRODia kuitenkaan luojan kiitos
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 tilttaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy